Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
inhoon Mantaa, Adea, Nikoa, Miaa. Säpinää kyllä tuovat taloon, mutta ihmisinä ovat kuvottavia. Eivät onneksi kuulu live-elämässä mun tuttavapiiriini.

Ok-tyypeiltä tällä hetkellä tuntuvat Tero, Johan, Anniina, J-M, Harri, Cheryll, Antti.

ohi meni
No nyt on mulla menny ohi ihan kokonaan että miten se harri on juonitellu tai puhunu tuotannosta?! :eek: Kerta sitäki rangaistaan kyseisistä toimenpiteistä Mantan, Mian, Nikon ja Andreaksen kanssa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ohi meni :
No nyt on mulla menny ohi ihan kokonaan että miten se harri on juonitellu tai puhunu tuotannosta?! :eek: Kerta sitäki rangaistaan kyseisistä toimenpiteistä Mantan, Mian, Nikon ja Andreaksen kanssa.
Se ei mennyt big brotherin käskystä huolimatta viime yönä nukkumaan. Käsky tuli 6 kertaa.

vieras
Hih hih........... toivottavasti isoveli on tosi tosi ilkeä :D :D

"Osa asukkaista on rikkonut jatkuvasti talon sääntöjä muun muassa juonittelemalla ja tuotannosta puhumalla. Lisäksi Big Brotherin käskyjä ei ole noudatettu.

Big Brother tulee rankaisemaan toistuvasti sääntöjä rikkoneita asukkaita ankaralla kädellä. Nämä asukkaat ovat Maria, Mia, Niko, Andreas ja Harri.

Big Brother ottaa asukkailta luulot pois jo sunnuntain suorassa lähetyksessä.

Seuraa talon tapahtumia netti-tv:stä "

Hehee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hih hih........... toivottavasti isoveli on tosi tosi ilkeä :D :D

"Osa asukkaista on rikkonut jatkuvasti talon sääntöjä muun muassa juonittelemalla ja tuotannosta puhumalla. Lisäksi Big Brotherin käskyjä ei ole noudatettu.

Big Brother tulee rankaisemaan toistuvasti sääntöjä rikkoneita asukkaita ankaralla kädellä. Nämä asukkaat ovat Maria, Mia, Niko, Andreas ja Harri.

Big Brother ottaa asukkailta luulot pois jo sunnuntain suorassa lähetyksessä.

Seuraa talon tapahtumia netti-tv:stä "
Huu, pistääköhän ne jonkun noista lähtemään`?

Se ois aika tiukka, kun rangaistus ois että niiden pitää keskenään päättää kuka lähtee. Tulis melkonen tappelu :D

vieras
Oli tosiaan ihan huijausta toi Mariannan juttu, tyhmää ettei näytetty sitä pk-keskustelua missä bb kertoi Mariannalle talosta poistamisesta. Onhan niitä muutenkin näytetty. Saako asukas itse päättää mitkä keskustelut näytetään tv:ssä ja mitkä ei?

Yhteistyössä