Vinkkejä toivottomille =)

Onnea positiivisesta tuloksesta!!!
Käännyn sinun puoleesi, kun huomasin että Hillevi on viimeksi ollut näillä sivuilla huhtikuussa, ja tässä ei oikein olisi aikaa hukattavaksi... ;)
Kertoisitko sinä, pliispliis, sen akupunktiopaikan yhteystiedot?
Olen vastauksestasi jo etukäteen ikikiitollinen!
t. Ellu
 
eli... yritimme poikaamme viisi vuotta, joka nyt kirkuu ja ei suostu mennä nukkumaam.
Mitään syytä lapsettomuudelle ei löydettyy ja pari inseminaatiota käytiin läpi. Ei tulosta.
Jätettiin kaikki ja parin vuodesta tärppäsi ihan luomulla. No se tarina se on sitten ihan jo´ku muu.
 
Mari66 tai Hillevi! Yritän teitä tavoitella tämän ketjun kautta.

Kyselisin minäkin noita akupunktion yhteystietoja, jos jompikumpi voisi ystävällisesti laittaa vaikka yksityisviestinä.

Mari66, sinulle laitoin yksityisviestiä jo aiemmin, mutta lienetkö huomannut.

t. Rva Aniliini
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hillevi:
onnisti sittenkin, kiitos tiedoista!

Me saatamme kokeilla akupunktiota, tunnemme puolikiinalaisen, joka on tehnyt lukuisille pareille hoitoja ja vain yksi 47-v ei raskautunut, kaikki muut kyllä. Tätä hoitoa saisi pääkaupunkiseudulla, vähän helpomi matka kuin tuonne Saksaa...

Nautihan loppumetreistä raskaudessasi, sinä onnellinen!
Hei Hillevi,

Tuo akupunktio kiinnostaa. Olen 43 v. kahden lapsen äiti ja olemme yrittäneet kolmatta lasta mutta epäonnea on ollut matkassa. Nyt haluaisin kokeilla tuota akupunktiota, laittaisitko minulle yhteystietoja.

kesäisin terveisin
fasa65
 
Akupunktiopaikka, josta olette tällä palstalla kesällä kirjoittaneet, kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Yrityksistä huolimatta toista vauvaa ei meille vain kuulu. Voisinko saada joltakin teistä tuon paikan yhteystiedot? Sekin kiinnostaisi, että millaista ja minkä hintaista hoito on ollut? Hyvää syksyä ja kiitos etukäteen! T. Kirsikka65
 

Yhteistyössä