VIRALLINEN BB-pino, osa 3

• Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kyllä oikein jännittää, mitä manta bb-extrassa puhelee... :D
minusta tuo nainen vaikutti ihan kahelilta eilen. Näytteli kieltä ja puhui kuin keskenkasvuinen. Mahtaa sanasuoni (eli V....tu) taas lentää extrassa tänään.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kyllä oikein jännittää, mitä manta bb-extrassa puhelee... :D
minusta tuo nainen vaikutti ihan kahelilta eilen. Näytteli kieltä ja puhui kuin keskenkasvuinen. Mahtaa sanasuoni (eli V....tu) taas lentää extrassa tänään.

Muut tippujat on ihan rauhassa katsonut, ketkä on nimenny, ehkä vain naurahtanu. Manta oli kyllä niin uskomaton!

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
ois kiva tietää miks se marianna oikeesti poistettiin talosta? eilinen ei kyllä kertonut yhtään mitään -höh-
Henkinen kantti alkoi pettää.. Psykologit tarkkailevat asukkaita jatkuvasti. Ja olihan se mallitoimiston tätikin ollut kovin huolissaan. Mä en ymmärrä miten suoraan se pitäis kertoo, kun sitä aina vaan pähkäillään. Lehdissäkin on lukenut, että tuntuu oudolta, kun keskustelupalstoilla luullaan, että se syöpä voisi olla yksi syy. Ei ollut.

jooh..
mä käsitin että johanin "menettäminen" tuulille olisi ollut mariannalle liian kova paikka henkisesti, sehän alko puhumaan ihan sekoja ja skitsoomaan johanille "pillun tuoksujen" haistelusta ym.. psykologihan seuraa jatkuvasti asukkaita, on voinut olla sitä mieltä että marianna ei henkisesti olisi kestänyt tuulin tuloa taloon. mun mielestä ainakaan mariannan käyttäytyminen ei ollu enää normaalia.

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja jooh..:
mä käsitin että johanin "menettäminen" tuulille olisi ollut mariannalle liian kova paikka henkisesti, sehän alko puhumaan ihan sekoja ja skitsoomaan johanille "pillun tuoksujen" haistelusta ym.. psykologihan seuraa jatkuvasti asukkaita, on voinut olla sitä mieltä että marianna ei henkisesti olisi kestänyt tuulin tuloa taloon. mun mielestä ainakaan mariannan käyttäytyminen ei ollu enää normaalia.
just näinhän se oli... ois vaan ollu kivempi ja reilumpi että se ois ihan selkeesti katsojille sanottu!

bb
Joo muuten, mariannahan alkoi puhumaan tosi törkeitä yhtäkkiä!

Mua ihmetyttää se kun manta ja ketä muita siinä olikaan, päivitteli sitä kuinka *raa'aksi tämä on mennyt, kuinka moni täällä oikeasti vaan pelaa peliä*.. öö..kisaamaahan sinne niin sanotusti on menty+se että mitä siinä itkeä kun on nimetty häätöäänestykseen, kun ihan samanlailla he itsekin saavat nimetä jonkun, niinkuin vappukin eilen sanoi mantalle. Ei varmaan ois mantakaan talossa pulttaillut asiasta jos ei ois itse joutunu häätöäänestykseen...

Ninni
Harvinaisen monta sekopäistä tänä vuonna mukana.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Mä niin toivon, että Mia äänestetään ulos seuraavaksi, teiniuho alkaa nyt riittämään. Ja se, että joka toinen sana on v*ttu..
Sama täällä. Ihan kamalaa sen kielenkäyttö! Kokoajan vittu sitä, vittu tätä, vittu niin jne... Ja ei minkäänlaista keskustelukykyä jos jotain asiaa pitäisi selvitellä, vaan heti alkaa kamala teinimäinen huutaminen ja uhoominen. :( Enkä mä kyllä jaksaisi enää kuunnella sen ns. laulamistakaan yhtään tuolla.

Varmaan pakko itsenikin jo sen verran tehdä, että laittaa miinus menemään. Jos pääsis Mia vaikka kotiin hieman aikuistumaan ja siivoomaan kielenkäyttöä.

malla
Minä en ymmärrä miks isoveli ei puutu rankemmin noihin sääntörikkomuksiin?? On siellä ennenkin jaettu rangastuksia, kiroilukieltoja yms, niin nyt ei mitään! Kieltäisivät vaikka istumisen ja makaamisen niiltä, jotka puhuvat toistuvasti esim. tuotannon asioista ;) Toi äänestykseen joutuminen ei nyt tunnu oikein purevan.. :/

wanha
Ihmetyttää tämänvuotinen lepsuilu ja "elämän" helppous esim. viikkotehtävissä. Nytkin kello on 14:23 maanantaina eikä mitään tehtävää ole vielä käynnissä. Viikkotehtävä pitäis alkaa klo 06 maanantaiaamuna viimeistään. Ja ulkotehtäviä ja ääritilanteita enemmän. Ei mitään hiton seinien tapetointia! Marian psta tunnen niin myötähäpeää etten katso illan BB-extraakaan. Kaameeta.

Yhteistyössä