viivat viirut reides

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 27

Vieras
onko nuo mun reidessä olevat tosi ohuet punaiset,lilan sinertävän väriset viivat, viirut jotain katkenneita verisuonia vai onks nää niitä suonikohjuja? raskausarpia ne ei oo...

saattaa olla laajenneita/katkenneita verisuonia.... joskus ne näkyy huonommin ja joskus ne saattaa kadota lähes kokonaan näkyvistä... suonikohjuiksi minäkään en usko mummollani on sellaiset ja ne on ihan erillaisia....

ovatko kuulaita?
Jos ovat, voivat olla kyllä raskausarpia, mutta kovin pinnallisia, ne voivat myös olla kipeitä.
Mutta suonikohjut ovat yleensä, tai ainakin minulla, sellaisia kiemuraisia ja turpeita ja nekin arkoja.
Katkennut verisuoni yleensä tekee sellaisen pienen ohuen punaisen läntin, josta on ihan selkeästi näettävissä, että verisuonia on pinnasta mennut rikki, vähän kuten silmän verisuonet...

no mullakin on niitä ny tullu, olen 38-v. Suonikohjuja (niitä paksuja) on ollut jo toistakymmentä vuotta.

Kaverilla on reidet ihan "hämähäkinseittiä" just niitä ohuita.

Se on vaan tätä, kun keski-ikäiseksi tulee. (ja syy siihen miksei sitten enää pidetä lyhyitä hameita ilman 80 denin sukkahousuja. Monet luulee että se on joku "en tahdo pukeutua kuin teini" -juttu...)

Yhteistyössä