vinkkejä; mistä vauvalle kylpyamme...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etkö voi kiinnittää liukuestetarroja tavallisen ammeen pohjaan?
Tuo ikean amme on tosi pieni esim orthexin ammeeseen verrattuna. Näppärä varmaan vauvalle mutta isommalle lapselle ei toimi.

Etkö voi kiinnittää liukuestetarroja tavallisen ammeen pohjaan?
Tuo ikean amme on tosi pieni esim orthexin ammeeseen verrattuna. Näppärä varmaan vauvalle mutta isommalle lapselle ei toimi.

Meillä on toi Ikean amme ja siinä ei ole tulppaa. Mutta ei se mun mielestä pieni ole, meillä siinä 2,5v istuu ja isovelikin vielä taisi siihen 4-vuotiaana ahtautua. Kuinka pitkään siihen pitäisi sitten lapsen mahtua? :)
Säilytystä ajatellen suurempi on sitten jo hankalampi.

Tuossa Ikean ammeessa ei ole tulppaa. Pieni Orthexiin verrattuna, mutta mahtui täydellisesti meillä lauteille jolloin vauvan kylvetys helpottui paljon, ja vielä tuo 3v polskii siinä tyytyväisenä :)

Miksi siinä pitää olla tulppa ja liukueste? Meillä oli kyllä tulppa, mutta en yleensä jaksanut odottaa että vesi ois siitä lirittänyt pois vaan kippasin päädystä lattiakaivoon. Liukuestettä en osannu koskaan kaivatakaan :).

Liukueste on mun mielestä tosi kätevä vähän isomman lapsen kohdalla, ei liukastu sitten kun ammeeseen itse astuu (1v-->). Tasaisesti kaatamalla veden saa kyllä hyvin lattiakaivoon ilman tulppaakin eikä mee niin kauaa. Meillä Ikean amme ja hyvin on toiminut. :)

vauvana käytössä oli CAM amme mikä lie 2 in 1 jossa siis hoitotaso åäällä ja sen alla amme, oli kyllä tulppa mutta ei kiukuestettä, meni nnopeesti pieneksi ja ostettiin prtheksin amme,ostin siihen palan liukuestettä ja toimi ihan hyvin sen aikaa kun lapsi itse istui hyvin ja tukevastipohjalla. nytorthex mene eilman liukusuojaa ja onhan tuossa tulppa mutta tulee kipattua vedet pois :)

Yhteistyössä