viiteen paikkaan laitettu hakemus tuetusta lomasta

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="hiphei";23464351]Mites ois työpaikka ja voisitte lomailla ihan omalla rahalla?[/QUOTE]

Oi, kun olet viisas :) Katsos kun molemmat ollaan töissä, minä terveyden takia osa-aikatöissä. Hae sinäkin niin ei tarvitse kateellisena nurista.
 
"eee"
[QUOTE="a p";23464359]Oi, kun olet viisas :) Katsos kun molemmat ollaan töissä, minä terveyden takia osa-aikatöissä. Hae sinäkin niin ei tarvitse kateellisena nurista.[/QUOTE]

Entäs miehes työt sitten? Onko osa-aikatöissä vai kokopäivätöissä?
 
"a p"
[QUOTE="eee";23464394]Entäs miehes työt sitten? Onko osa-aikatöissä vai kokopäivätöissä?[/QUOTE]

Kokoaikatyössä mutta mitä sitten. Eihän nuo lomat ole sinulta pois, joten en ymmärrä nurinaa.
 
"eee"
[QUOTE="a p";23464413]Kokoaikatyössä mutta mitä sitten. Eihän nuo lomat ole sinulta pois, joten en ymmärrä nurinaa.[/QUOTE]

Eikös nuo tuetut lomat ihan yleisistä verovaroista kustanneta?
 
Mekin haettiin tuetullelomalle, päästään jos olin tarpeeksi ajoissa liikkeellä kun ottavat ilmoittautumis järjestyksessä.

Meillä kysessä terveydelliset syyt, katsokaas kun niitä tuettuja lomia järjestetään myös muillekin kuin "vähävaraisille", joten ei kannata heti alkaa patistelemaan töihin.
 
"a p"
Mekin haettiin tuetullelomalle, päästään jos olin tarpeeksi ajoissa liikkeellä kun ottavat ilmoittautumis järjestyksessä.

Meillä kysessä terveydelliset syyt, katsokaas kun niitä tuettuja lomia järjestetään myös muillekin kuin "vähävaraisille", joten ei kannata heti alkaa patistelemaan töihin.
Meillä syynä kaikki mahdollinen. pienet tulot, terveys, osa-aikatyö jne...
 

Yhteistyössä