mu mielestä tosi tylsä tehtävä.. samoin kuin viiemviikon tehtävä. paljo kivempi seurata sellasia ku se sähkörata.Alkuperäinen kirjoittaja Plääh:Nyt olis kyllä kiva jos olis 24/7, viikkotehtävä olis varmaan hauskaa katseltavaa. Saiko ne itse päättää roolinsa vai määräskö Isoveli kuka on kuka?
Ekaa kertaa naurattaa oikeesti koko ajan kun tuota kattoo . Tuo Sauli on ihan huippu. " Enkä hae, enkä pue, minäpä lyön sinua jos... "Alkuperäinen kirjoittaja vili43:http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?562206
Aikauhee.
Ihan mahtava tehtävä!
En malta odottaa että nuo näkee telkkarista.
Tuio Sauli on varmasti ihan huippu ja Aki 2 vuotiaana
4 päivää tommosta on kyllä ihan liika, päivä vois riittää ihan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Mie en tajua miten nuo jaksaa pelleillä 4 päivää, huh huh.
Onko sillä sellainenkin! Herttileijaa, on varmasti jo pakannut kassinsa jos on. Uskomatonta käytöstä Maxinelta jos vielä seurustelee.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Meni ohi...Mitä se Maxinen poikaystävä puhui kun sitä extrassa haastateltiin? :attn:
sano et ei ole kiva katsoa maxinen touhuja, mut ei vielä ole kunnolla mustasukkainenkaan. siinä vaiheessa ei katso enää hyvällä jos pusut menee kielarien tasolle. ja et heidän juttu on ollut vakava. ei tiennyt tuleeko maxinea vastaan kun tämä tulee talosta ulos, riippuu kuulemma maxinen jatkossa tekemistä asioista, samoin se miten heidän suhteen käy.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Meni ohi...Mitä se Maxinen poikaystävä puhui kun sitä extrassa haastateltiin? :attn:
No ei varmaan. Miehethän on näykkinyt sen rintoja ja hiplannut sitä jne. Minun mies olisi ainakin kärsinyt ja itkenyt itsensä iltaisin uneen jos moista tekisin. Miten voi satuttaa toista noin!Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Sanoi ainakin, että seurustelun jatko riippuu siitä mitä jatkossa tapahtuu. Ja että ei hyväksy kaikkea mitä Maxine on talossa tehnyt.
Toivottavasti jättää Maxinen. =)Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Sanoi ainakin, että seurustelun jatko riippuu siitä mitä jatkossa tapahtuu. Ja että ei hyväksy kaikkea mitä Maxine on talossa tehnyt.
et ole. Minulle jo ne pusut oli pettämistä, saati sitten kaljan juominen tissien välistä! Olenko sitten ihan kalkkis vai onko tuo nykyään ihan normaalia, vaikka seurustelee.Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Jotkut näköjään voi! Eipä taida Maxi olla tosissaan seurustelun suhteen. Olis ihan oikein jos mies jättäis sen. Käytännössähän Maxi on pettänyt sitä. Ainakin mulle tuo on jo pettämistä. Olenko sitten siinä suhteessa vanhanaikainen....