P
pirttihirmuko?
Vieras
Homman nimi on se, että mun tarttis saada mies siivoamaan ja tekemään kotitöitä ilman huutoa ja riitelyä. Kuinka ilmoittaa miehelle ystävällisesti, etten jaksa enää olla se ainoa, joka tekee ruoan, laittaa astiat tiskikoneeseen, ottaa ne puhtaina sieltä pois, pyyhkii keittiön pöydät ja korjaa niiltä ylimääräiset tavarat pois, järjestelee huushollin, imuroi, pesee lattiat, huolehtii että kissoilla on ruokaa ja juomaa puhtaissa kupeissa, pesee vessan ja pyykkää? Satunnaisestihan tuo jotain tekee, muutenhan olisin jo päreeni polttanut, mutta kaipaisin hieman oma-aloitteisuutta. Tai edes sitä, että kun sanon kämpän kaipaavan imurointia, mies oikeasti tarttuisi imuriin eikä olisi aina vain että ''joojoo'* (ja sitten mitään ei tapahdu 3 päivään).
Eniten rassaa miehen asenne ''ei täällä tarvii imuroida, samannäköistä täällä kuitenkin on parin päivän päästä''. Joo-o, lopetetaan imurointi KOKONAAN, se kun on täysin turhaa kun on kotieläimiä ja kaikkea.
Ja minä en ainakaan miellä itseäni miksikään pirttihimuksi, haluaisin vain että olisi sellaista perussiistiä ja että tiskit laitettaisiin tiskikoneeseen, puhtaat kaappiin että likaiset voi taas laittaa suoraan koneeseen ja että pyykit ripustettaisiin kun pesukone on pyörinyt eikä vasta seuraavana päivänä kun ne jo haisevat.
Miten teillä miehet tekevät kotitöitä?
Eniten rassaa miehen asenne ''ei täällä tarvii imuroida, samannäköistä täällä kuitenkin on parin päivän päästä''. Joo-o, lopetetaan imurointi KOKONAAN, se kun on täysin turhaa kun on kotieläimiä ja kaikkea.
Ja minä en ainakaan miellä itseäni miksikään pirttihimuksi, haluaisin vain että olisi sellaista perussiistiä ja että tiskit laitettaisiin tiskikoneeseen, puhtaat kaappiin että likaiset voi taas laittaa suoraan koneeseen ja että pyykit ripustettaisiin kun pesukone on pyörinyt eikä vasta seuraavana päivänä kun ne jo haisevat.
Miten teillä miehet tekevät kotitöitä?