Vinkkejä 18-vuotiaalle naiselle 29-vuotiaan miehen iskentään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27995108]Vai että oiva vaimo :D En tiedä miten tuntematon se käsite sulle on, mutta varmasti sinäkin olet antanut pakkeja siitä syystä ettei toinen osapuoli vain kiinnosta? Miehetkin tekee sitä samaa.... vaikka todellakin voivat menettää tilaisuutensa siihen oivaan vaimoon.[/QUOTE]

Voihan se 29-vuotias mies halutessaan muumioitua ja ruveta vanhaksi, jos haluaa lopettaa nuoruuden elämisen siihen.

[QUOTE="...";27995007]Ei minusta oo vielä mikään järkyttävän suuri ikäero... tai sekään oo järkyttävää et -90 lukulainen seurustelee -80 lukulaisen kanssa, kun nämäkin on kiinni toisissaan nää vuosikymmenet. Tai pidättekö outona sitä jos samalla tavalla -60 luvulla syntyneellä ja -70luvulla syntyneellä ois parisuhde?

Aika normaaleja tollaset about 10-vuoden ikäerotkin pariskunnilla Suomessa, varmaan löytyy monta.

Mut ehkä tää kauhistelu tulee siitä sit et mä oon 18 ja mies ois 29.

Mutta siis ei 12-vuoden ikäero oo vielä mikään tabu.[/QUOTE]

Kauhistelinko? Mun mielestä se ei vaan ole "hiukan".
Mietin 18 vuotiaana onko 23v (nykyinen aviomieheni) liian vanha minulle. Ei nähtävästi...

[QUOTE="vieras";27995126]Et sinä tiedä millainen olet ja mitä ajattelet kymmenen vuoden päästä, ei kukaan meistä tiedä.[/QUOTE]

mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna se vois aika realistisesti mennä noin. :D

tajuat varmaan nyt itekki

Sulla on siis kaikki hanskassa? Susta tulee vaimo ja lapsia alat pukata 21v? Koko elämä suunniteltuna?

Jostain syystähän sinä itsekin mietit sitä ikää, koska se tulee niin selvästi julki. Kenties osaltaan sua kiehtoo se että mies on vanha ja erilainen sinusta? Äläkä väitä ettet pitäisi häntä erilaisena, ethän muuten kyselisi iskuvinkkejä niin vanhoja kohtaan?
On myös tullut ilmi hieman rivien välistä että sinusta nuoremmat miehet eroaa vanhemmista miehistä. Onkin mielenkiintoista että ainoa asia mitä miehestä kerrot on ikä. Ei mitään muuta. Onko kaikki vanhat miehet samanlaisia? Ehkä ne sinulle ovat, koska se vanhuus on oleellisin asia miehessä. (ja ehkä se ettei hän ole "ällöttävä vanha" vaan "charmikas vanha" joka sopii paremmin sinun tyyliisi olla ikäisiäsi kypsempi).

[QUOTE="juu";27995249]Sulla on siis kaikki hanskassa? Susta tulee vaimo ja lapsia alat pukata 21v? Koko elämä suunniteltuna?

Jostain syystähän sinä itsekin mietit sitä ikää, koska se tulee niin selvästi julki. Kenties osaltaan sua kiehtoo se että mies on vanha ja erilainen sinusta? Äläkä väitä ettet pitäisi häntä erilaisena, ethän muuten kyselisi iskuvinkkejä niin vanhoja kohtaan?
On myös tullut ilmi hieman rivien välistä että sinusta nuoremmat miehet eroaa vanhemmista miehistä. Onkin mielenkiintoista että ainoa asia mitä miehestä kerrot on ikä. Ei mitään muuta. Onko kaikki vanhat miehet samanlaisia? Ehkä ne sinulle ovat, koska se vanhuus on oleellisin asia miehessä. (ja ehkä se ettei hän ole "ällöttävä vanha" vaan "charmikas vanha" joka sopii paremmin sinun tyyliisi olla ikäisiäsi kypsempi).[/QUOTE]

musta on normaalia miettiä minkä ikäisenä haluis lapsia ja omista häistäkin haaveillu jo pikkutyttönä et millaset niistä vois tulla.

juu ja se kiehtoo mua kun mies on vanhempi ja erillainen.

eikä varmasti kaikki vanhemmatkaan miehet oo samanlaisia, mitä haluaisit mun sit kertovan kun sanoit et ei mitään muuta?

ja nimenomaan kun löytyy erillaisia ihmistyyppejä niistäkin, niin joku voi olla ällöttävä toinen taas charmikas. tää mies mun silmään on charmikas =)

Yhteistyössä