minusta tuo nainen vaikutti ihan kahelilta eilen. Näytteli kieltä ja puhui kuin keskenkasvuinen. Mahtaa sanasuoni (eli V....tu) taas lentää extrassa tänään.Alkuperäinen kirjoittaja v:kyllä oikein jännittää, mitä manta bb-extrassa puhelee...
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nainen vaikutti ihan kahelilta eilen. Näytteli kieltä ja puhui kuin keskenkasvuinen. Mahtaa sanasuoni (eli V....tu) taas lentää extrassa tänään.Alkuperäinen kirjoittaja v:kyllä oikein jännittää, mitä manta bb-extrassa puhelee...
Henkinen kantti alkoi pettää.. Psykologit tarkkailevat asukkaita jatkuvasti. Ja olihan se mallitoimiston tätikin ollut kovin huolissaan. Mä en ymmärrä miten suoraan se pitäis kertoo, kun sitä aina vaan pähkäillään. Lehdissäkin on lukenut, että tuntuu oudolta, kun keskustelupalstoilla luullaan, että se syöpä voisi olla yksi syy. Ei ollut.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:ois kiva tietää miks se marianna oikeesti poistettiin talosta? eilinen ei kyllä kertonut yhtään mitään -höh-
joo, ulos ehdottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Mä niin toivon, että Mia äänestetään ulos seuraavaksi, teiniuho alkaa nyt riittämään. Ja se, että joka toinen sana on v*ttu..
just näinhän se oli... ois vaan ollu kivempi ja reilumpi että se ois ihan selkeesti katsojille sanottu!Alkuperäinen kirjoittaja jooh..:mä käsitin että johanin "menettäminen" tuulille olisi ollut mariannalle liian kova paikka henkisesti, sehän alko puhumaan ihan sekoja ja skitsoomaan johanille "pillun tuoksujen" haistelusta ym.. psykologihan seuraa jatkuvasti asukkaita, on voinut olla sitä mieltä että marianna ei henkisesti olisi kestänyt tuulin tuloa taloon. mun mielestä ainakaan mariannan käyttäytyminen ei ollu enää normaalia.
Joo muuten, mariannahan alkoi puhumaan tosi törkeitä yhtäkkiä!Alkuperäinen kirjoittaja jooh..:mä käsitin että johanin "menettäminen" tuulille olisi ollut mariannalle liian kova paikka henkisesti, sehän alko puhumaan ihan sekoja ja skitsoomaan johanille "pillun tuoksujen" haistelusta ym.. psykologihan seuraa jatkuvasti asukkaita, on voinut olla sitä mieltä että marianna ei henkisesti olisi kestänyt tuulin tuloa taloon. mun mielestä ainakaan mariannan käyttäytyminen ei ollu enää normaalia.
Harvinaisen monta sekopäistä tänä vuonna mukana.Alkuperäinen kirjoittaja jooh..:mä käsitin että johanin "menettäminen" tuulille olisi ollut mariannalle liian kova paikka henkisesti, sehän alko puhumaan ihan sekoja ja skitsoomaan johanille "pillun tuoksujen" haistelusta ym.. psykologihan seuraa jatkuvasti asukkaita, on voinut olla sitä mieltä että marianna ei henkisesti olisi kestänyt tuulin tuloa taloon. mun mielestä ainakaan mariannan käyttäytyminen ei ollu enää normaalia.
Sama täällä. Ihan kamalaa sen kielenkäyttö! Kokoajan vittu sitä, vittu tätä, vittu niin jne... Ja ei minkäänlaista keskustelukykyä jos jotain asiaa pitäisi selvitellä, vaan heti alkaa kamala teinimäinen huutaminen ja uhoominen. Enkä mä kyllä jaksaisi enää kuunnella sen ns. laulamistakaan yhtään tuolla.Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Mä niin toivon, että Mia äänestetään ulos seuraavaksi, teiniuho alkaa nyt riittämään. Ja se, että joka toinen sana on v*ttu..
Se tulee huomennakin BB-extra on ihan pakko katsoa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi hitto! Se sairaala-sarja alkaa samaan aikaan kun bb-extra
PEESIAlkuperäinen kirjoittaja Debra:Mä niin toivon, että Mia äänestetään ulos seuraavaksi, teiniuho alkaa nyt riittämään. Ja se, että joka toinen sana on v*ttu..