Vinkkejä virtsankarkailuun juostessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen aina tehnyt kävelyitä ja nyt halusin alkaa harjoittelemaan juoksemista. Kokeilin juosta noin 300m pätkiä kävelylenkillä, henki kulki hyvin mutta ongelmaksi tuli virtsankarkailu, ja pikkuhousunsuoja ei mulla riitä.
Latasin lantionpohjan harjoitusohjelman, korjasin juoksuasentoa, ja lisäksi opettelen rentoutumaan. Mutta ilmeisesti siinä kestää jonkun aikaa että tuloksia saa.
Pitääkö mun nyt ostaa tenoja siihen asti? Olen pitänyt sitä jotenkin nolona, ja vanhusten juttuna, mutta kyllä nuo märät housut lenkkipolulla on sitäkin nolompia!!

Mikä koko tenoista olisi mahdollisesti sopiva ja huomaamaton? Riittääkö mini, vai normal? Niitä herkän ihon ultra pads malleja netistä katselin, vaaleanpunainen paketti.

Miten iso osuus ruokavaliolla on? Luin että kahvinjuontia (kofeiini) kannattaa välttää. Riittääkö että välttää lenkkipäivinä, vai pitäisikö se lopettaa kokonaan? Onko muita vastaavia, mitä pitäisi ottaa huomioon?
 
vierailija
Jos lurahtaa, niin sitten pitää käyttää sopivaa suojaa tai antaa lorista. Toivottavasti lantionpohjan treeni tuottaa tulosta ja ongelma korjaantuu. Jos ei, niin sitten lääkäriin. Inhottavaahan se on joutua kikkailemaan tuollaisen ongelman kanssa. Oletko kokeillut lähteä juoksemaan heti pissalla käymisen jälkeen? Pysyykö karkailu kurissa silloin?
 
vierailija
Jos lurahtaa, niin sitten pitää käyttää sopivaa suojaa tai antaa lorista. Toivottavasti lantionpohjan treeni tuottaa tulosta ja ongelma korjaantuu. Jos ei, niin sitten lääkäriin. Inhottavaahan se on joutua kikkailemaan tuollaisen ongelman kanssa. Oletko kokeillut lähteä juoksemaan heti pissalla käymisen jälkeen? Pysyykö karkailu kurissa silloin?
Tottakai käyn vessassa just ennen lähtöä, ja pahimmassa hädässä puskaan, mutta jatkuva ramppaaminen pahentaa ongelmaa eikä se kaupungissa ole edes mahdollista.
Ap
 
Hanki kuulat ja jotain niistä tenoista.


Sit meet kävelylle niitten kuulien kanssa ja hissukseen alat ottaa pieniä juoksupätkiä. Huomaat heti kun kuula alkaa valua, silloin on aika lopettaa sen päivän juoksu, kävellä toki voit yhä. -Jos treenaat viisi kertaa viikossa niin kuukauden kuluttua et tarvitse kuulia etkä tenoja.


Nimimerkillä kahden viimeisen synnytyksen jälkeen viikossa lenkkipolulle.
 
vierailija
Hanki kuulat ja jotain niistä tenoista.


Sit meet kävelylle niitten kuulien kanssa ja hissukseen alat ottaa pieniä juoksupätkiä. Huomaat heti kun kuula alkaa valua, silloin on aika lopettaa sen päivän juoksu, kävellä toki voit yhä. -Jos treenaat viisi kertaa viikossa niin kuukauden kuluttua et tarvitse kuulia etkä tenoja.


Nimimerkillä kahden viimeisen synnytyksen jälkeen viikossa lenkkipolulle.
Eikö kuulat kostuta ihan muutenkin?
 

Yhteistyössä