Villasukkien väri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmeli

Vieras
Mitä mieltä olisitte jos joku tekisi pienelle tytöllenne (esim. 1-2 vuotias) villasukat, jotka olisivat väriltään tummavihreät-t.sin-v. sin? Olen nyt neulomassa yhtiä villasukkia aikuiselle,jotka pian valmiit mutta lankaa näyttää jäävän yli niin aattelin neuloa eräälle pienelle tytölle villasukat ko. langasta. Minulla siis ei ole kotona muita lankoja ja rahaakaan ei juuri tällä hetkellä ole:D.

Haittaisiko teitä, jos lapsellenne tehtäisiin "poikien" väriset sukat? Tiedän, tyhmä kysymys :D

Ei haittaisi. Meillä esikoinen oli poika ja kuopus-tyttö kyllä käytti isoveljen vanhoja sukkia ilman mitään ongelmaa. Silloin kun itse neuloin tytölle sukkia valitsin kyllä vähän tyttömäisempiä värejä. Nyt sain juuri neulottua tytölle piristävän kirjavat sukat ja mietin josko tekisin pojullekin samasta langasta vaikka siinä onkin vähän turhanpaljon tyttömäisiä sävyjä edustettuna, miehen mielestä pojan miehisyys kyllä kestää tuon ja sukat ovat hienon väriset. =)

Kiitos vastauksesta!

Ittellä kun ei ole lapsia,niin halusin vain varmistaa että loukkaantuvatko esim. vanhemmat jos sukat "väärän" väriset :D. Toki tietävät tämänhetkisen rahatilanteeni, ja hyvää tällä vain tarkoitan, koska kyseessä olisi vasta kolmannet koko elämäni aikana tehdyt sukat (opettelin siis vasta sukkien valmistamisen:D.).

Niin, lanka siis sellaista raitalankaa, että sukkiin tulisi raitoja :)

Mä kyllä luulen että jos lapsen vanhemmat ei itse villasukkia tee niin mielellään ottavat kunnon sukat vastaan. Omassa kaveri piirissä villasukilla aikankin on aina ollut kysyntää.

Yhteistyössä