Vinkkejä, mitä parikymppisille pojille lahjaksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitipuoli

Vieras
Antakapas hyvä ystävät vinkkejä, mitä ostaa miehen kahdelle parikymppiselle pojalle joululahjaksi. Normaalisti ollaan annettu rahaa, mutta nyt molemmat pojat ovat töissä (ja ovat taatusti varakkaampia kuin me ). Joten tylsää olisi antaa 50 euroa per lärvä (mies on lomautettuna ja minä kotihoidon tuella, joten enempää ei oo varaa antaa ). Eli n. 50 e:n lahjat olis kyseessä.

Kiitoksia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asuvatko omillaan? Tarvitsevatko jotain kotiin? Lakanoita, pyyhkeitä, kattiloita, keittokirjaa, kokkiveistä?

Molemmat asuvat omillaan tyttöystävien kanssa ja ajattelinkin, että laadukas kattila täytettynä herkkutuotteilla vois olla yks vaihtoehto. Tosin epäillyttää, että mitäs parikymppiset sellaisesta tuumais.

Jotain tarpeellista kotitaloustarviketta minäkin suosittelen esim lempiväriset lakanat.
Tai liput johonkin kiinnostavaan tapahtumaan esim konserttiin, teatteriin, urheilutapahtumaan.
Tai Reino-tossut tai shamppanjavispilä ja pullo kuohuvaa.
Tai joku konsolipeli, niillä ne isotkin pojat pelaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asuvatko omillaan? Tarvitsevatko jotain kotiin? Lakanoita, pyyhkeitä, kattiloita, keittokirjaa, kokkiveistä?

Molemmat asuvat omillaan tyttöystävien kanssa ja ajattelinkin, että laadukas kattila täytettynä herkkutuotteilla vois olla yks vaihtoehto. Tosin epäillyttää, että mitäs parikymppiset sellaisesta tuumais.

No itse olen 22, ja olisin kaksi vuotta sitten ilahtunut tuollaisesta lahjasta. :) Jos pojat yhtään kokkaavat, niin tykkäävät varmasti. Ja jos eivät kokkaa, niin lahja voisi vaikka innostaa siihen.

Myös paistinpannu hyvä idea. Tai sitten leikkuulauta + kokkiveitsi.

Tuo 'täytetty'kattila kuulostaa hyvältä.

Pussilakanasetti.
Jotain harrastukseen liittyvää? Jos tykkäävät lukea, kirjat.
Jos tupakoivat niin zippo sytyttimet (kaiverukksella tai ilman).
Ihonhoitotuotteita.

Kyllä tuommoiset kattilat ym. luulisi kelpaavan. Vaihtoehtona myös tietysti vähän hassummat kodinkoneet kuten esim. popcorn kone tms.

Itse en haluaisi lahjakortteja ihmisiltä joilla on vähemmän rahaa kuin meillä. Tavara mielestäni parempi. Jotkut leffaliput tms. ainoita hyviä "lahjakortteja".

Kyllä kannattaa ostaa kunnon kattila tai esim. kunnon paistokasari!
Vinkkinä! Valintataloissa on tefalin laadukkaita kattiloita ja paistokasareita puoleen hintaan tarjouksessa. Itse en koskaan raaskisi moisia ostella mutta nyt kun oli tarjouksessa tuli palautuksista ostettua

Kiitoksia, hyviä vinkkejä ootte antaneet. Molemmat tupakoivat, joten zippo nimellä olis varmaan tosi mieluinen, mutta onko liian "henkilökohtainen" (eli tyttöystävät unohdetaan täysin ).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia, hyviä vinkkejä ootte antaneet. Molemmat tupakoivat, joten zippo nimellä olis varmaan tosi mieluinen, mutta onko liian "henkilökohtainen" (eli tyttöystävät unohdetaan täysin ).

Tyttöystäviä ei tarvitse muistaa, jos ottavat nokkiinsa niin saavat ottaa. Mielestäni lapsilleen lahjaa ostaessa ei tarvitse välttämättä miettiä puolisoa vaikka olisivat naimisissa ja lapsia, saati sitten "vain" jotain seurustelukumppania.

Ei ole käynyt edes mielessä loukkaantua kun mies on saanut lahjoja, joille ei minulla ole käyttöä tai merkitystä.