Vinkkejä millä saada jalat lämpimiksi :( Aina vaan ihan jääkylmät, huonon verenkierron takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Ei auta vaikka pistäis mitkä tahansa sukat ja peittoa vielä päälle :/ ihan kylmät jalat silti

Auttaisko sellaiset kertakäyttöiset lämpötyynyt joita esim pilkkijät käyttää? Ihan särkee jalkoja kun ovat niin kylmät

Sun pitää jättää se soijarouhe pois, niin kyllä verenkierto paranee!

Eiku, oikeasti, oletko kokeillut sellaisia untuvatossuja? Minulla auttoi ne, mutta olivat kyllä vähän löyhät, kohta oli höyheniä vana perässäni, kun kävelin ympäri asuntoa :D

[QUOTE="tutkimus";29471836]Sun pitää jättää se soijarouhe pois, niin kyllä verenkierto paranee!

Eiku, oikeasti, oletko kokeillut sellaisia untuvatossuja? Minulla auttoi ne, mutta olivat kyllä vähän löyhät, kohta oli höyheniä vana perässäni, kun kävelin ympäri asuntoa :D[/QUOTE]

Sellasia en oo koittanut.. Untuvapeittoa oon kyllä kietonut ympärille ja kylmänä pysyvät |O
Toisesta jalasta leikattu suonikohjut nivusista nilkkaan saakka, kaikki 5 suonta vietiin.. ei varmaan auta ainakaan asiassa :(

Vietät enemmän aikaa liikunnan ja irl elämän merkeissä ja vähemmän palstalla niin veri kiertää paremmin. Sulla mahtaa mennä ton trollaamisen ja sivupersoonien hoitamiseen aika muutama tunti päivästä jos ei ihan koko valveilla olo aikaa ;)

[QUOTE="niina";29471854]Osta Halpa-Hallista puolentoista sentin vuorella varustetut talvisaappaat ja sitten vaan saunaan.[/QUOTE]

:D

Ei auta saunakaan kuin hetkeksi, äkkiä ne sitten taas kylmettyvät. Sama homma liikunnassa, sen hetken tuntuvat lämpimiltä (en oo kyllä kokeillu et ovatko oikeasti lämpimät), mutta melkein heti kun lopetan liikkumisen niin palelee taas :(

ja käsissä samaa ongelmaa, kynnet sinisenä.. Sisällä ne sentään pysyvät silleen hyvinä, että tuntuvat vain vähän viileiltä, ei tule tunnetta et tarttis hanskat laittaa käteen sisällä.

Viina tehostaa ääreisverenkiertoa, eli siitä vaan Tallinnan matkaa varaamaan ja paluumatkalla mukaan lavallinen Lauaviinaa (Viru Valgea ei kannata ostaa, se on kallista ja loppujen lopuksi aivan samaa tavaraa kuin muutkln).

Alkuperäinen kirjoittaja Ülle;29471882:
Viina tehostaa ääreisverenkiertoa, eli siitä vaan Tallinnan matkaa varaamaan ja paluumatkalla mukaan lavallinen Lauaviinaa (Viru Valgea ei kannata ostaa, se on kallista ja loppujen lopuksi aivan samaa tavaraa kuin muutkln).

En käytä :/ Varmaan auttaiskin, ainakin hetkellisesti :D

Ei kyllä tuu mieleenkään mennä pihalle seisoskelemaan, pelkästään 15min LÄMPIMÄSSÄ autossa, sai jalat ihan jääkalikoiksi

Ja sitten kun ne saa lämpimäksi, niin tuntuvat liian lämpimiltä :headwall:

Peitto mulla on kyllä aina sisällä päällä kun paleltaa. Kun ei vaan veri kierrä ni ei kierrä :/

Minäkin suosittelen tuota avantouinnin aloitusta. Ja aina myös sormet ihan sormenpäitä myöten veteen. Unohda kylminä aikoina puuvillasukat ja käytä kaksia villasukkia päällekäin.

Yhteistyössä