Vinkkejä 18-vuotiaalle naiselle 29-vuotiaan miehen iskentään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";27994217]Tärkeintä on olla aloitekykyinen eikä taantua siihen 50-lukulaiseen ajatteluun että nainen voi vain odottaa tanssilavan reunalla jotta mies tulisi hakemaan ja pyytäisi viellä saatillekin.

Toisin kuin jotkut naiset, yksikään mies tällä planeetalla ei pidä omituisena sitä jos nainen tekee aloitteen, pyytää ulos tms. Korkeintaan on imarreltu vaikkei suostuisikaan.[/QUOTE]

eihän se nimittäin tosiaan sukupuolesta riipu kumpi saa tehdä aloitteen. hölmöä jos riippuisi.

kiitti!

Onko mies sinkku vai varattu, se kannattaa ensin tarkistaa. Pelkkä ulkonäkö ei riitä kuin yhden illan jutuissa. Jos löydät miehen kanssa jotakin yheistä niin on helpompi tutustua yms.. Rohkeasti pyydät miestä lähtemään vaikka kahville ja olet oma valloittava itsesi :)

Onko mies sinkku vai varattu, se kannattaa ensin tarkistaa. Pelkkä ulkonäkö ei riitä kuin yhden illan jutuissa. Jos löydät miehen kanssa jotakin yheistä niin on helpompi tutustua yms.. Rohkeasti pyydät miestä lähtemään vaikka kahville ja olet oma valloittava itsesi :)

ja joo toi kahville lähteminen vois olla ihan hyvä idea, tollasta peruskauraa... :) ei liian tunkeilevaa tai mitään

Se vähän riippuu. Kaikki 29-vuotiaat miehet eivät nimittäin ottaisi kovin vakavasti 18-vuotiasta tyttöä/naista, joka tulisi iskemään. Omassa tuttavapiirissä näitä tapauksia on useampiakin, joissa baarissa joku 18-20 vuotias nainen on tullut juttusille ja mies on sitten kavereillensa kauhistellut (annettuaan ensin nätisti pakit), että "kun se oli mun pikkusiskon ikäinen, en ikinä voisi ruveta mihinkään sen ikäisen kanssa".

Mutta kuten sanottu, toisenlaisiakin miehiä löytyy. Eiköhän sun olisi vaan parasta olla oma itsesi kyseisen miehen seurassa. Huomaat varmaan suht nopeasti, onko ihastus molemminpuolista, vai suhtautuuko hän sinuun isoveli-pikkusisko -asenteella.

[QUOTE="...";27994227]että ennemmin voisi iän puolesta olla sisko kun äiti...

jos ois normaalin ikäsenä saanut lapsensa, niin se ois sua paljon nuorempi[/QUOTE]

Tptta ettei ole ihan normaalia saada 16v:nä lasta, mutta eihän se nyt välttämättä niin kauheasti minua nuorempi tarvitsisi olla, itse olin 19v kun meidän esikoinen syntyi.

Mä oon ite 29-vuotias, mutta nainen, ja en kyllä koskaan voisi kuvitella että alkaisin takkuamaan jonkun 18-vuotiaan kanssa :D Mutta miehet on tietenkin erilaisia, riippuu vähän mitä se mies jo elämältä haluaa. Jos haluaa vakiintua, perheen ja lapsia, niin ehkä ei 18-vee oo miehen eka vaihtoehto. Jos taas mies haluaa vielä bilettää ja matkustella ympäri maailmaa, niin ehkä ajatusmaailmat voikin mennä 18-veen kanssa yksiin.

Ota henkkarit mukaan että voit todistaa että olet täysi-ikäinen ja että häkki ei tule heilahtamaan.
Sitten vaan tarjoat. Toimii varmasti jos ei ole varattu. ja voi toimia silti.

Se vähän riippuu. Kaikki 29-vuotiaat miehet eivät nimittäin ottaisi kovin vakavasti 18-vuotiasta tyttöä/naista, joka tulisi iskemään. Omassa tuttavapiirissä näitä tapauksia on useampiakin, joissa baarissa joku 18-20 vuotias nainen on tullut juttusille ja mies on sitten kavereillensa kauhistellut (annettuaan ensin nätisti pakit), että "kun se oli mun pikkusiskon ikäinen, en ikinä voisi ruveta mihinkään sen ikäisen kanssa".

Mutta kuten sanottu, toisenlaisiakin miehiä löytyy. Eiköhän sun olisi vaan parasta olla oma itsesi kyseisen miehen seurassa. Huomaat varmaan suht nopeasti, onko ihastus molemminpuolista, vai suhtautuuko hän sinuun isoveli-pikkusisko -asenteella.

.

Mä oon ite 29-vuotias, mutta nainen, ja en kyllä koskaan voisi kuvitella että alkaisin takkuamaan jonkun 18-vuotiaan kanssa :D Mutta miehet on tietenkin erilaisia, riippuu vähän mitä se mies jo elämältä haluaa. Jos haluaa vakiintua, perheen ja lapsia, niin ehkä ei 18-vee oo miehen eka vaihtoehto. Jos taas mies haluaa vielä bilettää ja matkustella ympäri maailmaa, niin ehkä ajatusmaailmat voikin mennä 18-veen kanssa yksiin.

Oon suunitellu ite et haluaisin tulla 21-vuotiaana raskaaks. :)

Kolmekymppinen mies on juuri parhaassa iässä. Ensinnäkin tuossa iässä mistä voi alkaa pitämään miehenä, eikä pojan kloppina. Ulkonäöllisesti mies on mielestäni tuolloin komeimmillaan. Eivät ole enää hinteliä rimppakinttuja, mutta toisaalta eivät (ainakaan vielä) kaljamahaisia köriläitäkään :D Kolmekymppisellä on usein myös jo hyvä työpaikka, eli tulopuoli on jokseenkin kunnossa. Kolmekymppinen harvemmin haluaa joka viikonloppu käydä baareissa, mutta on kuitenkin sen verran nuori että jaksaa kyllä juhliakin.

Ainoa harmi on se, että harva kolmekymppinen on sinkku. Useimmiten ovat jo vakiintuneita.

Kolmekymppinen mies on juuri parhaassa iässä. Ensinnäkin tuossa iässä mistä voi alkaa pitämään miehenä, eikä pojan kloppina. Ulkonäöllisesti mies on mielestäni tuolloin komeimmillaan. Eivät ole enää hinteliä rimppakinttuja, mutta toisaalta eivät (ainakaan vielä) kaljamahaisia köriläitäkään :D Kolmekymppisellä on usein myös jo hyvä työpaikka, eli tulopuoli on jokseenkin kunnossa. Kolmekymppinen harvemmin haluaa joka viikonloppu käydä baareissa, mutta on kuitenkin sen verran nuori että jaksaa kyllä juhliakin.

Ainoa harmi on se, että harva kolmekymppinen on sinkku. Useimmiten ovat jo vakiintuneita.

No tuo mies ei ois vakiintunu varmaan senkään takia koska vapautu 27-vuotiaana useiden vuosien vankilakierteestä, et halunnu ehkä siks viettää nyt vapaata elämää. :D

Ei siinä ole mitään ilkeää, jos 29-vuotias torjuu parikymppisen naisen siitä syystä, että suhtautuu häneen kuin pikkusiskoonsa. Ei kaikki miehet ole sellaisia, että mitä nuorempi sitä parempi. Jotkut toki ovat.

No joku vankilakundi nyt varmaan kelpuuttaa 17-vuotiaankin. Levität vaan toosasi sen eteen, niin eiköhän se oo siinä.

Mistä tää v*ttuilulinja on tullut tälle palstalle?! Ihan sama mistä täällä haluaa keskustella, niin aina tulee joku metrimake aukomaan siihen turpaansa täysin... Sinulle tiedoksi, että vaikka joskus nuorena on hölmöillyt, niin ei se tarkoita että mies on "paska lopun elämäänsä". Voi olla että tuossa vankilakundissa on kymmenen kertaa enemmän miestä kuin sinussa.

Nainen. No ok, en ole itseasiassa koskaan yrittänyt muodostaa suhdetta täsmälleen kolmekymppisen kanssa, mutta jotenkin ehkä ajattelen, että kolmenkympin korvilla miehillä on suht korkeat odotukset sitä parinmuodostusta ajatellen. Ts. nyt etsitään täydellinen muija, pykätään lapset ja rakennetaan omakotitalo. Siitä nuoremmat on ehkä vielä vähän sellaisia "mennään eikä ajatella" -tyyppejä. No, en tiedä, kunhan kuvittelen.

pitää varmaan paikkaansa, mun isi täyttää joulukuussa 49v eli se on ollu noin 31v kun mä oon syntyny. :D

mut kuten sanoin ite oisin valmis tulemaan raskaaks 21-vuotiaana.

[QUOTE="vieras";27994694]Mistä tää v*ttuilulinja on tullut tälle palstalle?! Ihan sama mistä täällä haluaa keskustella, niin aina tulee joku metrimake aukomaan siihen turpaansa täysin... Sinulle tiedoksi, että vaikka joskus nuorena on hölmöillyt, niin ei se tarkoita että mies on "paska lopun elämäänsä". Voi olla että tuossa vankilakundissa on kymmenen kertaa enemmän miestä kuin sinussa.[/QUOTE]

Mun ei ois ehkä pitäny edes sanoa siitä vankila jutusta, mut sanoin nyt kuitenki koska halusin olla rehellinen.

Siis mies käytti subua, alotti narkkaamisen joskus ylä-asteella, sit joutu myös rikoskierteeseen ja toilaili nuorempana. Nyt vankilassa olon aikana pääsi täysin irti huumeista, ollu kuivilla useemman vuoden ja lopetti sen rikollisen elämäntavan.

Jätte bra. :)

Ap, sä oot ihan pentu ja jos joku 29-vuotias sun kanssa alkais seurustelemaan niin se ois jälkeenjäänyt. Että jos 29-vuotiasta kaipaat niin hae jostain älyllisesti vammaisten asuntolasta :)

Ei välttämättä kaikille tuo ikäero olisi liikaa mutta sä kuulostat lapselliselta. Ensinnäkin iskuvinkkien kysely, huoh!

[QUOTE="Jode";27994782]Ap, sä oot ihan pentu ja jos joku 29-vuotias sun kanssa alkais seurustelemaan niin se ois jälkeenjäänyt. Että jos 29-vuotiasta kaipaat niin hae jostain älyllisesti vammaisten asuntolasta :)

Ei välttämättä kaikille tuo ikäero olisi liikaa mutta sä kuulostat lapselliselta. Ensinnäkin iskuvinkkien kysely, huoh![/QUOTE]

Mitä lapsellista on kysyä iskuvinkeistä?

Voihan joku 30v. nainenkin tehdä humoristisellä mielellä tänne aloituksen parhaista iskuvinkeistä 45v miestä kohtaan.

Sä et oo pentua siis nähnykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja öööööööö;27994190:
Miksi 29v mies haluaisi ikäistään seuraa jos tarjolla on kimmoisaa 18-kesäistä joka on nuori vielä kymmenenkin vuoden kuluttua?

Vaikka siksi, että haluaa oikean suhteen joka perustuu henkisiin arvoihin eikä fyysisyyteen.. tai/ja siksi, että tää 18v voi hyvinkin pian kyllästyä sellaseen vanhaan kurppaan ja valita toisen miehen.

Yhteistyössä