Viisi viimeistä OMAA kirjoitusta tai päivitystänne facebookissa?

..
"Huomenna Pirkkalaan tapaamaan piiitkästä aikaa ihania opiskelukavereita.:) (Ja ensimmäistä kertaa eroon Sarasta melkeen koko päiväksi, apua!)"

"Nyt mä keksin kuka mulle tulee tosta Gaddafista mieleen..:D" Ja linkki Ahmed Ahneen kuvaan.

"Kohta pitäis varmaan mennä nukkumaan. Aamulla Saran 4kk neuvola.:)"

Ja kaks seuraavaa oli youtubelinkki Jarkko Martikaisen ja Mokoman musiikkivideoihin..:D

Mä varmaan ärsytän monia. Ekassa päivityksessä oli sana "ihana", kaks kertaa mainitsin lapsen ja sit oli vielä noita linkkejäkin. Hitto nyt pitää alkaa skarpata.:D

"Lunta sataa....mitä hittoa?!"

"Jaaha, mahatauti. Se tästä vielä puuttuikin". (taustaa; saimme sekä influenssan että noroviruksen vieraaksemme samalla viikolla, ja kun lentsu torstai-iltana lähti niin lauantaina alkoi jo laatta lentää - enkä saisi olla yhtään pois harjoittelujaksoltani, mutta no can do :D)

Lisää sairausruikutusta eli totean että olen ihan helkutin vahva jos hengissä selviän, kun väittävät että se mikä ei tapa, vahvistaa.

Sitten ihmettelen uutista Suomen minimaanjäristyksestä, missä lamput tippuivat & seinät halkeilivat, kun monta kertaa voimakkaammissa järistyksissä entisessä asuinmaassa ei koskaan tippuneet lamput tai muutkaan - 'mahtaa olla huonosti kiinnitetyt lamput'.

Ja lopulta kerron palanneeni elävien kirjoihin ja kiskoneeni yli kaksi litraa vissyä tänään, ihan kuin pahimpina krapulapäivinä aikoinaan, paitsi että eilisiltana ei ollut kivaa.

Aika turhia siis. Mutta ei yhtään äidinrakaskultapuppeli-hehkutusta :D eikä sadattelua miehestä :saint:

"plop"
"Joutsenia!!!"

"Kavereita puistoon?"

Kuva lapsista.

"Kevätaurinko paistaa, hienoa, ihanaa!! Vielä kun olis tarmoa pestä ikkunat..."

Kuva koirasta.

Aikas tylsiä päivityksiä oikeestaan. Perhekeskeisiä, lapsia, koiria, kotitöitä ;) Miun elämää...

Minulla kuva aamulla uunista otetusta lihakimpaleesta ja siitä kuuden kommentin ystävällismielinen keskustelu tuttavan kanssa joka tekee hidasta luopumista kasvissyönnistä.

Sitä ennen kaksi kuvaa eilisistä lasten hiihtokisoista (toisessa yleiskuva lähdösä, toisessa oman perheen mitalinsaajat omassa kuvassaan).
Ensimmäiseen kuvaan muutama kommentti entiseltä hoitolapselta.

Sitä ennen aikataulusopimisia pojanpojan äidin kanssa + hänen sivulleen kuva pojanpojasta hiihtokisoissa.

Sitä ennen onnittelut siskonlapselle 19 v päivän johdosta.

Kovin lapsipainotteista tällä kertaa.
Päivää aiemmin olisi ollut politiikkapainotteista.
:D

"heh"
5 viimeistä on kaikki kiitoksia synttärionnitteluista ;)
Jos niitä ei lasketa niin yksi lapsen sairastuspäivitys, yksi lapsen yökyläily (eka kerta elämässään, muita tuskin tulee kirjattua), firman liikuntapäiväaiheinen, loma-aiheinen ja yöelämäaiheinen.

Minulla on ollut lapsiaiheisia päivityksiä. ei ehkä viimesimmässä viidessä kuitenkaan...
Olen myös mainostanut talviurheilullisia " taipumuksiani":D, ilonnut epäsuoraan erään henkilön ns. katoamisesta ja kirjoittanut joskus jotain lässynlää tuokiokuvia.

"Koittaa kestää vahvaa olutta tissuttelevaa röökinpolton lopettajaa... Tästä ei varmaan edes kivoilla tissellä selviä :D Viivi :heart: Marco (pakko kirjottaa muistiin ja hokea mantrana)"

"Ei jaksa reippailla joten reissu anoppilaan-> "

Aforismi: "Ajattelin suunnitella spontaanina olemista huomenna. "

"Ystävä on vihollinen joka ei ole vielä hyökännyt"-Kippari-

-pari kuvaa tyttöjen huoneen sydänmagneettitauluista joissa enonsa kuvia-

Viimeksi muokattu:
Nyt on ekana seinällä kaverin kiitos mun blogissa olevasta reseptistä jota kokeili.
Seuraavana monia kommentointeja kavereiden statuksiin.
Sitten fanitin Ebooersia.
Sitten on yhden toisen kaverin kirjoitus mun seinälle jossa kertoo mun olevan ihan paras.
Ja taas kasa muiden kuvien/statuksien/linkkien kommentointeja.

Juuri koskaan en päivitä statustani ja lasten kuvia en tuo nettiin ollenkaan.

Head hurts, neck hurts, chest hurts, sinuses hurt, joints hurt, eyes hurt... Get the picture? Oh yes, nose hurts also.

Mohawk nearly mastered.

Go on try it! I love Forbury's!

have just applied for London 2012 tickets! Please please let it be mens javelin final although to be honest I'll be happy with anything!

I have advanced to attempting a two foot spin!

"...ihailee uutta tilataideteosta. Keittiön ikkkunan paperitähti valuttaa vettä yhdestä sakarasta. Ei taida kevään kattoremontti tulla päivääkään liian aikaisin."

"Ylimääräiset uutiset nyt Ylellä."
Libyalainen uutistoimisto: Hallitus jakaa aseita miljoonalle kansalaiselle
HS.fi

"...kuuntelee 39 asteen kuumessa luotua runoutta ja oppii samalla uusia juttuja omasta pojastaan."

"...osasi tehdä hienon hamahelmi-tähden. Kyllä mä olen niin taitava ja näppärä :D"
ja ed. liittyen kommentti:
"Tiedän, että haluaisitte kuvankin, mutta taidetaan jättää tämä taidepläjäys vain harvojen ja valittujen nautinnoksi."

Suzyanne
No johan tuo poika taas pari vk olikin terveenä, johan sitä voi taas sitten sairastaa. :-/Talven saldo: Kolme flunssaa ja kaksi vatsatautia, joista toinen alkoi tänään. Ja on varmaan meilläkin pian.:-(

Kuudes työpäivä edessä, neljä vielä. Huoh mikä työputki, onneksi lauantaina päästään pitkästä aikaa kahdestaan ulos. Itse asiassa vuosi on viime kerrasta. :)

Jaahas, pojan ensimmäiset kunnon karkkihyllykilarit oli sitten tänään. Onneksi en ollut itse paikalla. :-D

Hui hirvitys sentään kun oli lähellä etten jäänyt parvekkeelle jumiin ilman takkia ja kännykkää. Olin hakemassa kissaa sieltä pois, kun poika työnsi vauhdilla oven kiinni, ehdin juuri ovelle kun oli kääntämässä lukitusvipua.

on tullut huutonettikärpäsen puremaksi. Toistaiseksi vielä olen myynyt enemmän kuin ostanut, ja se on hyvä se, siitä pitäisi pitää kiinni niin ei harmita. :-D

---------------------

Tällaisia mulla. Paitsi että tuskin mihinkään lauantaina päästään, todenäköisesti maataan vatsataudissa koko porukka.

Sandrine
Mulla on tälläsiä..
1."Sanoja, jotka on vaikea lausua hiprakassa:
- Suuryritysrypäs
- Kulttuuriministeriö

Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
......- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi

Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä"
2."Hei! Pidettäiskö jotkut hurjat vappunaamiaiset?!?"
3. Keskustelua ystävän kanssa Frööbelin palikoista...
4.Tykkään kohteesta Skins
5."Päätöksiä päätöksiä...Aaaarght!!!!#%&?"
Ei kyllä lapsesta mitään..Ja yleensä valitan töistä jatkuvasti :)

Yhteistyössä