Vinkkejä ekakertalaisille ulkomaanmatkaan!!

  • Viestiketjun aloittaja "jouhanna"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22747218]Joku ehdotti, että ottaa mukaan pyykkipulveria.. sitä en kyllä todellakaan suosittele.. Turvatarkastuksesssa voi tulla sen kanssa melkoisia ongelmia (vaikka laittaisi ruumaankin..). Pyykkiainetta voi ostaa paikanpäältä, itse olen pessyt uikkarit aina matkoilla ollessa marseille saippualla, sopii myös muun käsipyykin pesuun =)[/QUOTE]

Ei mulla ole ikinä mtn ongelmia tullut, ruumaan olen aina laittanut..
 
ehdottanut
[QUOTE="vieras";22747232]Ei mulla ole ikinä mtn ongelmia tullut, ruumaan olen aina laittanut..[/QUOTE]

No ei tosiaankaan koskaan mitään ongelmia. Lennelty on pyykinpesuaineen kanssa maita ja mantuja vähän Eurooppaa kauempanakin. Samalla logiikalla mitään lääkkeitä tai vaikka vauvatalkkiakaan ei varmaan edellisen mielestä voisi ottaa mukaan?
 
ehdottanut
No ei tosiaankaan koskaan mitään ongelmia. Lennelty on pyykinpesuaineen kanssa maita ja mantuja vähän Eurooppaa kauempanakin. Samalla logiikalla mitään lääkkeitä tai vaikka vauvatalkkiakaan ei varmaan edellisen mielestä voisi ottaa mukaan?
Jatkoa vielä sen verran, että siksi kehoitan ottamaan mukaan nuo pesuaineet pienissä pulloissa kotoa, koska mielestäni on valtavan epäekologista ostaa periltä joku 500g tiskiaine ja pyykinpesuainepurkki, joista sitten kuluu se 2 rkl. En usko, että se hotellin siivoajakaan niitä pystyy työssään tai kotonaan sellaisia määriä kuluttamaan, kuin niitä ihmisiltä jää eli eiköhän ne päädy jätevuoreen.
 
"tööt"
[QUOTE="nuuka";22745847]Näin, turvatarkastuksen läpi saa viedä tyhjiä pulloja jotka täytetään vessassa, ei tarvitse maksaa riistohintoja.[/QUOTE]

Sä olet varmaan niitä, jotka ottaa omat ruuatkin mukaan ettei vaan tartte lomakohteessakaan maksaa riistohintoja ja syödä omituisia ruokia.
 
"papu"
Ehdottomasti varaatte etukäteen ruoat, kyllä lennot sen verran pitkähköt että saa olla lapsille kuin aikuisillekin lämpimät ruoat. Ja ne ruoka-annokset tuiflyllä erittäin hyvät, itse en edes miettisi korvaavani millään kekseillä ym. Annokset ehdottomasti hintansa arvoiset!
 
"alkup."
Varasin lapsille ruoat koneeseen. Ei tuo kovin kamala hinta ole 9e/lapsi/meno-paluu. Eli 4e/ateria. Säästyy monelta päänvaivalta :) otan jotain keksiä/pientä naposteltavaa laukkuun vielä mukaan. Minä ja mieheni tankataan ennen kentälle lähtöä kunnon aterian ettei tarvi koneessa syödä.
 
"alkup."
[QUOTE="alkup.";22808711]Varasin lapsille ruoat koneeseen. Ei tuo kovin kamala hinta ole 9e/lapsi/meno-paluu. Eli 4e/ateria. Säästyy monelta päänvaivalta :) otan jotain keksiä/pientä naposteltavaa laukkuun vielä mukaan. Minä ja mieheni tankataan ennen kentälle lähtöä kunnon aterian ettei tarvi koneessa syödä.[/QUOTE]

Joku varmaan alkaa pilkkua viilaamaan joten tarkennan, 4,5e/ateria ;)
 

Yhteistyössä