VIRALLINEN BB-PINO 2007

vvv
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!

 
yääk
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
voi jessus stä henriä :headwall:
"mä olen siis niiiin suosittu,kaikki tykkää musta ja kaikki bileet missä mä olen paikalla on kaikkein parhampia,opin lukemaan 4vuotiaana,kolmannella laskin jo 6lk:n matikkaa ja helppoo oli!mulla on tosi hyvä kielipää ja matikkapää ja fysiikkaa on ihan lastenleikkiä.mä olen POMO.nään enneunia ja olen nyt niin hymy perseessä ja kuvittelen itestäni vähän liikoja kun oon 2kertaa selvinny pudotuksesta!" :x :headwall: :headwall:

siis mä inhoon tollasia jotka kehuu vaan itteensä! :x onko heka sanonu yhtään ainutta hyvää sanaa kenestäkään muusta ku itestään?
Ei se kerkee muita kehuu, kun täytyy nostaa itseään jalustalle. Idiootti kun on ja ulos talosta....Helin kanssa!!!
:eek:
Timo ja Heka ansaitsisivat toisensa. Molemmat niiiin syvältä! Epävarmoja pikkupentuja joiden pitää nostaa itsetuntoaan "panemalla halvalla" (kirjaimellisesti tai ei) vähän tynnyrissäkasvaneenoloista pikkutyttöä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!
Satuhan kielsi että mitään ois tapahtunut, edes käsipeliä. Sen taas on Timo myöntänyt jo paljon aiemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!

No ehkä ei satavarmasti, mutta se viimeisen yön touhu ei hirveäasti jättänyt arvailujen varaan :whistle: (...satu timon päällä pomppien)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!
niimpä! ku satukihan sano että alushousut oli molemmilla aina jalassa :whistle:
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!
Satuhan kielsi että mitään ois tapahtunut, edes käsipeliä. Sen taas on Timo myöntänyt jo paljon aiemmin.
No mutta nyt oli iltalehdessä, että:
"Voin rehellisesti sanoa, että edelleen pitää paikkansa se, että olen saanut seksiä viimeksi vappuna, Satu paljastaa."
Eli "se ei ole ollut siellä" ja tuo peiton heiluminenhan ei tarkoita sitä, että oikeaa seksiä olisi.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!

No ehkä ei satavarmasti, mutta se viimeisen yön touhu ei hirveäasti jättänyt arvailujen varaan :whistle: (...satu timon päällä pomppien)
Heh, mä olen myös tehnyt noin.
Mies siis "sai" mutta sisälläni ei ollut mitään ja housut oli jalassa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!

No ehkä ei satavarmasti, mutta se viimeisen yön touhu ei hirveäasti jättänyt arvailujen varaan :whistle: (...satu timon päällä pomppien)
Heh, mä olen myös tehnyt noin.
Mies siis "sai" mutta sisälläni ei ollut mitään ja housut oli jalassa...
No joo, mutta on se nyt silti miun mielestä hassua moisen jälkeen väittää että 'ei ole harrastanut seksiä' :whistle: . Seksiähän se on kai kaikki kun intiimisti pelehditään? Vai onko mulla iso aukko sivistyksessä? :whistle:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huvittavaa, kun Satu vänkää ettei mitään ole tapahtunut.
Eipä, näkeehän sen sokeakin silmillään mitä siellä pimeässä, heiluvan peiton alla tapahtui!
Hetkinen...
Jos on esim. hinkannut itseään Timoa vasten...
Ette voi sata varmaksi tietää, että "se on ollut siellä!"
Tiedoksi vaan!

No ehkä ei satavarmasti, mutta se viimeisen yön touhu ei hirveäasti jättänyt arvailujen varaan :whistle: (...satu timon päällä pomppien)
Heh, mä olen myös tehnyt noin.
Mies siis "sai" mutta sisälläni ei ollut mitään ja housut oli jalassa...
No joo, mutta on se nyt silti miun mielestä hassua moisen jälkeen väittää että 'ei ole harrastanut seksiä' :whistle: . Seksiähän se on kai kaikki kun intiimisti pelehditään? Vai onko mulla iso aukko sivistyksessä? :whistle:
Noinhan se on, mutta varmaan meinas tuolla, että ei ole harrastanut seksiä, että nimenomaan ei ole ollut sillei-sillei, siis "se siellä."
 
miettijä
Tämän hetken BB-fiilikset:
- Heli on tosi HUONO ja väärällä asenteella lähtenyt koko BB-taloon mukaan --> joutuu seuraavaan äänestykseen ja samantien ulos (Heka selviää TAAS :| )
- Maxine menetti loputkin pisteensä siihen kun meni penkomaan toisen henk.koht. tavaroita luvatta
- Satu&Timo-tarinalla oli odotettu loppu; Timo jatkaa jyystämistään ja Satu itkeskelee ulkomaailmassa. Ja huom! voi "se" olla "siellä" vaikka on molemmilla alushousut jalassa...äkkiähän se stringin pikku osa sivuun liikkuu ja kun homma on ohi niin näyttää että olis housut jalassa...
- Edelleen se kanta pitänyt, että loppukolmikkoon Sauli, Jarkko ja Kadi. Ja Sauli voittoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miettijä:
Tämän hetken BB-fiilikset:
- Heli on tosi HUONO ja väärällä asenteella lähtenyt koko BB-taloon mukaan --> joutuu seuraavaan äänestykseen ja samantien ulos (Heka selviää TAAS :| )
- Maxine menetti loputkin pisteensä siihen kun meni penkomaan toisen henk.koht. tavaroita luvatta
- Satu&Timo-tarinalla oli odotettu loppu; Timo jatkaa jyystämistään ja Satu itkeskelee ulkomaailmassa. Ja huom! voi "se" olla "siellä" vaikka on molemmilla alushousut jalassa...äkkiähän se stringin pikku osa sivuun liikkuu ja kun homma on ohi niin näyttää että olis housut jalassa...
- Edelleen se kanta pitänyt, että loppukolmikkoon Sauli, Jarkko ja Kadi. Ja Sauli voittoon!
Unohdit Akin :D .
 
miettijä
Penkoi Satun henk.koht. laatikkoa (MIKSI??) ja löysi sieltä jonkun emätinpuikkojutun. Sitä sitten huuteli ympäriinsä, luki tuoteselostetta isoon ääneen ja nauroi poikien kanssa asialle kuin pahasinkin teini. Tosi typerää! Mää olisin suuttunut kyllä kybällä jos joku olis penkonu mun tavaroita. Siis ihan niinku periaatteesta!
 
toi heli kuvitteli kyllä varmaan että talossa vaan biletetään,taitaa olla ainut homma mikä sitä kiinnostaa :whistle: varmaan katto viimevuonna bb:tä ja kuvitteli että aina on sellasta joten siks haki :saint: eihän toi oikeesti innostu mistään muusta ku alkoholista! naama ku norsunv*tulla aina ku joutuu jotain muuta tekemään,vaikuttaahan tollanen jo muihinki :headwall: kukaan muukaan sitte viitti innostua mistään :|
 
siitä sunnuntain ohjelmastahan mun pitiki kysyä teiltä muiltakin :whistle:

mitäs olitte mieltä vapun kysymyksistä??
mun mielestä meni vähä liian pitkälle kysymyksillään... :/ ekat kysymykset meni vielä ihan huumorilla mutta sitte inttää ja inttää vaan vaikka näkee ettei satunkaan ollu kiva vastailla ja yritti jo sanoo vaivaantunu hymy kasvoilla että vaihdetaan aihetta,toinen vaan jatkaa inttämistä :headwall: ja timoltaki kyseli että miksi näyttää niin hermostuneelta vaikkei se edes näyttäny!

muutenkaan en tosta vapun juontotyylistä tykkää...sanat menee sekasin koko ajan ja änkyttää ja sönköttää mitä sattuu :x ei sovi kyllä suoraan lähetykseen yhtään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
siitä sunnuntain ohjelmastahan mun pitiki kysyä teiltä muiltakin :whistle:

mitäs olitte mieltä vapun kysymyksistä??
mun mielestä meni vähä liian pitkälle kysymyksillään... :/ ekat kysymykset meni vielä ihan huumorilla mutta sitte inttää ja inttää vaan vaikka näkee ettei satunkaan ollu kiva vastailla ja yritti jo sanoo vaivaantunu hymy kasvoilla että vaihdetaan aihetta,toinen vaan jatkaa inttämistä :headwall: ja timoltaki kyseli että miksi näyttää niin hermostuneelta vaikkei se edes näyttäny!

muutenkaan en tosta vapun juontotyylistä tykkää...sanat menee sekasin koko ajan ja änkyttää ja sönköttää mitä sattuu :x ei sovi kyllä suoraan lähetykseen yhtään...
ei sovi vappu tohon hommaan.mari oli paaaljon parempi.
 
Oikeastaan on ihan hyvä että Heli tuli taloon. Nyt ainakin tiedetään varman päälle millaista tyyppiä sinne ei haluta ;) Mä en ole kuullut sen suusta kovinkaan montaa lausetta, saatika sitten että niitä olisi tullut useampi peräjälkeen. Se vaan mulkoilee ympäriinsä ja istuskelee kuvitellen olevansa kaunis (juu, tollaseen käsityksen mä olen saanut).
 
Henri sai rangaistuksen
18.09.2007 11:00
Henrille rangaistus.

Big Brother antoi Henrille rangaistuksen päiväkirjahuoneessa. Hän sai kaksi ylimääräistä nimeämispistettä tämän viikon nimeämisiin. Syynä rangaistukseen oli Henrin toistuva kommunikoiminen ulkomaailman kanssa.
 

Yhteistyössä