Viivi -nimen suosio tällä hetkellä, voisiko antaa nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v i i v i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuka antaa lapselle nimen sen perusteella onko se tällä hetkellä in vai out.Mä annan ainakin sillä perusteella mistä nimestä tykkään enkä sen perusteella onko se muodissa vai ei.

ja itse en tykkää viivi nimestä mutta jos joku antaa sen nimen lapsellensa niin eipä se minua haittaa.

Meil on naapurissa Viivi-kissa ja Vilma-koira, niin aina joteskin tuntuu eläimen nimeltä..Ja ei varmaan tänä päivänä olekaan niin suosittu kuin ehkä 10-8 vuotta sitten..

En tunne yhtään normaalia Viiviä. Kaikki ne ovat iästä huolimatta ärsyttäviä vikisijöitä, joilla vittumaisuus tuntuu olevan nimeen liittyvä ominaisuus. Ja niiden äidit on muuten just samanlaisia.
joten ei, en koskaan huolisi Viiviä nimeksi.

tunnen ainoastaan ärsyttäviä viivejä, ja koko nimi ärsyttää mua. Lisäksi tulee mieleen joku eläin, sopisi vaikka kissalle, hamsterille, lehmälle (ja mulla on ollut pienenä viivi niminen gerbiili)

ei minunkaan suosikkinimi, valitettavasti näin. tunnen useamman viivin, mutta silti nimi ei vaan sykähdytä. siitä puuttuu se jokin. mutta eipä se ole minulta pois, jos te siitä pidätte. tsekkaa väestörekisterikeskuksen sivuilta paljonko viiviä on annettu nimeksi lähivuosina, se ratkaisee sen pulman. toiseksi nimeksi tuli mulle heti mieleen katariina tai sofia.

(y)Viivi on mielestäni kaunis nimi. Jokainen saa olla omaa mieltään, mutta huonoa mieltä ei tarvitse purkaa muihin, sillä varmasti on olemassa todella mukaviakin Viivejä niiden ei mukavien joukossa

Yhteistyössä