Vinkkejä? Mitä ostaa ihmisille jolla on jo kaikkea ja jos jotain tarvitsee ostaa sen itse!

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
joku partavaahto dödö lahjapaketti, niitä on kivoissa paketeissa kaupoissa

Kammotuslahja..
Meille tulee miehelle noita välillä ja se kun on niin, että hajut noissa on aika karmeita.

Lahjakortti sellaiseen paikkaan mihin tyyppi ei menisi itsestään eli olisiko just joku jalkahoito?
Harva mies menee jalkahoitoon vaikka rahaa olisikin ja se oikeasti on tuon ikäiselle miehelle jo ihan tarpeen monesti.

Alkuperäinen kirjoittaja nahe:
Löytyykö lahjan saajalta huumorintajua? Osta vaaleanpunaiset viivi ja wagner bokserit =)
Sitte toinen on shampanjavispilä,tositurha kapistus,mut ollaan ostettu viiskymppisille lahjaks jos muuta ei oo keksitty.
Ai nii joku tyylikäs kävelykeppi.....

Eli kannattaa ostaa ihan täysin tarpeeton kapistus (shampanjavispilä)? Eikö ihmiset oikeasti ajattele tämän enempää? Pelottavaa suorastaan.

Onko sinun ihan pakko ostaa ylipäänsä mitään? Minusta aikuisille on ihan turha ostaa lahjoja, turhaa kaatopaikalle päätyvää krääsää, josta ympäristö ei ainakaan kiitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo?:
Alkuperäinen kirjoittaja nahe:
Löytyykö lahjan saajalta huumorintajua? Osta vaaleanpunaiset viivi ja wagner bokserit =)
Sitte toinen on shampanjavispilä,tositurha kapistus,mut ollaan ostettu viiskymppisille lahjaks jos muuta ei oo keksitty.
Ai nii joku tyylikäs kävelykeppi.....

Eli kannattaa ostaa ihan täysin tarpeeton kapistus (shampanjavispilä)? Eikö ihmiset oikeasti ajattele tämän enempää? Pelottavaa suorastaan.

Onko sinun ihan pakko ostaa ylipäänsä mitään? Minusta aikuisille on ihan turha ostaa lahjoja, turhaa kaatopaikalle päätyvää krääsää, josta ympäristö ei ainakaan kiitä.

Ei kai se ole pakko kuin kuolla, mut tää tyyppi nyt on semmoinen joka muistaa kaikkien kaikki juhlapäivät ja olis noloa olla mitään ostamatta...

Jotain käyttötavaraa tai elämys. eli sellasta mikä ei jää nurkkiin pyörimään. Tai sit joku lasten tekemä juttu. Piirustuksesta taulu tms. Tai sit leivot jotain. tai just joku risteily tai hieronta. Lähtisköhän kokeilemaan ratsastusta. Jotain sellasta elämystä mihin ei ite olis ekana menossa, mut tahtois kuitenki ehkä kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
osta / tee herkkukori, varmasti ilahduttaa ja on tarpeellinen.

Tähän oon varmaan kallistumassa....
Just veljen kans eilen juteltiin tästä lahjasta, kun ei mitään keksi...
Josko soittas sille, et hankitaan yhteinen mahottoman iso korillinen jotakin :D

toi on hyvä!

herkkukori miehelle :) Keräät sinne kaikenlaista hyvää.
Jos olisi ollut naisesta kyse olisin ehdottanut sellaista
saunasettiä; eli sinne kiuluun kaikkea öljyä, kylpyvaahtoa,
kiuastuoksua ja saunatyynyä jne :D Omalle äidilleni annan sellaisen,
kerään sinne itse kaikkea eli se ei ole mikään valmis-setti.

Entä jos väsäätte runon ihan ite tästä henkilöstä? Jos henkilö on teille tuttu ja tiedätte hänestä vuosien ajoilta kaikkea kiinnostavaa, niin kirjoitatte porukalle hänelle sellaisen kivan runon. Mä olisin ainakin ihan otettu, jos joku kirjoittaisi MINUSTA runon ja lausuisi sen minulle. Modernia tai perinteistä riimittelyä... :)

Herkkukoreja on myös valmiina kaikissa marketeissa, pöydällä tai ylähyllyllä korkealla... Mutta itsekoottuna varmaan tulee paras. Muutamaitse leivottu pipari, luumutorttuja, glögipullo, juusto (tai juustopakkaus), joululimppu, ehkä joulukahvia paketti ja tunnelmakynttilä. Siinä jo kiva pieni iltakahvikori.

Entäs sit ihan kuivaelintarvikkeita. Riippuu tietysti ihmisestä. Mä aatelin mun äidille ostaa kassillisen kuivaelintarvikkeita ja jotain säilykkeitä ehkä yms. Äiskällä on aika vähä rahaa ja ei se oikein silleen mitää krääsää tarvi, sillä on vaatetta yms.

Yhteistyössä