Villasukat häälahjaksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija22

Vieras
Olen kova kutomaan sukkia ja ajattelin kummilapselle antaa villasukat häälahjaksi. Laittaa joka sukkaan vähän rahaa ikään kuin sukanvarteen.
Mitä jos itse saisit tälläisen lahjan?

Villasukat nyt ei oikein ole enää lahjamuodissa. Niitä kun tupataan antamaan ihan ilmankin.
Ellei nyt kyseessä olis sitten jotkin erikoishienot, ohuesta langasta neulotut pitsiunelmat, joita ei mistään saa.
Häälahjana paremmin menisi vaikka pussilakanasetti ja sitten rahaa tai jokin koriste-esine, mikäli tietää pariskunnan maun tai lahjakortti jonnekin sisustusmyymälään mutta ei villasukkia. Joulu,-tai synttärilahjaksi paremminkin

Villasukat nyt ei oikein ole enää lahjamuodissa. Niitä kun tupataan antamaan ihan ilmankin.
Ellei nyt kyseessä olis sitten jotkin erikoishienot, ohuesta langasta neulotut pitsiunelmat, joita ei mistään saa.
Häälahjana paremmin menisi vaikka pussilakanasetti ja sitten rahaa tai jokin koriste-esine, mikäli tietää pariskunnan maun tai lahjakortti jonnekin sisustusmyymälään mutta ei villasukkia. Joulu,-tai synttärilahjaksi paremminkin

En aijo ostaa heille ihan mitään. Annan selvää rahaa jonka saavat käyttää vaikka ruokaan tai mihin tarvivatkin. Sen lisäksi olis tarkoitus antaa sukat. Jos ei heille nekään kelpaa niin pistäkööt vaikka kierrätykseen :D

Villasukat on aika arkinen lahja, mutta rahakätköllä varustettuna ihan pätevä. Itse tekisin sukistakin jotenkin spesiaalimmat kuin mitkään perusraidalliset.

Kyllä minulle ja meille oli kelvannu siinä kuin kaikki muutkin vaikka pelkät sukat. Kunhan vaan vieraat tuli paikalle. Ei pidetty juhlia lahjojen kiitosilmissä vaan siksi että haluttiin vihille ja juhlat lähimmille. Meidän juhliin olis saanu tulla ihan vaasti vaikka ilman lahjaa.

Anna nyt sille puolisollekin sukat, älä vain kummilapselle.

Ja laita ne rahat kirjekuoreen kortin väliin, älä sinne sukkiin, ettei joudu vahingossa hukkaan. Tosin iäkäs tätini oli onnistunut joululahjaksi saamansa rahakuorenkin laittamaan roskiin, onneksi antaja oli hoksannut kysyä niistä ennenkuin roskat oli viety ulkoroskikseen.

Meillä ainakin jäisi käyttämättä, ei meillä kukaan oikeastaan koskaan käytä villasukkia, joskus harvoin kumisaappaissa. Minä teen niitä itse ohuesta langasta, lahjaksi saaneet paksut ovat liian paksuja meidän leveälestisille jaloille saappaisiin.

Anna nyt sille puolisollekin sukat, älä vain kummilapselle.

Ja laita ne rahat kirjekuoreen kortin väliin, älä sinne sukkiin, ettei joudu vahingossa hukkaan. Tosin iäkäs tätini oli onnistunut joululahjaksi saamansa rahakuorenkin laittamaan roskiin, onneksi antaja oli hoksannut kysyä niistä ennenkuin roskat oli viety ulkoroskikseen.

Meillä ainakin jäisi käyttämättä, ei meillä kukaan oikeastaan koskaan käytä villasukkia, joskus harvoin kumisaappaissa. Minä teen niitä itse ohuesta langasta, lahjaksi saaneet paksut ovat liian paksuja meidän leveälestisille jaloille saappaisiin.
Hauskinta olisi, jos neuloisi tai kankaasta laittaisi jonkun taskun siihen sukanvarteen rahajemmaksi.

No minusta tuo on hauska ja romanttinen idea. Molemmille omat sukat ja sukanvarteen pesämunaa. Arvostaisin tällaista lahjaa (ja kyllä ihan pelkkiä sukkiakin).