VIRALLINEN BB-PINO 2007

Jee..näkyyhän toi liikkuva silmä -virityskuva näköään kaapelissakin ja koska myös sitä kautta näkee tapahtumat reaaliajassa, niin pakkohan sen on alkaa jo tänään jo kaapelissakin, vaikka nettisivuilla tosiaan mainostetaan vaan tuota, et netissä näkyy tänään...

Eikös noista taloon menijöistä oo aiempina vuosina ollut lehdissä juttua sinä päivänä kun ovat taloon menneet??
Nyt ei ainakaan mistään löydy etukäteen juttua ketä sinne pääsi??Toisaalat ihan kivaa jännitystä kun ei tiiä,mut mä en kaikessa uteliasuudessani millään jaksais oottaa iltaan asti :LOL:

te kenellä on ollut aikaisemmin 24/7: mikäs sivu tuolla kannattaa olla auki sitten kun alkaa tapahtua? (tyhmä kysymys :ashamed: ) siis
tuossa "silmän" kohdallako se lähetys tulee vai missä? pitääkö siihen olla huone erikseen valittuna?

Nyt on sitten 24/7 nettiin hankittuna, kyllä on tällä likalla niin maan perkuleesti kusiaisia pöksyissä, että ei kyllä meinaa kestää enään!! |O

Tuutehan ilmottamaan kun netissä tapahtuu jotain, TUUTTEHAN?! Jos minä tollo en ymmärrä silloin olla sillä sivulla...

Eniten ehkä jänskättää, että pääseekö yks tuttu taloon, joka oli eilisessä ohjelmassa haastateltavana... Toisaalta, jos se pääsee niin häpeän varmaan silmät päästäni, kun on se NIIIIN DORKA!! :LOL: :ashamed:

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:
Eikös se viime vuonna tullut telkustakon livenä,tuo taloon meno??Miks ne nyt sit tekee näin???Epistä :'(

Ei kyl mun mielestäni ollu viimekskään live. Voi toki olla väärässäki :D
Ei mustakaan, vaan huomenna alkaa Subilta lähetykset, tuttuun tapaan edellisen päivän tapahtumilla.

loppu jo :( oisko ollu janne ja vappu? varmaan jääny mikki auki vahingossa. vähänkö hämmästyin että mistä alko puhe kuulua :LOL:

näyttää tuolla piha valikossa olevan hetkinenpöllö, muissa vielä virityskuva. ääni kuulu directors's cut 2:stä.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:
Eikös se viime vuonna tullut telkustakon livenä,tuo taloon meno??Miks ne nyt sit tekee näin???Epistä :'(

Ei kyl mun mielestäni ollu viimekskään live. Voi toki olla väärässäki :D
Ei mustakaan, vaan huomenna alkaa Subilta lähetykset, tuttuun tapaan edellisen päivän tapahtumilla.
Jep, ei ollut viime vuonnakaan livenä, kun muistan että täällä joku kuvaili niitä tyyppejä ja siis ekana Kakia..

Muita jotka joutuu/haluaa seurata vain subilta BB?

rm harmaana
lukekaa se punasella taustalla oleva tekstarichat kohta. ilmeisesti vahinko... heti oli laitettu äänet pois kun joku oli laittanu sinne viestin että mitäs ääntä täältä kuuluu?!

Liityn minäkin porukkaan! :wave:

Mies meille taas tilasi 24/7. Mun ja esikon iloksi!!!!

Mut meillä näkyy nyt vain värillisiä raitoja, aiemmin näkyi kyllä se "silmä"...

Onkos muilla näin?????????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Liityn minäkin porukkaan! :wave:

Mies meille taas tilasi 24/7. Mun ja esikon iloksi!!!!

Mut meillä näkyy nyt vain värillisiä raitoja, aiemmin näkyi kyllä se "silmä"...

Onkos muilla näin?????????????????????

juu on meiläkin :wave: sitä silmää minäkin etsin... :whistle:

Yhteistyössä