Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja lilian1983:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Että toi Manta piereskelee koko ajan. :x
Ja se myös kaivelee nenäänsä ja tutkii niitä tuotoksia sitten... Jotenkin rasvaisen olonen tyyppi, yäk...
Saman oon huomannu.
siis tosi oksettva tyyppi :headwall: . menee vähän yli noi sen mielestä hauskat jutut.. eilen se tuumas siin suorn lähetyksen lopussa että "ai helvetti kun paskattaa, taas pitää mennä".. luuleekohan se olevan jotenkin hauska?
Varmaan luulee..Siis mä en voi sietää sitä!!!! En voi ymmärtää ollenkaan, että ton ikänen ihminen ilmottaa kaikille millon pitää lähteä p.jaskalle. Mä ymmärrän, et lapset sen sanoo ääneen, mutta että aikuinen ihminen. Voi juma!!
:eek: Kait se kuvittelee olevansa niitten nuorten suosiossa, kun puhuu mitä sylki suusta ulos tuo...huh,huh. Mä häpeisin silmät ja korvat päästä, jos mun äiti olis tollanen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipo:
En tajua miks niin moni tykkää siitä Nikosta kun se on oikeasti tosi rasittava tapaus. Jos joutuisin tuolla talossa sen kans olemaan niin järki lähtis päästä.
just siks ku sille saa nauraa :D
kuuntele tämäkin (ja mitä enemmän kuuntelee,sen enemmän naurattaa :D )

http://www.youtube.com/watch?v=5kWfv1U5tPo :LOL:
Toi pätkä on kyllä niiiin...varba... :LOL:
Ihanaista kun se Rääky-Minna läks sieltä, ee tuu ikävä!
 
viikkotehtävänä on remppaus,vaan naiset saa tehä remppaa miehet ei saa tehä mitään.ne remontoi sen muisteluhuoneen ja laminaatit pitää laittaa kanssa lattiaan ja kaikista materiaaleista pitää käyttää yhtä.

naiset suunnitteli että mikä seinä maalataan mitenkin.cheri rupes paasaamaan että mun mielestä tää kantsii suunnitella huolella.miia sitte sano että no sitähän me just tässä tehäänkin.cheri "viisaana" sano että no mistä mä sen tiesin :eek: miia: "no kannatais kuunnella" cheri: " kuules nyt pikkuneiti,vähän kunnioitusta vanhempia kohtaan" Miia: "mikä vitun pikkuneiti mä sulle olen" cheri mussuttaa jotain että kyllä sä olet mulla pikkuneiti :whistle:
cheri senkun kuoppaa kaivaa itelleen,kaikki alkaa olemaan aika kypsiä siihen.sitten se se vaan tuola seisoo ja kattoo mitä muut tekee,kyselee että mä en tiiä mitä mun täälä pitäis tehä plaaplaa.

niin ja miehet saa neuvoa muttei siis koskea mihinkään.ja miehet sai subit ja bisseä äsken :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja lilian1983:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Että toi Manta piereskelee koko ajan. :x
Ja se myös kaivelee nenäänsä ja tutkii niitä tuotoksia sitten... Jotenkin rasvaisen olonen tyyppi, yäk...
Saman oon huomannu.
siis tosi oksettva tyyppi :headwall: . menee vähän yli noi sen mielestä hauskat jutut.. eilen se tuumas siin suorn lähetyksen lopussa että "ai helvetti kun paskattaa, taas pitää mennä".. luuleekohan se olevan jotenkin hauska?
Varmaan luulee..Siis mä en voi sietää sitä!!!! En voi ymmärtää ollenkaan, että ton ikänen ihminen ilmottaa kaikille millon pitää lähteä p.jaskalle. Mä ymmärrän, et lapset sen sanoo ääneen, mutta että aikuinen ihminen. Voi juma!!
:eek: Kait se kuvittelee olevansa niitten nuorten suosiossa, kun puhuu mitä sylki suusta ulos tuo...huh,huh. Mä häpeisin silmät ja korvat päästä, jos mun äiti olis tollanen.
Aivan =/ Ja lisäks eilisessä lähetyksessä oli muutenki homssusen näkönen. Oliko sillä edes meikkiä ollenkaan. Mun mielestä, vaikka tv-ohjelmaa tekee kokoajan, edes noihin suoriin lähetyksiin vois panostaa ees vähäsen omaan ulkonäköönsä. En tarkota siis että joka päivä täydelliset tällingit päällä, mut ees sunnuntaisin.
Ja muutenkin tiedän tyypin olevan välillä aika raju luonteeltaan, samoilla kylillä asutaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja lilian1983:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Että toi Manta piereskelee koko ajan. :x
Ja se myös kaivelee nenäänsä ja tutkii niitä tuotoksia sitten... Jotenkin rasvaisen olonen tyyppi, yäk...
Saman oon huomannu.
siis tosi oksettva tyyppi :headwall: . menee vähän yli noi sen mielestä hauskat jutut.. eilen se tuumas siin suorn lähetyksen lopussa että "ai helvetti kun paskattaa, taas pitää mennä".. luuleekohan se olevan jotenkin hauska?
Varmaan luulee..Siis mä en voi sietää sitä!!!! En voi ymmärtää ollenkaan, että ton ikänen ihminen ilmottaa kaikille millon pitää lähteä p.jaskalle. Mä ymmärrän, et lapset sen sanoo ääneen, mutta että aikuinen ihminen. Voi juma!!
:eek: Kait se kuvittelee olevansa niitten nuorten suosiossa, kun puhuu mitä sylki suusta ulos tuo...huh,huh. Mä häpeisin silmät ja korvat päästä, jos mun äiti olis tollanen.
Aivan =/ Ja lisäks eilisessä lähetyksessä oli muutenki homssusen näkönen. Oliko sillä edes meikkiä ollenkaan. Mun mielestä, vaikka tv-ohjelmaa tekee kokoajan, edes noihin suoriin lähetyksiin vois panostaa ees vähäsen omaan ulkonäköönsä. En tarkota siis että joka päivä täydelliset tällingit päällä, mut ees sunnuntaisin.
Ja muutenkin tiedän tyypin olevan välillä aika raju luonteeltaan, samoilla kylillä asutaan.
no en mäkään välttis jaksais kovinkaan paljon panostaa ulkonäköön jos oisin kipeenä :whistle:
 
Hieman kyllä Mantan piereskely ja paskalle menon ilmottamiset aiheuttaa myötähäpeää...Joo joo,luonnollista mutta onkohan sitä pakko kaikille ilmottaa...Muuten kyllä vaikuttanut ihan hyvältä tyypiltä.

Marko ja Andreas on b :) d
 
Hyppään kanssa tähän pinoon. =)

Mua alkanut taas ärsyttään Manta ja Mia!!! :kieh:

Mutta viikkotehtävä on tosi jees! Ompahan jotain puuhaa noilla ja ihan kiva seurata miten remppa sujuu..vaikkakin aika kokemattomilta vaikuttavat kaikki remppahommiin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipo:
En tajua miks niin moni tykkää siitä Nikosta kun se on oikeasti tosi rasittava tapaus. Jos joutuisin tuolla talossa sen kans olemaan niin järki lähtis päästä.
just siks ku sille saa nauraa :D
kuuntele tämäkin (ja mitä enemmän kuuntelee,sen enemmän naurattaa :D )

http://www.youtube.com/watch?v=5kWfv1U5tPo :LOL:
Onk tälle muuten jo perustettu yhteisö irc gallerias? :LOL:


Muoks näköjään on...

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2893293 :D
 
mAu
Mä ymmärrän Mantaa. Sillä oli esim. eilen pahanlaatuinen vatsakramppi ja se on ollut enemmän, vähemmän kipeänä koko 2 viikkoa. Ensin siinä vatsataudissa, sitten kuumeessa ja nyt tämä. En mäkään jaksaisi keskittyä ulkonäkööni... Tosin kaikesta paskomisista tosin ei tarvii ilmoittaa.
 
mjoo
Mitenköhän toi Kirsikka aitoo selittää sen sviittivideon kun näkee sen itse? Mä niin toivoin, että se video olisi näytetty myös Ristolle eilen suorassa lähetyksessä. Olisin halunnut nähdä sen naaman! :D
 

Yhteistyössä