VIRALLINEN BB-PINO 2007

Pakko ilmoittautua pinoon mukaan, hyörin ja pyörin kuin pikku tyttö, ei meinaa pöksyt pysyä jalassa :D

Mietin tuota 24/7 netin kautta, mutta kun täytyisi tuota tyttöäkin varmaankin hoitaa... :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
24/7 tilattu :whistle:
mitenkähän tän miehelle kertois,se riemastuu ku kuulee :LOL:
Ai sä menit salaa tilailemaan :LOL:


Mä ilmotin että ny tilaan sen ku viimeks vaan mietin sitä koko kauden ja otin muutaman pikku pätkän vaan :whistle:


Toivottavasti vaan toimii sitte heti kun kaikki tyrkkää sinne samaan aikaan |O menee muute herrrrrmo jos ei pääse alkukahinoihin kytsimään :D


Minäkö innokas? :whistle:
 
siis mieshän tilas mulle vuosi sitten sen 24/7 jostain puolesta välistä kautta ku aikani ruinasin ja ku bb loppu,niin mies huokas et luojan kiitos,toivottavasti se ei ala enää ikinä :LOL:
joten se tykkää varmaan hyvää ku muija on taas perse homeessa läppärissä kiinni ja poika ja mies näkee 3kk nälkää :LOL: unohdan varmaan töissä käydä välillä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
jee, se eilinen ohjelma tulee tänään uusintana =) jäi näkemättä eilen...
niin tuli joo ja se viimenen jätkä siinä...sai taas naurut: mä haluan puhua sille isoveljelle..te ootte vaa tollasia työläisiä..vai miten se sen sano :LOL:
eilen katsoin ohjelman, kyllä sai makeat naurut.

luulis muuten että se yks jätkä, joka vaan istu ja oli raadin mielestä hassun näköinen, varmaankin pääsee. toinen veikkaus on että se imitaattori ei pääse.

mitäs muut veikkaatte?
 
Näkyykö kellään, jotka on tilannu 24/7 kanavan, niin jo jotain "virityskuvaa" tai vastaavaa jo nyt? Tänäänhän se jo alkaa, niin luulis jotain jo näkyvän.. Täällä yx malttamaton, joka ei malttas millään ootella, koska ekat kuvat talosta näytetään...
 
sun pitää mennä siihen kohtaan jossa rekisteröidytään. ensin rekisteröit itsellesi käyttäjätunnukset ja sen jälkeen kun olet sen tehnyt, menet siirry ostamaan katseluaikaa -kohtaan.

mies hoiti meillä tämän homman, mutta verkkopankilla ainakin onnistui maksaminen. ja käytössä heti =)
 
ilman tätä ketjua en olis tajunnu et saan 24/7 ilmasex kun on noita kanavapaketteja tullu tilailtua. toiv se alkaa nyt sit vaan näkyyn heti ja kunnolla.. tänks.
hmm. pitäiskö jo soittaa miehelle ja kertoo ilo uutinen?...
 
siis mä oon ihan pihalla nyt tän kanssa,ainakin viime vuonna alko kamerat näkymään ennenkuin eka oli sisällä sitte näky ku ovet avautu ja eka tuli sisään...niin siis että näkyykö kaapeli 24/7:ssa jo tänään ku asukkaat tulee,toisaalta ois aika ihmeellistä jos ei näkyis,mutta ku tuola sivuilla on puhuttu vaa netti kaksnelosesta
 

Yhteistyössä