Viivanpaikka vaiko haamu?

  • Viestiketjun aloittaja Laurelias
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Täällä kyllä nyt kaikki höpöttää!!!! :D Nuo plussat on plussia, aivan selviä!!!! Jos viivanpaikka tulee, se tulee vasta sen ajan jälkeen, kun testiä voi lukea ja se on todellakin VÄRITÖN, sellanen märkä vain...mistä tiedätte, että nämä plussat ovat olleet negoja??
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kyllä nyt kaikki höpöttää!!!! :D Nuo plussat on plussia, aivan selviä!!!! Jos viivanpaikka tulee, se tulee vasta sen ajan jälkeen, kun testiä voi lukea ja se on todellakin VÄRITÖN, sellanen märkä vain...mistä tiedätte, että nämä plussat ovat olleet negoja??
Mul tuli ainakin kaikki kolme CB´n "plussaa" ihan saman tein, ennen kun oli kulunut edes kahta minuuttia.
Ja nega oli, ultrassa kävin eikä ole vuotoakaan tullut joten enköhän tässä vaiheessa tietäisi jos olisin kuitenkin ollut raskaana.
 
kökkö testi
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurelias:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mun nega näytti ClearBluella tältä:
http://www.aijaa.com/img/b/00405/4928734.jpg
Oho. Minusta tuo on kyllä +
Niinpä. Sitä mieltä oli silloin aika monti täällä palstalla. Mutta itse en uskonut plussaan koska meillä on ehkäisykin käytössä.. Kävin ultrassa tsekkaamassa kierukan sijainnin ja samalla selvisi että en tosiaan ollut raskaana.

Oisko ollut kuitenkin joku kiinnittymisyritys ts. kemialinen raskaus joka nosti hetkellisesti arvoja?

Vaikea uskoa, eikä lääkärinkään mielestä ollut todennäköistä. Testin myös tuota ennen ja sen jälkeen yhteensä kuudella testillä, joista kolme oli CB. Ne näytti kaikki tollaista samanlaista haamua kun muut näytti selkeää negaa.

Ja kun googlettaa keskusteluita kyseisestä testistä, niin selviää että monelle on antanut outoja tuloksia.
Jep, täällä kans yksi joka on saanut cb:stä jos jonkunnäköistä haamua vaikka kuinka monessa kierrossa, oli paksua haaleaa haamua ja ohutta tummaa haamua.. eikä kyllä oikeesti plussasta tietoakaan. Muut testit näytti negaa ja gyne totesi etten ollut raskaana .

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mun mielestä puhdas viivanpaikka.

Prediktor ainakin moisia herkästi antaa...



Tässä nega.
No onhan tämä SELVÄ plussa!!! :eek: Mistä tiedät että oli nega??
Np mistä sen yleensä tietää?

Siitä tietää että seuraava testi mikä tehtiin seuraavana päivänä oli nega (clear blue) ja menkat alkoivat ajallaan. Lisäksi testaaja (joka en siis ollut minä) söi pillereitä.
 
no
selvä plussa,jännä että jotku sanoo ettei näy mitään,ihan selvästi näkyy,ei tarvinnut kuin kerrran vilkaista,voisin onnitella,jos tämä viiva on tullut testiajan sisällä
 

Yhteistyössä