Viivanpaikka vaiko haamu?

  • Viestiketjun aloittaja Laurelias
  • Ensimmäinen viesti
Sef, jos sulla tuo nega niin taitaa miunkin olla vain viivanpaikka. No testaanpa uudestaan muutaman päivän kuluttua. Kiitos kaikille "veikanneille"! :wave:
btw, aikasta harhaanjohtava testi kun noinkin selkeästi viivanpaikat näkyvät!
 
Pitääpä nostella tätä eilistä aloitustani. Menin nimittäin heti tänään malttamattoman testaamaan uusiksi joskin nyt eri testillä. Tällä kertaa nappasin apteekin hyllystä Clearbluen testin ja hyvin hailakan hailakka plussa testiin napsahti. Tuli testiajan sisään tosin vasta vajaa 5min kuluttua testin teosta.

Eli, mitäs te "asiantuntija" olette mieltä tästä:


http://www.aijaa.com/v.php?i=5106826.jpg


Kamera huono, luonnossa selkeämpi.


En tiedä mitä nyt pitäisi ajatella..

:whistle:
 
Kirsikka, joo se näkyy tuossa kuvassa niin että se ois ihan ohut viiva. luonnossa on tosi haalea pystyviiva, siis saman paksuinen kuin tuo vaakaviiva, mutta vasemmassa reunassa enemmän väriä.

Ois pitänyt jostain haalia se digitesti niin ei tarviis arvuutella! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laurelias:
Kirsikka, joo se näkyy tuossa kuvassa niin että se ois ihan ohut viiva. luonnossa on tosi haalea pystyviiva, siis saman paksuinen kuin tuo vaakaviiva, mutta vasemmassa reunassa enemmän väriä.

Ois pitänyt jostain haalia se digitesti niin ei tarviis arvuutella! :LOL:
Kyllä tuo on ihan sitä mitä sä luulet, vautsi :D Kesävauvaa olis tiedossa siis, eikö se kesäkuulle menis? Ja nyt kun sä sen pyöräytät niin saat meidän vitosen tuntumaan niiiiiiiiiiiiiiin isolta ja.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Laurelias:
Kirsikka, joo se näkyy tuossa kuvassa niin että se ois ihan ohut viiva. luonnossa on tosi haalea pystyviiva, siis saman paksuinen kuin tuo vaakaviiva, mutta vasemmassa reunassa enemmän väriä.

Ois pitänyt jostain haalia se digitesti niin ei tarviis arvuutella! :LOL:
Kyllä tuo on ihan sitä mitä sä luulet, vautsi :D Kesävauvaa olis tiedossa siis, eikö se kesäkuulle menis? Ja nyt kun sä sen pyöräytät niin saat meidän vitosen tuntumaan niiiiiiiiiiiiiiin isolta ja.... :whistle:


Niin no mutta siehän teet pian sitten sen kutosenkin vielä! ;) :)

Siis APUVA! Mie en kyllä uskalla iloita vielä ennen kuin saan testiin oikein KUNNON PLUSSAN. Nyt aijon malttaa mieleni testata vasta loppuviikosta uusiksi. -Mutta voi vitsit, se ois ihanaa jos pikku kolmonen ois nyt matkassa mukana! :heart: Mies jo ihan into piukeena! -toivottavasti ei jouduta nyt pettymään.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mun nega näytti ClearBluella tältä:
http://www.aijaa.com/img/b/00405/4928734.jpg
Oho. Minusta tuo on kyllä +
Niinpä. Sitä mieltä oli silloin aika monti täällä palstalla. Mutta itse en uskonut plussaan koska meillä on ehkäisykin käytössä.. Kävin ultrassa tsekkaamassa kierukan sijainnin ja samalla selvisi että en tosiaan ollut raskaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mun nega näytti ClearBluella tältä:
http://www.aijaa.com/img/b/00405/4928734.jpg
Oho. Minusta tuo on kyllä +
Niinpä. Sitä mieltä oli silloin aika monti täällä palstalla. Mutta itse en uskonut plussaan koska meillä on ehkäisykin käytössä.. Kävin ultrassa tsekkaamassa kierukan sijainnin ja samalla selvisi että en tosiaan ollut raskaana.

Oisko ollut kuitenkin joku kiinnittymisyritys ts. kemialinen raskaus joka nosti hetkellisesti arvoja?
 
predictor näytti mulle selkeesti negaa,ei mitään haamuviivoja ollu.
kun taas clearblue näytti haaleeta viivaa samaanaikaan kun toinen negaa.. olin testien suurkuluttaja ja testannu varmaan kaikilla markkinoilla olevilla :whistle:
hormoni nousee aika nopeesti,odottaisin ehkä paripäivää ja testaisin uudelleen. itse uskoisin varmaan noitakin testejä. varsinkin kun on sanottu ettei testi voi antaa väärää positiivista tulosta koska se reagoiraskaushomoniin.
aika hassua että sef on saanut tuollainen tuloksen joka onkin ollut nega? onko tullu testinjälkeen mahdolisesti km? nehän ois yleisiä. toki testeissä on rikkinäisiäkin..mutta tuskin sulle ap ois kaks rikkinäistä testiä tullu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
predictor näytti mulle selkeesti negaa,ei mitään haamuviivoja ollu.
kun taas clearblue näytti haaleeta viivaa samaanaikaan kun toinen negaa.. olin testien suurkuluttaja ja testannu varmaan kaikilla markkinoilla olevilla :whistle:
hormoni nousee aika nopeesti,odottaisin ehkä paripäivää ja testaisin uudelleen. itse uskoisin varmaan noitakin testejä. varsinkin kun on sanottu ettei testi voi antaa väärää positiivista tulosta koska se reagoiraskaushomoniin.
aika hassua että sef on saanut tuollainen tuloksen joka onkin ollut nega? onko tullu testinjälkeen mahdolisesti km? nehän ois yleisiä. toki testeissä on rikkinäisiäkin..mutta tuskin sulle ap ois kaks rikkinäistä testiä tullu?

Niin, no aikasta huonoa tuuria jos miulle sattuisi kaksi viallista testiä ja vieläpä eri valmistajalta.

:whistle:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Laurelias:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mun nega näytti ClearBluella tältä:
http://www.aijaa.com/img/b/00405/4928734.jpg
Oho. Minusta tuo on kyllä +
Niinpä. Sitä mieltä oli silloin aika monti täällä palstalla. Mutta itse en uskonut plussaan koska meillä on ehkäisykin käytössä.. Kävin ultrassa tsekkaamassa kierukan sijainnin ja samalla selvisi että en tosiaan ollut raskaana.

Oisko ollut kuitenkin joku kiinnittymisyritys ts. kemialinen raskaus joka nosti hetkellisesti arvoja?

Vaikea uskoa, eikä lääkärinkään mielestä ollut todennäköistä. Testin myös tuota ennen ja sen jälkeen yhteensä kuudella testillä, joista kolme oli CB. Ne näytti kaikki tollaista samanlaista haamua kun muut näytti selkeää negaa.

Ja kun googlettaa keskusteluita kyseisestä testistä, niin selviää että monelle on antanut outoja tuloksia.
 

Yhteistyössä