A
apua...........
Vieras
Miten saada 3v hiljaiseksi siksi aikaa kun 3kk nukutan.Toissapäivänä tilanne se että pienempi huutaa yliväsyneenä kun isompi kiljuu vieressä,haluaisi huomiota juuri samaan aikaan ja alkaa olla itsekin väsy.Meillä ei mitään ovea saa lukkoon tai lasta kaappiin.Joten otin pojan tiukkaaan otteeseen ja käsi suun eteen.Tämä sen jälkeen kun olin useita kertoja sanonut ,että nyt on oltava hiljaa.Videoita katsomaan laittamalla varmaan hiljenisi,mutta olen pitänyt rajana ,että klo 18 jälkeen ei katsota.
Välillä tilanne ihan hyvä ja kaikki onnistuu,kun mies on apuna.Mutta toissapäivänä siis meni hermo kun olin yksin illan lasten kanssa.Ja jäi paha fiilis tosta kiinni pitämisestä ja suun tukkimisesta.
Mutta mitä neuvoisitte tekemään ensikerralla kun tilanne lähtee käsistä,kaikillahan niin joskus käy?
Välillä tilanne ihan hyvä ja kaikki onnistuu,kun mies on apuna.Mutta toissapäivänä siis meni hermo kun olin yksin illan lasten kanssa.Ja jäi paha fiilis tosta kiinni pitämisestä ja suun tukkimisesta.
Mutta mitä neuvoisitte tekemään ensikerralla kun tilanne lähtee käsistä,kaikillahan niin joskus käy?