Villa Lyhty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Onko kukaan käynyt Rekolassa Villa Lyhty-nimisellä kirpparilla? On kuulemma muuttanut uuteen paikkaan ja pöytien hinnat ovat nousseet! Kannaattaako sinne enää mennä myymään? Käykö vielä paljon (ostavia) asiakkaita?
Olin myymässä ko. kirppiksellä viime vuonna ja kauppa kävi hyvin. Nyt taas nurkissa paljon myytävää, mietin vain minne kannattaisi mennä myymään...

Mulla oli 2viikkoa siellä pöytä. 1. viikolla myynti 140? ja toisella 180?. Tosi kiva ja valoisa paikka ja asiakkaitakin käy aika paljon. Pöytävuokra on 35?/viikko

Ok, kiitos vastauksista. Ehkäpä sitten Villa Lyhtyyn myymään. Kannattaako enää laittaa toppapukuja myyntiin? Ja meneekö n. 100cm poikien tavalliset collegepaidat/trikoopaidat kaupaksi ja mihin hintaan? Minkä kokoiset vaatteet menevät parhaiten kaupaksi?

Mä luulen että vähän kaikenkokoiset vaatteet menee ihan samanlailla kaupaksi. Hintaa voisi laittaa vaikka 1-2e per huosut/paita. Itse ostin viime viikolla sieltä vauvojen toppapuvun, joten kyllä kai sinne voi vielä niitäkin koittaa laittaa myyntiin.