Auttakaa ihmistä mäessä!
Miltä kanavalta löytyy bb kaapelista.. Eli on soitettu dna:han ja sieltä sanottu, että kanava aktivoitu, mutta mitäs siis pitäis nyt tehdä, kun ei löydy mistään mitään... AUTTAKAA!
Ei kyllä oo suorana näkynyt, ainakaan mun muistin mukaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Siis meneeko ne kilpailijat jo tänään sinne?sehän on joka vuos ollu niin,et tullu suorana lähetyksenä,kun ne on menny sinne taloon! ja sit se mitä ne puuhaa siel,ni tullu seuraavana päivänä.
Noku tätä mieltä mäkin oon,ku eiks viime vuonnakin ollu suorana ja siin arvottiin se Sari sinne taloon??Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Siis meneeko ne kilpailijat jo tänään sinne?sehän on joka vuos ollu niin,et tullu suorana lähetyksenä,kun ne on menny sinne taloon! ja sit se mitä ne puuhaa siel,ni tullu seuraavana päivänä.
Niin oliki!Ja mulla on se eka bb dvd:llä ja seki oli suorana!Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:Noku tätä mieltä mäkin oon,ku eiks viime vuonnakin ollu suorana ja siin arvottiin se Sari sinne taloon??Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Siis meneeko ne kilpailijat jo tänään sinne?sehän on joka vuos ollu niin,et tullu suorana lähetyksenä,kun ne on menny sinne taloon! ja sit se mitä ne puuhaa siel,ni tullu seuraavana päivänä.
101 on se kanava mistä löytyy, sitä en tiedä kuinka sen saa näkyviin...Meillä se oli siellä kun avasin telkun miehen ilmoitettua tilanneensa sen...Alkuperäinen kirjoittaja Auttakaa ihmistä mäessä!:Miltä kanavalta löytyy bb kaapelista.. Eli on soitettu dna:han ja sieltä sanottu, että kanava aktivoitu, mutta mitäs siis pitäis nyt tehdä, kun ei löydy mistään mitään... AUTTAKAA!
niin mäkin olen luullut, mutta kun rupesin miettimään tuota "livetallenne"-sanaa, niin sehän on TALLENNETTU LIVETILANTEESSA, mutta jos siis tulisi suorana, niin silloinhan kai sanottaisiin että "suora lähetys" tai "live"...Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Ehkä se täytyy sit uskoo,et se alkaa tänään :ashamed: mä oon aina ymmärtäny,et se tulee suorana :/
Meillä näkyy kanavapaikalla 247...Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:101 on se kanava mistä löytyy, sitä en tiedä kuinka sen saa näkyviin...Meillä se oli siellä kun avasin telkun miehen ilmoitettua tilanneensa sen...Alkuperäinen kirjoittaja Auttakaa ihmistä mäessä!:Miltä kanavalta löytyy bb kaapelista.. Eli on soitettu dna:han ja sieltä sanottu, että kanava aktivoitu, mutta mitäs siis pitäis nyt tehdä, kun ei löydy mistään mitään... AUTTAKAA!
DC1:stä seuraan koko ajan, se näyttää missä tapahtuu.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Missäköhän kamerassa on ovi, josta tyypit tulee sisälle??
Valkoiset seinät, kultaraamiset peilit , tumman ruskeat ovet ja tasot.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kertokaa miltä siellä näyttää |O sisustus siis!!
kyllä se 24/7 pitää hankkia, ei tästä tuu muuten mitään
Kaapelissa kuuluu hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Hitto, netti 24/7 kuuluu ääni hiukan huonosti. Eiköhän niillä pelaa mikrofoonit vielä?