Vinkkejä miten pärjätä 40e kuussa

  • Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auto isälle:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kääntyisin sosiaalitoimiston puoleen..
Siellä sanoivat että pitäisi minun pärjätä, sillä voisin myydä autoni. Vaikka auto on isäni ostama, se on minun nimiini laitettu, ja isäni on sanonut että jos myyn sen, hän vaatii sen tonnin takaisin itselleen... Eikä auton arvo ole lähelläkään tonnia, koska ajoin vahingossa viime talvena pienen peltikolarin, aj nyt auto on upean kaksi värinen..
Aika hyvän "diilin" isäs tehny tossa :D Eihän minkään auton arvo pysy samana vaan laskee kuin lehmän häntä. Anna se takas isäs nimiin???
Tässä on hyvä ehdotus. Jos auto onkin isän nimissä niin varmaan antaa tyttärensä sillä silti ajaa kuten nytkin ja sossussa eivät voi vedota auton myymiseen.

 
minä
siis asut sä yksin? Laskuja voi venyttää aika pitkäänkin ennen kuin tulee merkintöjä. Soitat vaan ja sovit maksusta.

Kyllä mun luokkakaveri sai viime kesänä sossusta vaikka hällä auto oliki (porissa)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Satakunta on asuinalueeni, ja nytkin tässä täyttelen yhtä työhakemusta grillimyyjäksi/tarjoilijaksi.
Satakunnassa itsekkin asun ja ei täällä kyllä niitä töitä ihan helposti saa. :(

Porissa on Mediapex johon varmaan pääsee kaikki :D Eli ei ku otat yhteyttä sinne. Voit samalla sanoa hakiessas hommia, että tarvitset sen jazz viikon vapaaksi.
 
opiskelija
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
siis asut sä yksin? Laskuja voi venyttää aika pitkäänkin ennen kuin tulee merkintöjä. Soitat vaan ja sovit maksusta.

Kyllä mun luokkakaveri sai viime kesänä sossusta vaikka hällä auto oliki (porissa)
yksin joo..

Ja ajattelinkin että jos töitä ei löydy, niin sitten soitan kaikki sukulaiset läpi ja tarjoan matonpesua/siivous ja lapsenvahtipalvelua. Nytkin tänääm pesin vanhempien mattoja.

Tosin posti toimitti ihanan yllätyksen joka piristää päivää: 100e autoverolaskun...
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
siis asut sä yksin? Laskuja voi venyttää aika pitkäänkin ennen kuin tulee merkintöjä. Soitat vaan ja sovit maksusta.

Kyllä mun luokkakaveri sai viime kesänä sossusta vaikka hällä auto oliki (porissa)
yksin joo..

Ja ajattelinkin että jos töitä ei löydy, niin sitten soitan kaikki sukulaiset läpi ja tarjoan matonpesua/siivous ja lapsenvahtipalvelua. Nytkin tänääm pesin vanhempien mattoja.

Tosin posti toimitti ihanan yllätyksen joka piristää päivää: 100e autoverolaskun...
hmm... toi lapsenvahti homma. Mä asun porissa ja mä välillä tarttisin lapsenvahtia.
 
opiskelija
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
siis asut sä yksin? Laskuja voi venyttää aika pitkäänkin ennen kuin tulee merkintöjä. Soitat vaan ja sovit maksusta.

Kyllä mun luokkakaveri sai viime kesänä sossusta vaikka hällä auto oliki (porissa)
yksin joo..

Ja ajattelinkin että jos töitä ei löydy, niin sitten soitan kaikki sukulaiset läpi ja tarjoan matonpesua/siivous ja lapsenvahtipalvelua. Nytkin tänääm pesin vanhempien mattoja.

Tosin posti toimitti ihanan yllätyksen joka piristää päivää: 100e autoverolaskun...
hmm... toi lapsenvahti homma. Mä asun porissa ja mä välillä tarttisin lapsenvahtia.
Tästä saisi hoitajan tarvittaessa käyttöön, riippuu vähän silti minkä ikäisestä muksuista olisi kyse. Kun itsellä on enemmän kokemusta yli 4 vuotiaista, mutta varmaan pienellä priiffauksella nuoremmatkin menee.
 
bonja
[/quote]


Tosin posti toimitti ihanan yllätyksen joka piristää päivää: 100e autoverolaskun...[/quote]



milläs limusiinilla tää ajelee ketjua lukematta: joutuuko l-tiedottomat maksamaan yhdessä erässä. Vai eikö ole kuullut ap että voi 4:ssä erässä maksaa. Ketjusta sen verran luin että auton hinta ei mihinkään limusiiniin viitannut ... Olen kaikkien Porvoolaisten ystävä, kuitenkin :heart:
 
opiskelija

Tosin posti toimitti ihanan yllätyksen joka piristää päivää: 100e autoverolaskun...[/quote]



milläs limusiinilla tää ajelee ketjua lukematta: joutuuko l-tiedottomat maksamaan yhdessä erässä. Vai eikö ole kuullut ap että voi 4:ssä erässä maksaa. Ketjusta sen verran luin että auton hinta ei mihinkään limusiiniin viitannut ... Olen kaikkien Porvoolaisten ystävä, kuitenkin :heart: [/quote]

Saa sen 4 osaan, mutta normaalisti on ollut tapana maksaa se 1 erässä, koska sitten siitä ei ole tarvinnut vuoteen murehtia, ja se on summaltaan pienempi. Mutta osamaksut kunniaan, ainakin tässä tilanteessa.
 

Yhteistyössä