VIRALLINEN BB-PINO 2007

Vaikka Heli on sanonu pk-huoneessa ettei todellakaan ole kiinnostunut Timosta, niin peittää sen kyllä talossa hyvin. Mä en ainakaan rohkasis tollasta jätkää millään tavalla! Toi Helihän ihan kihertää noille Timolle ja Henrille. Naisille se ei puhu mitään. Just tollanen perus pahis ja klassinen "toinen nainen" :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
tolla helillä on mun mielestä tosi rasittava ääni! mun mielestä joutais seuraavaksi ulos :x
Onko jonkun muun mielestä jokseenkin naurettava yhtälö, että se ei voi käydä ilman bikinejä suihkussa, mutta se pystyy tanssimaan lähestulkoon pillu paljaana Lamourettesissa... :xmas:
Niin ja sehän on sitä tiedotusvälineille toitottanut kuinka hänellä ei ole mitään ongelmaa alastomuuden kanssa! :whistle:

Sillä on ainakin maailman rasittavin nauru!! :x

viivi
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
tolla helillä on mun mielestä tosi rasittava ääni! mun mielestä joutais seuraavaksi ulos :x
Onko jonkun muun mielestä jokseenkin naurettava yhtälö, että se ei voi käydä ilman bikinejä suihkussa, mutta se pystyy tanssimaan lähestulkoon pillu paljaana Lamourettesissa... :xmas:
eihän se ollut mukana kuin 3-4 keikalla.joten en voisi sanoa helin olevan lamourettes tyttö.

eekoo
Heli valehtelee kaikille päin näköö!!!!!!
Timpalle kertos et ei oo ikinä käyttänyt potkunyrkkeilyjuttuja kadulla,ja on oikeesti vaikka kuin monta pahoinpitelyä tehnyt!
Ja Seiskassa sanoi olevansa estoton alastomuuden suhteen,että talossa tullaan häntä näkeen alasti ,ja sit käy biksut päällä suihkussakin!!
Täys feikki akka,kamala tuijottaja ja mun tulee siktä ihan Paavo Väyrynen mieleen!!*muahhahhaa!!!*

joo ja miettikää että se heli ei ollu käyny kuuteen päivään suihkussa!!! :eek: :x hyi :x

Mä kans jäin miettiin sitä. Alkoiko viikkotehtävä maanantaina? Eli maanantai aamulla varmaankin kaikki muut kävi suihkussa paitsi Heli. Tiistaina ja keskiviikkona ei ulkona olijat peseytyneet, mutta kaikki muut kävivät torstaina suihkussa heti kun pääsivät sisälle. Torstaina Heli oli saunassa ja paljussa, joten siellä tietty puhdistautui. Mut joo, aika ison numeron tekee pesustaan, kun ei nakustella uskalla.

ihmettelijä
IHMETTELEN SUURESTI SITÄ, ETTÄ HELI SAA OLLA TALOSSA MUKANA. KUITENKIN LUKUISIA KERTOJA VALEHDELLUT JA EIKÖ KUITENKIN TUOLLAINEN PAHOINPITELIJÄ OLE "VAARALLINEN"TALOON?

VIIME VUONNA JOUTUI SE HEIDI TALOSTA POIS HETI, KUN OLI VALEHDELLUT OLEVANSA SINKKU JA KUITENKIN TAPAILI JOTAIN. MITEN HELI SAA OLLA TALOSSA, KERRAN VALEHDELLUT OLEVANSA PUHDASPULMUNEN?KUITENKIN LÖYTYY RIKOSREKISTERI JA VALEHDELLUT. IHMETTELEN TÄTÄ KYLLÄ SUURESTI JA MINUSTA TALOSTA SAISIVAT HÄÄTÄÄ HÄNET POIS. EIKÖ TUOLLA VAADITA OLEMAAN REHELLINEN AINAKIN ISOVELJELLE JA ALUSTA ASTI KAKKAA NAINEN SUUSTAA PÄÄSTÄNYT!
(ärsyttää!! anteeksi suuret kirjaimet)

Äitiliini
Hyvä huomio muuten tuo et miks Heli saa olla tuolla vaikka on valehdellu mun mielestä ainakin paljon pahemmasta ja vakavemmasta asiasta kuin se Heidi viime vuonna.
Se on kyllä niiiiiin ärsyttävä, ja se nauru, sellasta teennäistä. Yäk mikä akka.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Juu,onneksi Satu tippui =) Musta taas Heka tuo taloon elämää persoonallaan :D
Mä taas oon sitä mieltä, että Henri on hyvin yksioikoinen persoona.
Murjottaa kuin pikkulapsi, jos ei mene asiat mielen mukaisesti ja jóka ikiseen asiaan on ihan pakko sanoa neuvonsa.
Ja jos joku jaksaa kehua itseään niin Henri: mä jaksan juoda niin ja niin pakjon enemmän kuin muut, aina kun mä olen paikalla on bileet hauskoja.
Ja ne sen omahyväiset hymyt, yöks.

vieras
siis mistä se heli on valehdellu?

viikkotehtävä kuullostaa hauskalta :D
http://www.seiska.fi/huhhuh/julkku_uutiset/_a60463/bbheli+valehteli+haastattelussa/ Otsikossa oli "TAAS", joten varmaan jotain aikaisemminkin valehdellut.

Yhteistyössä