Vinkkejä synttärilahjaan 39 vuotta täyttävälle naispuoliselle ystävälle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Jotain herkullista syötävää, jotain sellaista luksusta jota hän harvoin itselleen raaskii ostaa. Ei ainakaan mitään tavaraa (en ainakaan itse haluaisi saada)

Hänellä on kyllä varaa ostaa ja on reilusti ylipainoinen, niin en ehkä kehtaa herkkuja ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Kuka 39v kaipaa jotain synttärilahjaa kaverilta? Ei edes pyöreitä vuosia. En taitaisi viedä mitään, ehkä kukkia.

No en tiedä KAIPAAKO, mutta kun on synttäreille kutsuttu, niin en ilkeä tyhjin käsinkään mennä. Kukkia kai on pakko viedä ellen muuta keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en kyllä kehtaisi viedä varsinaista lahjaa, kun ei ole edes pyöreitä vuosia. Kukan veisin. Kirja tai cd-levy ehkä myös ok.

No eikös noita kukkia, kirjaa tai cd-levyä lueta sitten varsinaiseksi lahjaksi...??

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
ryppyvoide. siis oikeesti, joku kalliimpi lancome tms. ei kyllä 25? riitä....

Ystäväni ei kyllä tarvitse ryppyvoidetta ja en olisi niin tökerö että hänelle sitä ostaisin vaikka tarvitsisikin..

no ryppyvoidettahan tarvitaan juuri tuossa iässä! eli kun ryppyjä ei välttämättävielä ole.
voi mä tykkäisin, jos mulle tois joku kallista rasvaa!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
ryppyvoide. siis oikeesti, joku kalliimpi lancome tms. ei kyllä 25? riitä....

Ystäväni ei kyllä tarvitse ryppyvoidetta ja en olisi niin tökerö että hänelle sitä ostaisin vaikka tarvitsisikin..

no ryppyvoidettahan tarvitaan juuri tuossa iässä! eli kun ryppyjä ei välttämättävielä ole.
voi mä tykkäisin, jos mulle tois joku kallista rasvaa!

No jos tietää, mitä voidetta käyttää. Jos ei tiedä, niin voi tulla aivan väärä ryppyvoide.

Ite tilaan Dermalogicani netistä.

Vie kallis viinipullo.

Hitsi, tuo olis ollu hyvä idea, mutta ei kyllä taida viinin päälle tykätä....

No onpa kumma kun mikään ei kelpaa. En veisi mitään jos noin hankalaa on. Ehdotan vielä orkideaa, mutta tuskin tykkää siitäkään tai on allerginen.

No ei tässä vielä kovin monia oikeita ehdotuksia ole tullut ja sanoinhan tuosta että olisi hyvä idea, mutta miksi ihmeessä veisin viinipullon ystävälle joka juo korkeintaan alkoholitonta siideriä??
Mutta keksin jo lahjaidean ihan itse tänään, ei-kiitos teidän :D