Vilin ja Kristianin mielestä isoin turn off naisessa on ylipaino

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä. Ryhävalaaksi kutsuminen ei ole kritiikkiä vaan irvailua
Yhtään todellista henkilöä ei kutsuttu ryhävalaaksi. Tuosta jutusta. "Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari tilittää."

Käännetään asia toisinpäin ja asetellaan sanoja naisen suuhun. Useimmat miehet arvostavat hoikkia naisia, naiset pitkiä miehiä. Ei minulla ole mitään pätkiä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään puutarhatonttu, nainen tilittää." Olisiko tuo kommentti naisen sanomana riittänyt julkiseen kohuun ja podcastin poistamiseen?

Ryhävalas on hieno eläin. Tässä äiti ja lapsi.
 
Viimeksi muokattu:
Tärkeämmät asiat jää huomaamatta, jos läski tai läskittömyys on tärkeintä.
Noin on, mutta nykyajan Tinder-deittailu toimii nimenomaan muutaman sekunnin ensivaikutelman varassa. Naiset ovat paljon miehiä valikoivampia ulkonäön suhteen deittailukohdetta etsiessään.

Amerikkalaisen deittisivuston käyttäjien arviot vastakkaisen sukupuolen edustajien houkuttelevuudesta. Naiset arvioivat 81% miehistä keskimääräistä vähemmän houkutteleviksi, Miehet puolestaan 60% naisista keskimääräisesti tai sitä enemmän houkutteleviksi. Miesten arviot ovat ilmeisen realistisia, jakauma muistuttaa normaalijakaumaa. Naiset etsivät unelmien prinssiä, tavallinen mies ei riitä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo on sitä parempaa!
Naiset ovat tarkkoja ulkonäön suhteen myös toisia naisia arvioidessaan. Omalla ulkonäöllä halutaan saada kilpailijat kateellisiksi ja parantaa omaa sosiaalista statusta. Some-kuvat on useammin tarkoitettu muille naisille kuin miehille.

Joskus tuo ero miesten ja naisten välillä osataan ottaa huomioon. Tässä sama musiikkivideo naisten versiona (kimalletta ja kadehdittavaa/samaistuttavaa) sekä miesten versiona (yksinkertainen haalariasu kuitenkin niin, että hoikka vyötärö näkyy).

naisversio

miesfaneille tarkoitettu versio
 
vierailija
Näin valokuvanäyttelyn naisten rinnoista. Jollakin naisella on vain yksi rinta. Toisessa kuvassa poistetun rinnan kohdalla on kukkatatuointi.
Ihmisen keho on täydellinen riippumatta katsojan mieltymyksistä.
Käykää hyvät lukijat taidenäyttelyissä.
 
Yhtään todellista henkilöä ei kutsuttu ryhävalaaksi. Tuosta jutusta. "Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari tilittää."

Käännetään asia toisinpäin ja asetellaan sanoja naisen suuhun. Useimmat miehet arvostavat hoikkia naisia, naiset pitkiä miehiä. Ei minulla ole mitään pätkiä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään puutarhatonttu, nainen tilittää." Olisiko tuo kommentti naisen sanomana riittänyt julkiseen kohuun ja podcastin poistamiseen?

Ryhävalas on hieno eläin. Tässä äiti ja lapsi.
Olen kiinnitänyt huomiota samaan asiaan. Naiset voivat puhua miehistä ihan todella rumasti ilman, että kukaan kiinnittää huomiota asiaan. Oli kyse sitten pituudesta tai peniksen koosta. Itseäni häiritsee vallitsevat tuplastandardit.
 
Terveelliset elämäntavat ei estä esim kilpirauhasen vajaatoimintaa. Hoitotasapaino voi olla vaikea löytää. Tai ihmiset jotka joutuu ottamaan kortisonia
Niin? Tai sitten terveelliset elämäntavat omaava ihminen voi joutua liikenneonnettomuuteen ja vammautua vakavasti? Tai loukkaantua urheillessa? Tai sairastua syöpään?

Terveelliset elämäntavat tuskin poistavat mahdollisuutta sairastua, mutta ne antavat paremmat mahdollisuudet pysyä terveenä.
Liikunta ja terveellinen ruokavalio edistävät myös mielenterveyttä.
Sairauksilta meistä kaikki eivät voi välttyä, mutta on aika älytöntä kasvattaa riskiä sairastumiseen huonoilla elintavoilla.
 
vierailija
Olen kiinnitänyt huomiota samaan asiaan. Naiset voivat puhua miehistä ihan todella rumasti ilman, että kukaan kiinnittää huomiota asiaan. Oli kyse sitten pituudesta tai peniksen koosta. Itseäni häiritsee vallitsevat tuplastandardit.
Tekö naisten saunaillassa puhelette miesten munista ja pituudesta? Ehkä nää jotka mielen pahoitti ei oo puhunu rumasti miehistä? Ja kyl mä nyt mitä palstoi luen ni miehet siellä kiukuttelee ku nainen sanoi sitä tätä mut missä sä törmäät et naiset arvostelee ja miksi oot arvostelijoiden joukossa innostutko itekkin?. Mulle kukaan nainen ei oo päin naamaa valittanu mistään vaik nyt oonkin läskissä kunnossa.
 
Tekö naisten saunaillassa puhelette miesten munista ja pituudesta? Ehkä nää jotka mielen pahoitti ei oo puhunu rumasti miehistä? Ja kyl mä nyt mitä palstoi luen ni miehet siellä kiukuttelee ku nainen sanoi sitä tätä mut missä sä törmäät et naiset arvostelee ja miksi oot arvostelijoiden joukossa innostutko itekkin?. Mulle kukaan nainen ei oo päin naamaa valittanu mistään vaik nyt oonkin läskissä kunnossa.
Naiset yleensä jauhaakin selän takana.
 

Yhteistyössä