Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Tuosta olen kyllä eri mieltä, miten lapsi sitten oppii puremaan toisia? Tuskin kukaan omaa lastaan puree ja silti jotkut perkeleet puree toisia. Lapsille on luontaista huitoa ja satuttaa muita, katsos kun ei ole sitä itsehillintää.
Jos jokainen lapsi olisi oppinut lyömään vain kotona niin kyllähän suomikodit ovat täynnä väkivaltaa...
Minä uskon että jotkut ihmiset syntyy vinksahtaneina.
Pureminen on yleistä etenkin lapsilla, jotka eivät kielellisesti pysty ilmaisemaan itseään tehokkaasti. Jos ei osata kysyä "leikitkö minun kanssani?" voi sen korvata innostunut näykkäisy. Se ei tarkoita, että tämä lapsi olisi sen "vinksahtaneempi" kuin kukaan muukaan, se on reaktio, kun puhetta ei pystytä tuottamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tällaisissa tilanteissa selkäsaunan pitäisi olla hyväksyttävää..
Poika kyllä oppisi olemaan satuttamatta eläimiä, kun joku tekisi saman hälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja jos tuo äiti antaa tukkapöllyjä julkisesti,(vaikka tehottomia) voi vaan arvata, mitä tapahtuu silloin, kun kukaan ei näe. Jossain on jotain mätää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja jos tuo äiti antaa tukkapöllyjä julkisesti,(vaikka tehottomia) voi vaan arvata, mitä tapahtuu silloin, kun kukaan ei näe. Jossain on jotain mätää.
Enköhän mä siskoni tunne 30 vuoden kokemuksella ja voin sanoa ettei pidä paikkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja jos tuo äiti antaa tukkapöllyjä julkisesti,(vaikka tehottomia) voi vaan arvata, mitä tapahtuu silloin, kun kukaan ei näe. Jossain on jotain mätää.
Enköhän mä siskoni tunne 30 vuoden kokemuksella ja voin sanoa ettei pidä paikkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja jos tuo äiti antaa tukkapöllyjä julkisesti,(vaikka tehottomia) voi vaan arvata, mitä tapahtuu silloin, kun kukaan ei näe. Jossain on jotain mätää.
Oletko sä vai siellä aina kärpäsenä katossa? Ylimielistä luulla, että voit tietää, mitä siellä tapahtuu.
Kerrohan, mistä sitten sen pennun käytös johtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja jos tuo äiti antaa tukkapöllyjä julkisesti,(vaikka tehottomia) voi vaan arvata, mitä tapahtuu silloin, kun kukaan ei näe. Jossain on jotain mätää.
Oletko sä vai siellä aina kärpäsenä katossa? Ylimielistä luulla, että voit tietää, mitä siellä tapahtuu.
Kerrohan, mistä sitten sen pennun käytös johtuu?
Järkyttyneenä luen tätä ketjua. Lähinnä järkyttyneenä aikuisten äiti-ihmisten ajatuksista tämän pienen 5-vuotiaan lapsen voinnista ja mielenlaadusta.
Olisi varmaan parempi olla ihan hiljaa, mutta...
perheemme 4-vuotias poika toisinaan lyö koiriamme. Kielloita, käskyistä, estoista ja selityksistä huolimatta. Tilanteeseen mennä aina väliin, jo koirien ja lapsenkin turvallisuuden vuoksi. Poikamme on terve, mutta tarvitsee tukea tunteidensa käsittelyssä. Arka lapsi, jolla voimakas temperamentti.
Olen järkyttynyt siitä, että minunkin lapseni saattettaisiin tuomita psykopaatiksi ja henkisesti sairaaksi, kun on kyse lapsesta joka tarvitsee tukea tunteidensa käsittelyyn.
Ja ei, ei eläimiä saa lyödä. Se ei ole hyväksyttävää ja teemme kaikkemme estääksemme nämä konfliktit kotonamme.