H
Hyvästi lyhyet mekot
Vieras
Oon raskaana, vähän yli puolen välin ja nyt on ilmennyt suonikohju/kohjuja, siis sellanen oikein tosi pullistunut.. Se alkaa tosta vähän reiden puolivälin alapuolelta, menee polven vierestä ja vähän polven alle. Sen lisäksi niitä katkenneita verisuonia(?) siis sellasia pieniä lilan värisiä on tosi paljon ainakin kolmella alueella jalassa, nää kaikki polven alapuolella tai polven sivussa.. Ja siis kohjut ja kaikki on vain oikeassa jalassa, vasemmassa ei yhtään mitään.
Mut auttaako tukisukat mitään? Minkä pitusia niitä on? Siis onko myös ihan polvisukkia? Pahin kohju on tuossa polven vieressä/sen yläpuolella, niin ei kai se sukka auta jos ei yletä siihen? Mikä avuksi? Kertokaa kokemuksia pliiiiis! Oon ihan hukassa enkä viitsis summissa mennä ostaa kalliita sukkia apteekista. Tiedän et on myös tukisukkahousuja, mut ei oikein innostais niitä käyttää koko kesää :/ Vai onko mulla muuta vaihtoehtoa? Mun jalka näyttää aivan kamalalta :`(
Mut auttaako tukisukat mitään? Minkä pitusia niitä on? Siis onko myös ihan polvisukkia? Pahin kohju on tuossa polven vieressä/sen yläpuolella, niin ei kai se sukka auta jos ei yletä siihen? Mikä avuksi? Kertokaa kokemuksia pliiiiis! Oon ihan hukassa enkä viitsis summissa mennä ostaa kalliita sukkia apteekista. Tiedän et on myös tukisukkahousuja, mut ei oikein innostais niitä käyttää koko kesää :/ Vai onko mulla muuta vaihtoehtoa? Mun jalka näyttää aivan kamalalta :`(