VIRALLINEN BB-PINO 2007

Auttakaa ihmistä mäessä!
Miltä kanavalta löytyy bb kaapelista.. Eli on soitettu dna:han ja sieltä sanottu, että kanava aktivoitu, mutta mitäs siis pitäis nyt tehdä, kun ei löydy mistään mitään... AUTTAKAA!

Ehkäpä mä muistan väärin sen live jutun....Voih,kai s eon vaan jaksettava huomiseen...Tuleekohan asukeista joku juttu tänään viel nettiin,tietääkö kukaan??Olis kiva ees nähä kuvat asukeista.Alankohan mä olee jo epätoivonen tän asian suhteen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Siis meneeko ne kilpailijat jo tänään sinne?sehän on joka vuos ollu niin,et tullu suorana lähetyksenä,kun ne on menny sinne taloon! :eek: ja sit se mitä ne puuhaa siel,ni tullu seuraavana päivänä.
Ei kyllä oo suorana näkynyt, ainakaan mun muistin mukaan..

Siis meneeko ne kilpailijat jo tänään sinne?sehän on joka vuos ollu niin,et tullu suorana lähetyksenä,kun ne on menny sinne taloon! :eek: ja sit se mitä ne puuhaa siel,ni tullu seuraavana päivänä.
Noku tätä mieltä mäkin oon,ku eiks viime vuonnakin ollu suorana ja siin arvottiin se Sari sinne taloon??

Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:
Noku tätä mieltä mäkin oon,ku eiks viime vuonnakin ollu suorana ja siin arvottiin se Sari sinne taloon??
Niin oliki!Ja mulla on se eka bb dvd:llä ja seki oli suorana! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Auttakaa ihmistä mäessä!:
Miltä kanavalta löytyy bb kaapelista.. Eli on soitettu dna:han ja sieltä sanottu, että kanava aktivoitu, mutta mitäs siis pitäis nyt tehdä, kun ei löydy mistään mitään... AUTTAKAA!
101 on se kanava mistä löytyy, sitä en tiedä kuinka sen saa näkyviin...Meillä se oli siellä kun avasin telkun miehen ilmoitettua tilanneensa sen...

Ehkä se täytyy sit uskoo,et se alkaa tänään :ashamed: mä oon aina ymmärtäny,et se tulee suorana :/
niin mäkin olen luullut, mutta kun rupesin miettimään tuota "livetallenne"-sanaa, niin sehän on TALLENNETTU LIVETILANTEESSA, mutta jos siis tulisi suorana, niin silloinhan kai sanottaisiin että "suora lähetys" tai "live"...

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja Auttakaa ihmistä mäessä!:
101 on se kanava mistä löytyy, sitä en tiedä kuinka sen saa näkyviin...Meillä se oli siellä kun avasin telkun miehen ilmoitettua tilanneensa sen...
Meillä näkyy kanavapaikalla 247...

Yhteistyössä