Vinkkejä synnytyksen käynnistämiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "asdfr"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"asdfr"

Vieras
Tätä on varmaan kysytty miljoona kertaa täällä.. mutta olo on niin tukala ja olen jo koettanut kolmea ässää, viimeiset kaksi viikkoa. Onko jollain jotain lisättävää tai muuta ideaa? Miks se ei tule jo?!!

4l9wl83ze2p.png

Mä en tajua kun tällä palstalla kaikenlaiset joutavat höpinät saa huomiota, mutta jos kysyy jotain oikeasti tärkeää niin ketään ei kiinnosta. Palstatauko ei todellakaan ole tullut turhaan ja muutenkin ajanhukkaa koko paska.

Ei se synny, jos ei ole syntyäkseen.

Ekan kohdalla kävelin 10 km lenkkejä, saunoin ja siivosin kuin hullu, käynnistykseen meni. Tokan kohdalla tuli vain yhtenä päivänä kauhea siivoushimo, jynssäsin asuntoa kaksi päivää ja kolmannen aamulla alkoivat supistukset.

Eli siivous on pikemminkin merkki jo aluillaan olevasta synnytyksestä. Seksistä en osaa sanoa, meillä mies on sanonut kiitos ei siinä vaiheessa, kun olen tuskaillut synnytysasioiden kanssa. Kuulemma ei juuri innosta ajatus, että lykkii jälkeläistä maailmaan...

[QUOTE="asdfr";29576869]Mä en tajua kun tällä palstalla kaikenlaiset joutavat höpinät saa huomiota, mutta jos kysyy jotain oikeasti tärkeää niin ketään ei kiinnosta. Palstatauko ei todellakaan ole tullut turhaan ja muutenkin ajanhukkaa koko paska.[/QUOTE]

Vastataan heti kun keksitään se keino. Mun tuttava oli juuri viikon verran sairaalassa käynnisteltävä, ja lopulta lapsi otettiin sektiolla.

Yhteistyössä