Vinkkejä,salille vai karpille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neuvoton"

Vieras
En tiedä kumpaa kauta alkaisin hakeaan hyvää oloa ja "hyvää kehoa"

Olen siis nyt mitoiltani 163/63kg

Ylimääräsitä hyllyvää on,mutta toki myös lihasta..
Usko salillakäymiseen lakoi hiipumaan jossianvaiheessa kun muutoksia ei näkynyt,ei sitten ulkoisia taikka painoissa salilla..Vaakahan nyt on näyttänyt kaikkea 60kilon ja 65 välillä.

Salilla käymisessäni on yksi ongelma,en yksinkertaisesti osaa ottaa iisisti,tulee aina fiilis että treenaa täysiä..en osaa rajottaa,jään siihen totaalisesti koukkuun,samalla kun treenaa kovaa niin pitäs myös syödä kovaa ja se on toinene onegla joka tulee vastaan.
Mulla kaiketi korivenvälissä vikaa kun tulee fiilis et jos syö paljon niin lihoo jne

Mietin että onko parempi repiä salilla esim 5krt viikossa 3jakosella ohjelmalla ja pari aerobista vaiko alottaa jonkinsortin karppaaminen ja liikuntaa sitten satunnaisesti lenkille ja hyötyliikuntaa?

Ongelmista suurin on ehkä se että mulla ei ole lapselle hoitajaa,salilla on järjestetty lastenhoito.Saisin myös täten jokapäivä omaa aikaa hetkisen.
Asumme ulkomailla eikä täällä ole ketään sukulaista jne joka voisi auttaa hoitoasiassa.

Haluaisin "laihtua",tai siis näyttää 55kiloselta (ihan sama mitä vaaka näyttää)
En tiedä onko tuo karppaainen sitten mun juttu painonpudotuksen kannalta,olen kuitenkin normaalipainossa.

Olen akanani pudottanut painoa 98-> 75kiloon liikunnalla ja ruokavalionmuutoksella parissa vuodessa tiputellen..sitten kymmenenkiloa kun menin rakastumaan :D Nyt paino pysynyt vuoden tuossa 60-65 välillä

eli lihastalihastalihasta vaiko rasvaa pois?Karpilla vaiko liikunnalla?Pääpainoa aerobisella ja lihaksia ylläpitävää treeniä?

Vinkkejävinkkejä,en tiedä mihin suuntaan lähteä.
Karppi olis edukaampi mutta sillon liikunta pitäs olla mukana kuitenkin ja se on hankalaa 4vn kanssa juosta tuolla :)
Auttaako jos käyn salilla ja pidän silti mielessä tuon karppailun,hyvät rasvat,runsans proteiini ja hiilarit kasviksista?

Kotona on kylläkin kahvakuula,mietin että sillähän saisin periaatteessa treenattua kaikki lihakset (tuo on 8kg kuula) mutta aerobinen jää tuolloin tosi vähälle.
Ja sis salitaustaa jo muutamalta vuodelta vaihtelevasti,lapsen saannin jälkeen jäi pois ja nyt taas epäsäännöllisen säännöllisesti olen käynyt.Homma siis tuttua huttua mtta motivaatio tahtoo välillä kadota.

Kummin itse mieluummin tekisit?Mulla ei ole täällä tällä hetkellä muuta kun aikaa jokapäivä

Mä kävisin siellä salilla. Jos tuloksia ei ole tullut, tarviit varmaan uuden ohjelman. Mä en usko karppaukseen, joten en sille anna ääntäni. Syö monipuolisesti, hyviä hiilareita ja proteiinia tarpeeksi. Onko sun mahdollista saada siellä personaltrainer? Saisit vähän uutta näkökulmaa treenaamiseen ja ruokavalioon.

Juu no tuon salin hintaan kuuluu "ns kaikki"..eli personal trainerin saa,olen tuolla salilla käynyt aijemminkin ja vaikuttaa asiantuntevalta tää henkilökunta muutenkin.
Tosin hintaa kuukaudelle kertyy vajaa 70e mutta jos 4-5krt viikossakin kävis siellä aikaa kuluttamassa (kovaa treeniä ja palauttavaa) niin hinta ei ole paha per kerta.
Ja sitten kaikki spinningit yms,tykkään niin kovasti siitä.

PItää nyt pari päivää katsella jotta sais tän flunssas pois kunnolla ja sitten meen juttelemaan tän salinpitäjän kanssa..

Yhteistyössä