H
heillo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Ei ei, huomasitko mitä ap sanoi? Hän oli miehen jo kesällä jättänyt MUTTA otti myös takaisin --> Oletan että mies lupasi muuttua (niinhän ne aina sanoo ) --> Kuten nyt huomaamme, mies ei muuttunut. Montako mahdollisuutta lisää mielestäsi ap:n miehelle pitäisi antaa? Itse olen sitä mieltä, että pitää antaa uusi mahdollisuus. Tottakai. Ihmiset VOI mielestäni muuttua. Mutta JOS ei muutu (kuten tässä tapauksessa ) ?! Niin pitäisikö silti antaa lisää mahdollisuuksia? Mahdollisesti itse kärsiä, mutta annettava anteeksi kerta kerran jälkeen silti on?
Joten, mielestäni ap ON MAHDOLLISUUS lähteä ulos ovesta. Tai passittaa mies ulos ovesta. Mahdollisuuksia on, valinta on hänen.
Ja vielä: Mies on kerran "menettänyt" perheensä, eikä silti muuttanut tapojaan, mitä niin suurta voi vielä käydä että mies sen muutoksen tekisi?
Joo ja nyt ap varmaan miettii mitä tekee asioiden eteen.
Mutta ei ap:lla sen takia viiraa päässä, että antoi kesällä silloin sen yhden mahdollisuuden toiselle. Sitähän tässä nyt ap:lle sanottiin, että kun antoi mahdollisuuden niin siksi viiraa.
Vai kuvitteletko sää, että ap:lla viiraa siksi, että antoi toiselle mahdolllisuuden, mutta mies ei osannutkaan pitää lupauksiaan? Sehän tarkoittaa sitä, että mahdollisuuden antaja joutuu aina "vastuuseen" toisen teoista, jos hänet sen takia leimataan.
Ja toiseksi, joskus muuttuminen on hidasta puuhaa. Ei toien välttämättä sormia näpäyttämällä kykene muuttuun ja se voi tapahtua hiljalleen. Mistäs sitä tietää, vaikka olisi jo paljon edistystä tapahtunut, mutta edelleen on toisessa ärsyttäviä piirteitä?