Vinkkaa joku hyvä blogi ja perustele miksi luet!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti
Keravalainen
blogin kirjoittaja oli Jan Jalutsin entinen vaimo Sanna.Kuultuani pätkiä kirjasta,sekä kuuntelemalla Jalutsinin tv-haastattelun ja yhdistin yks plus yks.Luin itse myös blogia muutaman vuoden ajan ja kyselin moneen kertaan onko kyseinen mies Hammari,muttei kuulemma ollut.Elinkautisvankeja (ja pankkiryöstäjiä)oli tuolta ajalta niin kovin vähän että oli helppo etsiä kun osasi etsiä.
 
blogillukija
Ite löysin ihan vastikään tällasen vissiin suht uuden blogi: http://momo-blogi.blogspot.fi/
Tuolla on monenlaista: blogi, aforismeja, bloggaajan laulamista yms. nuorille lähinnä varmaan suunnattu, bloggaaja taitaa itekin olla alle 20. Plussaa pirteistä väreistä!
 
"vieras"
blogin kirjoittaja oli Jan Jalutsin entinen vaimo Sanna.Kuultuani pätkiä kirjasta,sekä kuuntelemalla Jalutsinin tv-haastattelun ja yhdistin yks plus yks.Luin itse myös blogia muutaman vuoden ajan ja kyselin moneen kertaan onko kyseinen mies Hammari,muttei kuulemma ollut.Elinkautisvankeja (ja pankkiryöstäjiä)oli tuolta ajalta niin kovin vähän että oli helppo etsiä kun osasi etsiä.
Siis onko tästä ilmestynyt kirja? Itse luin blogia aikoinaan.
 
Minni-hiiri harmaana
Luin vain otsikon ja varmasti on tullut monta hyvää blogia.
Minä luin 'Mummon huushollia' ja harmitti, että hän lopetti bloggaamisen. KUNNES tulikin tää:
punatukka[QUOTE="vieras";28108621]Siis onko tästä ilmestynyt kirja? Itse luin blogia aikoinaan.[/QUOTE]
 
"vieras"
Mä seuraan mm

http://varikaspipsa.blogspot.fi/

Pipsa on ihanan TAVALLINEN. Iloitsee tavallisista jutuista, pienistäkin.
Hersyvä persoona. Olis ihanaa, jos olisi tuollainen ystävä :).

Koti on kiva vaikka kaikki ei ole valkoista ja maalaisromantiikkaa Gantin torkkupeitoilla höystettynä kuten 13 tusinasta kodeista nykypäivänä on.

http://toobigtobeme.blogspot.fi/

Tämän joku linkkasi joskus aiemminkin MitäsNytille ja ole siitä asti aktiivisesti seurannut.
Huippukaunis bloggaaja, jutut mielenkiintoisia, monipuolisia ja häneen on helppo samaistua.
Hieno huomata miten ihmisen roppa muuttuu kun ihminen on PÄÄTTÄNYT TEHDÄ muutoksen =).
Kuitenkin kyseinen blogisti kertoo rehellisesti myös retkahduksistaan joka osoittaa hänenkin olevan vain ihminen. Tykkään kympillä :).

Lastenvaateblogeja seuraan jonkinverran. MM Minean uudet vaatteet, Kaikki mitä olen, Prinsessan aarteet jne. Lähinnä ällistelläkseni miten joku VOI olla niin kiinnostunut lastenvaatteista ja siitä, miltä se Pertti-Keijo näyttää päiväulkoilulla metsässä :D. Kun niitä Moloja ei kumminkaan kukaan näe jos kotipihalla ulkoillaan.

Prinsessan aarteet on ikävä kyllä harventanut bloggaamistaan eikä ihan kaikkea ostamaansa enää listaa blogiin, sai aikanaan niin kauhean palauteryöpyn lapsensa oliko joulu- vai synttärilahjoista, joilla olisi leluttanut kokonaisen kylällisen lapsia. Se vaatteiden ja kenkien hankinta YHDELLE muksulle vaan on niiiiiin sairasta minusta...ja kai jostain muustakin....
 
Faa
Minusta hyviä vauvablogeja on monia, mutta täytyy nähdä vähän vaivaa, että löytää itseään kaikista eniten kiinnostavimmat.

Mutta helpointa ja varminta tietysti aloittaa suosituimmasta päästä - katsokaa jos tekemästäni vauvalehtien vauvablogilistasta olisi apua valinnassa:

Vauvabloggaajat – vauvalehtien uudet tähdet


Minusta kaikki noista ovat erittäin hyviä, kun vaan valitsee sitten itselleen omista lähtökohdistaan kiinnostavimmat.
 

Yhteistyössä