H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Jotain herkullista syötävää, jotain sellaista luksusta jota hän harvoin itselleen raaskii ostaa. Ei ainakaan mitään tavaraa (en ainakaan itse haluaisi saada)
Alkuperäinen kirjoittaja suosittuja:Dildo, käsiraudat, liukuvoide, erotiikka peli yms...
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ryppyvoide. siis oikeesti, joku kalliimpi lancome tms. ei kyllä 25? riitä....
Alkuperäinen kirjoittaja h:Kuka 39v kaipaa jotain synttärilahjaa kaverilta? Ei edes pyöreitä vuosia. En taitaisi viedä mitään, ehkä kukkia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en kyllä kehtaisi viedä varsinaista lahjaa, kun ei ole edes pyöreitä vuosia. Kukan veisin. Kirja tai cd-levy ehkä myös ok.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ryppyvoide. siis oikeesti, joku kalliimpi lancome tms. ei kyllä 25? riitä....
Ystäväni ei kyllä tarvitse ryppyvoidetta ja en olisi niin tökerö että hänelle sitä ostaisin vaikka tarvitsisikin..
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:ryppyvoide. siis oikeesti, joku kalliimpi lancome tms. ei kyllä 25? riitä....
Ystäväni ei kyllä tarvitse ryppyvoidetta ja en olisi niin tökerö että hänelle sitä ostaisin vaikka tarvitsisikin..
no ryppyvoidettahan tarvitaan juuri tuossa iässä! eli kun ryppyjä ei välttämättävielä ole.
voi mä tykkäisin, jos mulle tois joku kallista rasvaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Vie kallis viinipullo.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Vie kallis viinipullo.
Hitsi, tuo olis ollu hyvä idea, mutta ei kyllä taida viinin päälle tykätä....
Alkuperäinen kirjoittaja pliis:älä ainakaan Aino-tossuja osta! Vähän tunsin itseni vanhaksi kun sain semmoiset!
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:Vie kallis viinipullo.
Hitsi, tuo olis ollu hyvä idea, mutta ei kyllä taida viinin päälle tykätä....
No onpa kumma kun mikään ei kelpaa. En veisi mitään jos noin hankalaa on. Ehdotan vielä orkideaa, mutta tuskin tykkää siitäkään tai on allerginen.