yllätys
mies huomas et ainaskin tre tietoverkossa sai bb 24/7 ilmatteeksi kun oli joku kanavapaketti jo etukäteen. hieno juttu!! nyt sitten saatiin ilmaiseksi bb telkkariin...
Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:Eikös se viime vuonna tullut telkustakon livenä,tuo taloon meno??Miks ne nyt sit tekee näin???Epistä :'(
Ei mustakaan, vaan huomenna alkaa Subilta lähetykset, tuttuun tapaan edellisen päivän tapahtumilla.Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:Eikös se viime vuonna tullut telkustakon livenä,tuo taloon meno??Miks ne nyt sit tekee näin???Epistä :'(
Ei kyl mun mielestäni ollu viimekskään live. Voi toki olla väärässäki
Jep, ei ollut viime vuonnakaan livenä, kun muistan että täällä joku kuvaili niitä tyyppejä ja siis ekana Kakia..Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Ei mustakaan, vaan huomenna alkaa Subilta lähetykset, tuttuun tapaan edellisen päivän tapahtumilla.Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:Eikös se viime vuonna tullut telkustakon livenä,tuo taloon meno??Miks ne nyt sit tekee näin???Epistä :'(
Ei kyl mun mielestäni ollu viimekskään live. Voi toki olla väärässäki
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Liityn minäkin porukkaan! :wave:
Mies meille taas tilasi 24/7. Mun ja esikon iloksi!!!!
Mut meillä näkyy nyt vain värillisiä raitoja, aiemmin näkyi kyllä se "silmä"...
Onkos muilla näin?????????????????????