Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Hautajaiset olisivat tulossa, mutta en tiedä käytännöstä että mitä vauvalle hautajaisiin puetaan? Jotain tummaa ja neutraalia ajattelin...
Mut ajattelin kysäistä täällä onko jollain tietoa mahdollisesta etiketistä asian suhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Eikö vauvalle voi laittaa hautajaisiin vaan ihan tavallisia vaatteita? Minä muistan joistain hautajaisista, kun pappi erikseen mainitsi, että onpa mukavaa, kun lapset saavat olla lapsia hautajaisissakin. Lapset surevat omalla tavallaan ja vaatteet eivät siihen vaikuta. Ja vauva kun on kyseessä, niin mun mielestä ihan vaan siistit ja puhtaat vaatteet, olipa väri mikä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Eikö vauvalle voi laittaa hautajaisiin vaan ihan tavallisia vaatteita? Minä muistan joistain hautajaisista, kun pappi erikseen mainitsi, että onpa mukavaa, kun lapset saavat olla lapsia hautajaisissakin. Lapset surevat omalla tavallaan ja vaatteet eivät siihen vaikuta. Ja vauva kun on kyseessä, niin mun mielestä ihan vaan siistit ja puhtaat vaatteet, olipa väri mikä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Eikö vauvalle voi laittaa hautajaisiin vaan ihan tavallisia vaatteita? Minä muistan joistain hautajaisista, kun pappi erikseen mainitsi, että onpa mukavaa, kun lapset saavat olla lapsia hautajaisissakin. Lapset surevat omalla tavallaan ja vaatteet eivät siihen vaikuta. Ja vauva kun on kyseessä, niin mun mielestä ihan vaan siistit ja puhtaat vaatteet, olipa väri mikä vaan.
Musta on anteeksi vain aika junttia pukea lapsi arkivaatteisiin hautajaisiin. Tulee vähän sellainen hällä väliä olo. Ja kuinkas ne samat lapset aikuisena oppivat pukeutumiskoodin, jos aina ovat olleet arkivaatteissa? Vähemmästäkin varmaan tulee pukukammo...
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:Eikö vauvalle voi laittaa hautajaisiin vaan ihan tavallisia vaatteita? Minä muistan joistain hautajaisista, kun pappi erikseen mainitsi, että onpa mukavaa, kun lapset saavat olla lapsia hautajaisissakin. Lapset surevat omalla tavallaan ja vaatteet eivät siihen vaikuta. Ja vauva kun on kyseessä, niin mun mielestä ihan vaan siistit ja puhtaat vaatteet, olipa väri mikä vaan.
Musta on anteeksi vain aika junttia pukea lapsi arkivaatteisiin hautajaisiin. Tulee vähän sellainen hällä väliä olo. Ja kuinkas ne samat lapset aikuisena oppivat pukeutumiskoodin, jos aina ovat olleet arkivaatteissa? Vähemmästäkin varmaan tulee pukukammo...
Ja tarkoitan tällä nimenomaan isompia lapsia, en vauvoja. Itse olin vuosi sitten ystäväni hautajaisissa, joissa yhden "hyvän" perheen lapset olivat pukeutuneet kulahtaneisiin farkkuihin, lenkkareihin ja poolopaitaan. Kamalan näköistä :x