Villahaalari vai Fleecehaalari? Toppapuvun alle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No villa tietysti on keinokuitua parempaa ja lämpimämpää. Yleensä ohut villa ajaa saman asian kuin paksu keinokuitu. Esimerkkinä olkoon myös untuva ja pallokuitu - untuvamakuupussi on yleensä paljon pienempi kuin vastaava kuitupussi.

Villaahan pidetään kesällä muksuilla kestovaippojen päällä, joten sen pitäisi sopia myös lämpimämpiin keleihin.

villahousut ja villapaita ruskovillalta kätevät ja monikäyttöiset, ei ole selkä paljaana 1,5v neidillä, tosin ei olla käytetty kuin muutamasti. Olin jo ostamssa haalaria mutta ostin kuitenkin paidan ja housut, tyytyväinen olen.

Mä halusin fleecehaalarit. Ihan vaan siks että mun lapset on tosi lämminverisiä ja nehän tukehtuis jos villahaalarin laittais. Silti pitäis jotain olla lämmittämässä. Oli muuten työn ja tuskan takana löytää fleecehaalarit.

Ehdottomasti fleece. Atoopikkolapsi jonka iho tykkää huonoa jos vaikka villaa osuu edes pienelle ihoalueelle. Muuten kait ostaisin villahaalarin. Niitä ainakin on paremmin saatavilla kaupoissa.

Meillä on ollut villahaalarit sekä toppapuvun että välikausipuvun alla. Ei ainakaan meidän muksut ole kutitusta valittaneet. Tuo ruskovillan haalari tuntuu minusta pehmeämmältä ja näin mukavammalta ulkovaatteiden allla kun kankeampi fleese. Samoin uskon sen lämmittävän paremmin ja hengittävänä ei hiosta niin.

Villahaalarille ääni täältä. Fleece hiostaa tosi paljon, vaik olisi kuinka ohutta. Kokeikaa vaikka itse. Villa taas tuntuu mukavalta vaikka vähän kostuisikin.

Viime talvena ostin ekan kerran villahaalarin ja tosi vähällä käytölle jäi täällä etelässä. Saa nähdä miten käy tänä talvena. Villavaatteet on hankittuna, mut tuleeko käyttöä.

Yhteistyössä