Vilin ja Kristianin mielestä isoin turn off naisessa on ylipaino

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mut joo siis ite oon nyt läskis kunnos lääkkeiden takia ja mua ei haittaa itteä läskivitsit. Mul on noin⁸ 2metrii pitkä hyvä ystävä jol myös läskiä ja me heitetään läskivitsiä toisillemme rankastikkin. Mut täytyy muistaa et monelle se aiheuttaa mielipahaa varsinkin nuorille itekin olin epävarma nuorena ja ne tuntu pahalle ja loi epävarmuutta mä ite nykyään tajuun eron lempeellä vidduilulla. ku suoral pilkal ja halveksunnal. Mut tää on vaikee. Ku joku aina loukkaantuu sanoit mitä tahansa ni nyt se on menny siihen et moni mies sanoo et kaikesta nyt loukkaanutaa. Heitä ne läski vitsit sun frendien kaa ja pidä se suusi soukeemalla tuntemattomien kaa ku et tunne häntä ni elä alota loukkaamalla.
Ainiin tää mun kaksmetrii pitkä jätkä on naisten suosikki. Esim ku oltiin viimeks baaris ni joku nainen oli kävellyllä ku näki hänet röökillä ni tää nainen heti iski siihen kiinni ja tulikin bisselle ja alko lirkutus heti ja naiset käy siihen kuumana aina joku nainen kiinni siin.
 
vierailija
Kävin lukemassa 4.4.2024 pöytäkirjaa oikeuskanslerin kyselystä. Keskustan Hannu Hoskonen puhui Italiasta rahdattavista roskista. Yle uutisoi aiheesta melko vähän aikaa sitten, ja juttu löytyy helposti Ylen sivulta.
Ihan turhaan kansanedustaja huolehtii lasten hengitysilman puhtaudesta.
Aika heppoisin eväin lähdetään kuluttamaan eduskunnan istunnon aikaa
löysillä puheilla. Pöytäkirjojen luku on helpompi keino palata aiheeseen kuin jaaritusten kuuntelu.
korjasin: Hoskonen
 
vierailija
Näin valokuvanäyttelyn naisten rinnoista. Jollakin naisella on vain yksi rinta. Toisessa kuvassa poistetun rinnan kohdalla on kukkatatuointi.
Ihmisen keho on täydellinen riippumatta katsojan mieltymyksistä.
Käykää hyvät lukijat taidenäyttelyissä.
Lisään viestiini tunnetun taiteilijan, joka viimeisimmän uutisen mukaan on aikeissa tiputtaa painoaan.
 
vierailija
Mä en tiedä, onko herra Heiskarilla kamalasti vara haukkua muita, kun muistelee mm. hänen matkaansa bb:ssä ja muutkin sekoilut ja nyt vielä hän itse toi esille omat mielenterveysongelmat. Bb:ssä oli aivan kammottavaa käytöstä, kielenkäyttöä ja toisten kiusaamista ja jatkuvaa vinkumista miten tekee mieli viinaa .

Ihan sama kun minä sanoisin, että mulle totaalinen red flag on "hullut", rääväsuiset juopot, niin hänkin varmaan älähtäisi... Asian voi ilmaista myös toisinpäin, eli mut sytyttää miehet, jotka on "täyspäisiä", hyvät käytöstavat omaavia ja jotka käyttää alkoholia vain vähän tai kohtuudella.

Eli mielipiteensä voi ja saa ilmaista, mutta sekin on jonkinlainen taito, MITEN ne asiat sanoo loukkaamatta muita.
 
Mä en tiedä, onko herra Heiskarilla kamalasti vara haukkua muita, kun muistelee mm. hänen matkaansa bb:ssä ja muutkin sekoilut ja nyt vielä hän itse toi esille omat mielenterveysongelmat. Bb:ssä oli aivan kammottavaa käytöstä, kielenkäyttöä ja toisten kiusaamista ja jatkuvaa vinkumista miten tekee mieli viinaa .

Ihan sama kun minä sanoisin, että mulle totaalinen red flag on "hullut", rääväsuiset juopot, niin hänkin varmaan älähtäisi... Asian voi ilmaista myös toisinpäin, eli mut sytyttää miehet, jotka on "täyspäisiä", hyvät käytöstavat omaavia ja jotka käyttää alkoholia vain vähän tai kohtuudella.

Eli mielipiteensä voi ja saa ilmaista, mutta sekin on jonkinlainen taito, MITEN ne asiat sanoo loukkaamatta muita.
Lihavuuden näkee jo kaukaa. Se selviää vasta tutustumisen jälkeen, jos joku on latvasta laho.
 

Yhteistyössä