Vinkkejä, miten pääsen siroksi ja hoikaksi? (Kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hahaha :D Minusta ei ainakaan saisi mitenkään päin tuon alemman kuvan vertaista :D Mulla on raameja, olen harteikas jne.

Saisinko vielä selityksen, että miksi haluaisit olla tuollainen?

[QUOTE="a.p.";30622870]Joo, mulla on kyllä sen lihaksen lisäksi nyt ihan puhdasta läskiäkin. Lihasta on myös keskivertoa enemmän, koska on mitattu kehonkoostumusmittauksessa ja silmilläkin näkee, että olen semmoinen marikomainen skrodempi olemukseltani. Itse olen yläkropasta silti semmoinen siro, mutta alakropassa on lihasta ja läskiä. Yläkroppaan on mahtunut s-koko aikoinaan, vaikka alakroppa ollut m-kokoa. Varsinkin pohkeet ja reidet haluan siron hoikaksi, että kehtaa olla lyhyessä hameessa/shortseissa.[/QUOTE]

Siis sinussa on ylimääräistä läskiä ja haluaisit sirommaksi pienentämällä lihaksiasi? Eihän se hyvänen aika niin toimi. Lihakset saa pois kun makaat sängyssä muutaman kuukauden, niin lihakset katoavat käyttämättömänä. Sitten jää vain luu, nahka ja läski. Olisiko hyvä?
Ihan idioottimaiselta kuulostaa. Lihakset saat pienenemään vain lopettamalla liikunnan ja vähentämällä proteiinin saannin olemattomiin. Tuloksena on voimaton ja sairaalloinen laihaläski. Päinvastoin sinun pitäisi syödä monipuolisesti ja lisätä liikuntaa, jolloin läski vähenee.
Luuston rakennetta et tietenkään voi muuttaa. Jos sinulla on esimerkiksi lyhyt kaula ja lyhyet jalat, niin eivät ne siitä muuksi muutu.

• Tykkää
Reactions: 4eliveto
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi mitään;30622843:
Monilla lyhyilläkin ihmisillä on iso pää, lyhyet jalat, lyhyt kaula, pitkä selkä, iso kengän numero. On siis paljon lyhyitä ihmisiä, mutta vähemmän pieniä. Pitkähkökin voi olla pieni. Useimmat ovat niitä isoja kumminkin.

Pitkä ihminen ei ole koskaan, eikä mitenkään pieni, ei vaikka olisi kuinka siro ja hoikka.

Kevyt, pitkäkestoinen liikunta ei suuremmin kasvata lihaksia vaikka kaloreja kuluu rutosti. Pitkänmatkanjuoksijaksi siis! Toki voi aloittaa pitkillä kävelylenkeillä jos juoksu on turhan raskasta.

Parin tunnin lenkki viidesti viikossa niin eiköhän hoikistu. Siis kunhan ei sit ala syödä enempää.

• Tykkää
Reactions: 4eliveto
Minusta myös tuo on läskiä ei lihasta. Kuvan nainen jos laihduttaisi niin varmasti tulisi sirompi. Aeroobista liikuntaa niin läskit sulaa pois. Kohtuullisesti lihasharjoitetta jotta ne pysyvät kuitenkin kuosissa. Toki ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita mutta niin kuin south parkin cartman aikanaan sanoi "en ole läski vaan isoluinen" ei pidä paikkaansa.

Lihakset on tärkeää pitää kunnossa monesta syystä. Tossahan noita on jo lueteltukin.
Käy lenkillä, uimassa, aerobista liikuntaa, sillä rasva palaa ja lihas jää. Syö tavallista terveellistä ruokaa monipuolisesti ja unohda kaikki kikkailut.

Hassun näköinen vartalo tuolla hoikalla naisella. Ihan kuin huonosti photoshopattu. Takapuoli ja reidet ovat aika paksun näköiset (tai sanotaanko että normaalit), mutta yläkroppa ihan langanlaiha..

Hassun näköinen vartalo tuolla hoikalla naisella. Ihan kuin huonosti photoshopattu. Takapuoli ja reidet ovat aika paksun näköiset (tai sanotaanko että normaalit), mutta yläkroppa ihan langanlaiha..

Mä olen itse yläkropasta tuon näköinen hoikkana ollessani, mutta alakropassa on hoikkanakin suhteessa enemmän lihasta ja rasvaa. Yläkroppa mulla on hoikkana joku 34 alakropan ollessa 38. Mulla on pää, johon rasva ei kerry edes ylipainossa. Kaikki rasva on alakropassa. Lantio mulla on kumminkin tosi kapea hoikkana, jopa 88cm. Reidet ja pohkeet ovat kumminkin paksut lihaksen vuoksi, hoikkanakin. Ainoa yläkropan läski on alleissa, muun yläkropan ollessa normaali selkää myöten.

[QUOTE="a.p.";30623633]En halua, että lihas jää. Mulla on sitä lihasta sen läskin lisäksi ihan oikeasti liikaa päästäkseni siroksi.[/QUOTE]

Ajatuksesi lihasten surkastuttamisesta ovat hulluutta. Ellei niitä ole jollakin intensiivisellä voimaharjoittelulla ylenpalttisesti kasvatettu, ei ajatuksessa lihasten pienentämisessä ole mitään mieltä, eikä se ole mahdollistakaan kuin minimoimalla lihasten käyttö ja proteiinien saanti. Allit sinulla sitten kuitenkin on? Ei se ongelma tosiaankaan ole liian isot lihakset vaan treenaamattomat lihakset ja liika rasva.

Ajatuksesi lihasten surkastuttamisesta ovat hulluutta. Ellei niitä ole jollakin intensiivisellä voimaharjoittelulla ylenpalttisesti kasvatettu, ei ajatuksessa lihasten pienentämisessä ole mitään mieltä, eikä se ole mahdollistakaan kuin minimoimalla lihasten käyttö ja proteiinien saanti. Allit sinulla sitten kuitenkin on? Ei se ongelma tosiaankaan ole liian isot lihakset vaan treenaamattomat lihakset ja liika rasva.

Kuten jo aikaisemmin sanoin, ne lihakset ovat alakropassa reisissä ja pohkeissa. Kerroinhan yläkropan olevan siro. Lisäksi kyllä olen treenannut aikaisemmin lihaksia paljonkin.

[QUOTE="a.p.";30623633]En halua, että lihas jää. Mulla on sitä lihasta sen läskin lisäksi ihan oikeasti liikaa päästäkseni siroksi.[/QUOTE]

tää on joku vitsi tai sitten sulla on puurot ja vellit sekaisin.
mistä tiiät kuinka paljon sulla on lihasta jos siinä päällä on läskiä?
Ylipäänsä kun kerran voit sanoa että sulla on läskiä niin heivaa se läski nyt ensimmäisenä nii edes näät mitä jää jäljelle.
Ihmisillä on usein ihme käsityksiä lihaksistostaan ja usein sen määrä yliarvioidaan ts läskiä luullaan lihakseksi.

tää on joku vitsi tai sitten sulla on puurot ja vellit sekaisin.
mistä tiiät kuinka paljon sulla on lihasta jos siinä päällä on läskiä?
Ylipäänsä kun kerran voit sanoa että sulla on läskiä niin heivaa se läski nyt ensimmäisenä nii edes näät mitä jää jäljelle.
Ihmisillä on usein ihme käsityksiä lihaksistostaan ja usein sen määrä yliarvioidaan ts läskiä luullaan lihakseksi.

Olen ollut kehonkoostumusanalyysissä urheiluopistolla, siitä tiedän.

[QUOTE="a.p.";30624220]Olen ollut kehonkoostumusanalyysissä urheiluopistolla, siitä tiedän.[/QUOTE]

joo niin mäkin, tanitat ja muut on ihan tuttuja. Pihtimittarit myös tunnetaan.
Veden noste/syrjäytys menetelmällä saa jo tarkempia arvoja mutta monimutkainen.

mittarit voi näyttää joskus väärin. Yhdellä kaverilla näytti pienempää rasva% kun mulla vaikka sillä on ihan näkyvä iso rasvapakki ja mulla ihan näkyvä six(tai 8 pikemminkin) pack.

Naisilla pohjelihas kiinnittyy alemmas kuin miehillä, yleensä. Siksi voi myös näyttää paksummalta, varsinkin jos on treenannut. Tätä esim ei voi juurikaan muttaa.