vikaa päässäkö vai missä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mato"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mato"

Vieras
Miks mun on niin vaikea osata asioita ja tehdä niitä?
Voin lukea jonkun koulutehtävän ohjeet ja jotenkin mä vaan en tajua miten se tehdään enkä pääse millään alkuun oon täysin hukassa. Mutta jos mä saan katsoa jostain saman tyyppisestä tehtävästä mallia niin se jo auttaa todella paljon... ottaa vaan niin pattiin kun eihän aina ole sitä malli tehtävää mistä sain vähän vihiä miten kyseistä tehtävää tehdään.. muutenkin tunnen itteni ihan tajuttoman tyhmäksi mulla on varmaan älykkyysosamäärä joku 10 jos edes sitäkään. pitää vaan varmaan tyytyä siihen että oon poikkeuksellisen tyhmä eikä musta tuu mitään tässä elämässä. työtön sossupummi korkeintaan..

sulla on keskittymishäiriö tai olet filosofi. mä taidan olla hiukan molempia, ja olen oikeastikin sieltä valopäisemmästä päästä. mutta saatan juuttua sanamuotoon tai olen jotenkin väärällä taajuudella, ja sitten saan lukea moneen kertaan siltikään aina ymmärtämättä mitä helvettiä siinä oikein yritetään sanoa.

ei ihmisestä tartte tulla työtöntä pummia, vaikka olisi miten tyhmä. Ei tyhmyys ole rikos, ja monessa hommassa se on hyväkin asia. Mutta sinuna kyselisin sieltä koulusta apua, jos oikeasti tuntuu siltä että joku ongelma on. Siihen saattaa löytyä sopiva korjaava treeni.

Yhteistyössä