viivanpaikka raskaustestissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
3 viikkkoa sitten otin jälkiehkäisy pillerin kun olin unohtanut pillereitä laatasta, ja nyt tein tollasella hyvin herkällä testillä ja siihen tuli testiajan ulkopuolella (1h ) haamuviiva selvästi nähtävissä, mutta väritön. juu, kyllä se on viivanpaikka vaikka viimeksi siihen ei sitä tullutkaan...sen on pakko olla viivanpaikka vai mitä? testi on first signal...

Tuohon tulokseen ei mun mielestä kannata tuijottaa, mä olen itsekin saanut värittömän viivan testiajan ulkopuolella enkä ollut raskaana. Mutta tekisin kyllä uuden testin varmuudeksi.

Onko sulla siis kuukautiset myöhässä vai miksi testasit? Jälkiehkäsypillerit usein venyttää kuukautisten alkamista sitten, itsellä meni 1,5 kuukautta jälkiehkäsyn ottamisesta ennen kun vuoto tuli. Enkä ollut raskaana, koska tein testin.

Netissä jatkuvasti kyselyjä first signalin viivanpaikoista. Eilen ainakin jossain vastasin yhteen. Siihen tulee lähes aina haamuviiva kuivuttuaan, koska virtsa tiivistyy ja aina siinä virtsassa on ihan hiven sitä istukkahormoonia. Se testi pitää lukea testiajan sisällä, todellakin! Uusi testi jos on epävarmuutta tai jos ei menkat ala tms.

First signalin herkkyys on 10 jotain yksikköä ja virtsassa hormoonia on esim. 2 vaikkei olisi raskaana... kun testin tekee, ei tule plussaa eikä haamua, mutta kun se virtsa seisoo ja neste haihtuu niin hormoonit tiivistyy ja tulee heikko viiva monella.

[QUOTE="Lena";22235780]Onko sulla siis kuukautiset myöhässä vai miksi testasit? Jälkiehkäsypillerit usein venyttää kuukautisten alkamista sitten, itsellä meni 1,5 kuukautta jälkiehkäsyn ottamisesta ennen kun vuoto tuli. Enkä ollut raskaana, koska tein testin.[/QUOTE]

ei ole myöhässä, vielä laatassa 4 pilleriä jäljellä. tein testin varmuuden vuoksi. myös jotain raskaus oireiksi tulkittavia oireita mulla on nyt ollut muutaman päivän

Netissä jatkuvasti kyselyjä first signalin viivanpaikoista. Eilen ainakin jossain vastasin yhteen. Siihen tulee lähes aina haamuviiva kuivuttuaan, koska virtsa tiivistyy ja aina siinä virtsassa on ihan hiven sitä istukkahormoonia. Se testi pitää lukea testiajan sisällä, todellakin! Uusi testi jos on epävarmuutta tai jos ei menkat ala tms.

First signalin herkkyys on 10 jotain yksikköä ja virtsassa hormoonia on esim. 2 vaikkei olisi raskaana... kun testin tekee, ei tule plussaa eikä haamua, mutta kun se virtsa seisoo ja neste haihtuu niin hormoonit tiivistyy ja tulee heikko viiva monella.

huh ,huh kiitos paljon=)

Ai niin unohdin että käytät pilleritä. No mutta eiköhän E-pillerit ja jälkiehkäisy yhdessä ole antanut aika hyvän raskauden eston. Ja nuo jälkiehkäisypillerit aiheuttavat myös kaikennnäköisiä oireita, itselleni tuli mm. pahoinvointia ja huimausta.

Mitä epäselvää tuossa oikeasti on?

1. Se on viivanpaikka,kun on väritön
2.Testiajan ulkopuolella tullut viivanpaikka

Hyvä ettei plussaks muuttunu,sillon vois jo testaillakin uudelleen.

mä testailen varmaan huomenna jo uudestaan, toi kummittelee koko ajan mun mielessä:headwall: vaikka ei siinä järkeä olekkaan...voi voi..kävin hakemassa jo uuden testikin..