Viivanpaikka vai haamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "teresa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"teresa"

Vieras
Onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka: Aijaa.com - 7985630.jpg
Sitä pitää katsoa kauempaa, niin näkee kuvasta... paljain silmin erottaa kyllä toisen viivan. Saan tuollaisia ihan testiajan sisällä, mutta eipä ole mitään raskausoireita. Paitsi menkat jotka saattavat olla myöhässä. En tiedä ovulaation tarkkaa ajankohtaa niin hankala sanoa.

Tee toisen merkkinen testi. Clearbluen digaatalinen on ainakin hyvä ja selkeä. Samoin apteekin raskaustesti.
Ja ota kuva luonnonvalossa, voi näkyä paremmin. En nähnyt viivaa :(

[QUOTE="vieras";23705925]ota kuva luonnonvalossa jos näkyis paremmin?[/QUOTE]

No testiaika meni jo umpeen eli ei olisi luotettava. Pieni viivahan noihin testeihin jää kokonaan kuivuttuaan.

Ei ole positiivinen.. jos haluatte tehdä testin aikasin ni ostakaa se "one step touch" tai jotain sinnepäin.. lila muovinen laatta mihin pudotetaan pipetillä muutama tippa.. on herkkä! 5!

[QUOTE="Pii";23705962]Ei ole positiivinen.. jos haluatte tehdä testin aikasin ni ostakaa se "one step touch" tai jotain sinnepäin.. lila muovinen laatta mihin pudotetaan pipetillä muutama tippa.. on herkkä! 5![/QUOTE]

No en epäilekään että tuo positiivinen olisi! Niin ja eikös se ole joku first sign testi mikä tuollainen on mitä kuvailet? One step on tuo minkä kuvasin.

[QUOTE="teresa";23705999]No en epäilekään että tuo positiivinen olisi! Niin ja eikös se ole joku first sign testi mikä tuollainen on mitä kuvailet? One step on tuo minkä kuvasin.[/QUOTE]

Jaa first signal?Tosi hyvä testi, antaa aina viivan, olit raskaana tai et.. :D

[QUOTE="Pii";23706121]Oli näköjään first signal one step ultra =D[/QUOTE]

Ja herkkyys on 10 ku muissa esim clearbluen digitaalisessa 25.. Ehkä siks antaa niitä haamuja koska eihän edes suositella tehtäväks testejä niin aikasin ku munasolu on voinu hipasta kohdun seinämää ja muodostuu hiukan hormonia vaikkei raskaana oliskaan..

[QUOTE="teresa";23705937]No testiaika meni jo umpeen eli ei olisi luotettava. Pieni viivahan noihin testeihin jää kokonaan kuivuttuaan.[/QUOTE]

Mulla on tallesta 4 ja 2 vuotta vanhat testit ja kaikissa viiva pysynyt samanlaisena.
Hullu olen kun olen säästänyt ne :D

Yhteistyössä