viiraako nyt minun päässä vai miehen? =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä olen kuumeessa ja vanhin lapsemme myös, kummallakin lähammäs 39 kuumetta, tosin nyt hieman laskenut kun lääkkeet otimme.

Meillä on myös kolme alle kouluikäistä lasta, jotka onneksi ovat terveenä nyt.

Miehellä tänään vapaa päivä, minä olen sairaslomalla. Olen todella heikossa kunnossa, minulle kun ei juuri ikinä nouse kuume.

Mies kiukkuaa kun joutuu "palvelemaan" meitä, minua ja poikaa. Näin hän itse toteaa. Minä olen pyytänyt sänkyyn vai veden ja lääkkeen ja alkoikin heti helpottamaan oloa. Samaten kun poika hieman kiukkusi , mies sanoi" ethän sä ees oo kipeä ku pystyt kiukkuamaan, hae ite mehujäätelös".

Minä sitten sanoin hänelle, että todella typerää käytöstä, eikö hän tajua että oilemee kuumeessa ja heikossa kunnossa.

Sitten juttu alkoi lipsumaan siihen suuntaan, että minun nalkuttaminen on syypää siihen, että hän ei jaksa lapsia ja aina kiukkuaa heille. Minussa on ainoastaan vika, ei hänessä, minusta johtuu jos hän on pahalla tuulella.

Mutta , jos teillä olisi tälläinen tilanne : "Mies on poissa kotoa aamu 9-ilta 9 , sillä aikaa minä hoidan aamupäivän lapsia , teen ruoat, pesen pyykit jne jne ja menen töihin illaksi. Hän hakee lapset tarhasta ja on n.tunnin heidän kanssaan(siihen kuuluu iltapala ja pesu).Sekin aika ihme naljailua lapsille. Sitten minä tulen töistä ja mitään huomiota en saa mieheltä hän vain katsoo urheilua telkasta ja lapset yleensä vielä silloin hereillä. Olen monesti pyytänyt , että voisiko hän laittaa lapset ennen minun tuloa unille, että minäkin saisin jonkinlaista omaa aikaa. Pitäisikö minun oikeasti jaksaa olla hyväntuulinen hänelle, kun en minkäänlaista rakkautta saa häneltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No ei sun todellakaan tartte olla hyväntuulinen sun miehelle. Miks ihmeessä sä oot tehnyt sen kanssa monta lasta vai onko se muuttunut nyt yhtäkkiä tommoseksi?

No aina se on tällästä ollu...tyhmä minä...kesällä jätin hänet...mutta sai itkuillaan minut takaisin... :(

ap

ARGGGGHHH... Miten noita tuollaisia miehiä riittää.....!!! Minäkin teen kaikki kotityöt mutta onneksi lapset on nukkumassa jos mies on ollut illan kotona niiden kans ku tuun yhdeksän jälkeen töistä. Mut hitto ettei voi tajuta et sairaana ei jaksa ja että kurja olo on molemmilla potilailla...... >=(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei sun todellakaan tartte olla hyväntuulinen sun miehelle. Miks ihmeessä sä oot tehnyt sen kanssa monta lasta vai onko se muuttunut nyt yhtäkkiä tommoseksi?

No aina se on tällästä ollu...tyhmä minä...kesällä jätin hänet...mutta sai itkuillaan minut takaisin... :(

ap

Sitten se on sinä kenen päässä viiraa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

ap

Pesaan :(
(vaikkakin harvoin Isää - )

ap

Huh huh. Kyllä se ihan miehen päässä viiraa pahemman kerran, koska käyttäytyy juurikin noin.

Sen verran viiraa ap:lla, että jaksaa katsella tuota äijää. Mutta kyllä miehen käytös on yksinomaa itsekkään ihmisen käytöstä, eikä mitenkään ap:n vikaa.

Juuri tällaista isä- siinä yhdessä sairausketjussa puhuttiin. Miksiköhän naiselta ei heru sympatioita silloin, kun mies sairastaa, kun itse on juuri tuommoinen kuin ap:lla.

Alkuperäinen kirjoittaja heillo:

ap

Huh huh. Kyllä se ihan miehen päässä viiraa pahemman kerran, koska käyttäytyy juurikin noin.

Sen verran viiraa ap:lla, että jaksaa katsella tuota äijää. Mutta kyllä miehen käytös on yksinomaa itsekkään ihmisen käytöstä, eikä mitenkään ap:n vikaa.

Juuri tällaista isä- siinä yhdessä sairausketjussa puhuttiin. Miksiköhän naiselta ei heru sympatioita silloin, kun mies sairastaa, kun itse on juuri tuommoinen kuin ap:lla.

Tätähän mä just tarkoitin :attn:

ap

Tätähän mä just tarkoitin :attn:

No eikö sun mielessä vilahtanut ajatus, että ap:n miehellä viiraa päässä vielä enemmän??? :o

Olisko niin että sekä apllä että sen miehellä, mutta koska toista ei voi muuttaa eikä taida mies itse haluta muutosta niin ap joko lähtee lopullisesti tai hyväksyy miehen tapoineen.

No eikö sun mielessä vilahtanut ajatus, että ap:n miehellä viiraa päässä vielä enemmän??? :o

No eipä tuo kyllä ihanne aviomieheltä eikä isältä juuri kuulosta. Mutta kyllä silti olen sitä mieltä, että ap:n päässä viiraa enempi kun onneton otti moisen takasin.

No meillä samantyylinen tilanne mutta lapsi tulossa..
Ukko joka päivä kotoa pois kaverinsa luona (ei siis käy töissä)
Nukutaan n.11asti,ja heti kun on aamutoimet tehnyt,lähtee n.12aikaan kaverinsa luo tai millon harrastamaan jotakin kavereidensa kans,ja illalla yleensä 20aikaan tulee kotiin.. alkaa suoraaan syömään, vahtaa telkkaria, on koneella, monesti jo 21.30 nukahtaa sohvalle ja on tosi pahalla päällä jos sitä herättelee..
Hellyyden osoitukset mitä vaihdetan harvoin niin mun aloitteesta,hän ei jaksa rakastella,ei vaan mieli tee.. kotitöissä ei auta JOS sattuu olemaan kokopäivän kotona (sanoo että piettää lepopäivän ku hu rankka reeni )

Onko tää siis tyypillistä??

No eipä tuo kyllä ihanne aviomieheltä eikä isältä juuri kuulosta. Mutta kyllä silti olen sitä mieltä, että ap:n päässä viiraa enempi kun onneton otti moisen takasin.

:o

No kyllä olet sovinisti.

Kyllä se ihan miehen päässä eniten viiraa. Mies huutaa JOPA lapsilleen mitättömistä ja sää vaan ajattelet, että nainen mokoma teki väärin, kun takaisin miehen otti.

Et taida oikeasti miettiä pätkääkään ikinä niin, että joskus jopa miehen päässä viiraa eniten ja mies on oikeasti se p*askakasa. Jos tuota eroamistakaan ei olisi ikinä tapahtunut, niin sää vaan syyttäisit ap:ta, että viiraa, koska olet siinä vieläkin.

Aina löydät vain naisessa vian. Ilmeisesti et tahdo löytää ikinä miehestä. Mää vähän luulen, että syy siihen on se, ettet vaan tahdo näyttää sitä, koska tunnet, että se mitätöis juuri sun omaa miehisyyttä. Siksi et kykene sitä myöntämään. Ehkä et kykene edes ajattelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Nukutaan n.11asti,ja heti kun on aamutoimet tehnyt,lähtee n.12aikaan kaverinsa luo tai millon harrastamaan jotakin kavereidensa kans,ja illalla yleensä 20aikaan tulee kotiin.. alkaa suoraaan syömään, vahtaa telkkaria, on koneella, monesti jo 21.30 nukahtaa sohvalle ja on tosi pahalla päällä jos sitä herättelee..
Hellyyden osoitukset mitä vaihdetan harvoin niin mun aloitteesta,hän ei jaksa rakastella,ei vaan mieli tee.. kotitöissä ei auta JOS sattuu olemaan kokopäivän kotona (sanoo että piettää lepopäivän ku hu rankka reeni )

No ei saisi olla.

Mitä ihmettä sää teet tuollaisella ukolla? Mää heittäisin jo ajat sitten romukuoppaan tuollaiset. Lapsi jää kuitenkin sulle -koska olet äiti- niin ei se saa edes lastasi.

No kyllä olet sovinisti.

Hassua, että sukupuoleni takia kerta toisensa jälkeen kuulen olevani sovinisti. :whistle:

Et taida oikeasti miettiä pätkääkään ikinä niin, että joskus jopa miehen päässä viiraa eniten ja mies on oikeasti se p*askakasa. Jos tuota eroamistakaan ei olisi ikinä tapahtunut, niin sää vaan syyttäisit ap:ta, että viiraa, koska olet siinä vieläkin.

Mitähän minä mahdoin tuossa ylempänä kirjoittaa miehestä? Aika reikäpää munkin mielestä on noilla näytöillä. Samaa mieltä ollaan siis siitä asiasta, eikö?

No ei saisi olla.

Mitä ihmettä sää teet tuollaisella ukolla? Mää heittäisin jo ajat sitten romukuoppaan tuollaiset. Lapsi jää kuitenkin sulle -koska olet äiti- niin ei se saa edes lastasi.

Joskus pyydän että hän olisi kotonakin välillä..
Hänen mielestään on oikeutettua ja normaalia että käy joka päivä jossain kerta ei töissä kulje,selittää että sittenhän hän on vielä enämpi pois kotoa jos töissä käy? Normaali perheessähän pariskunta käy töissä ja näkee vaan illalla ja aamulla.. Nukutaanhan me kuitenkin yö yhdessä!

Onko väärin jos minä vaadin viikossa vaikka edes 2päivää että olisi kotona mun kanssa,keskittyis meihin ja unohtas välillä kaverit..
Tai onko mun kommentti jotenki kauhea kun sanon että pitäiskö sen muka mulle riittää että sä nukut mun vieressä? Siihenkö mun pitäis tyytyä?

Olen oikeasti niin totaalisen kyllästynyt tohon ukkoon eikä se tunnu tahtovan muuttaa omaa ajatusmaailmaansa..
erota pitää vissiin

Mitähän minä mahdoin tuossa ylempänä kirjoittaa miehestä? Aika reikäpää munkin mielestä on noilla näytöillä. Samaa mieltä ollaan siis siitä asiasta, eikö?[/quote]

Etkö itse huomaa mitä kirjoitat?

Sää et missään vaiheessa sanonut, että miehellä edes viiraisi. Sanoit vaan ettei ole ihan ihanne mies. Jos sitä mieltä olet, että miestä viiraa pahemman kerran päästä, niin miksi et sitä sano? Miksi vaan syyttelet heti naista siitä, että tuollaisen miehen otti?

Kyllä eniten viiraa sillä, joka ei edes vaivaannu muuttaa omaa käytöstään, jotta toisilla olisi parempi olla. Mies parka jopa aneli toista takaisin, mutta ei silti kykene edes itseään muuttaa siedettävämmäksi.

Ja isä-. Oikeasti. Olet varmaan huomannut, että vähän väliä joku sanoo sua sovinistiksi. Kannattaisikohan oikeasti joko katsoa peiliin? Katsos it takes two to tango sun sanojas lainaten. Jos et itseäsi sovinistinä koe, niin kannattaa opetella toisenlaista ilmaisua..

Hänen mielestään on oikeutettua ja normaalia että käy joka päivä jossain kerta ei töissä kulje,selittää että sittenhän hän on vielä enämpi pois kotoa jos töissä käy? Normaali perheessähän pariskunta käy töissä ja näkee vaan illalla ja aamulla.. Nukutaanhan me kuitenkin yö yhdessä!

Onko väärin jos minä vaadin viikossa vaikka edes 2päivää että olisi kotona mun kanssa,keskittyis meihin ja unohtas välillä kaverit..
Tai onko mun kommentti jotenki kauhea kun sanon että pitäiskö sen muka mulle riittää että sä nukut mun vieressä? Siihenkö mun pitäis tyytyä?

Olen oikeasti niin totaalisen kyllästynyt tohon ukkoon eikä se tunnu tahtovan muuttaa omaa ajatusmaailmaansa..
erota pitää vissiin

No iske miestäs samoilla aseilla takaisin!

jos sanoo, että on normaalia häipyä noin, koska ei käy töissä (ja oletan ettet sääkään käy...? ) niin olepa kerran aikaisempi kuin mies, jätä lapset miehen hoitoon ja lähde vaikka shoppaileen kavereiden kanssa. Mee takas sitten klo 20 vasta. Ja jos alkaa purnaan niin sano ihan samat asiat toiselle kuin toinenkin on sulle sanonut. Tee tuota viikko pari, niin ehkä mieskin tosiaan tajuaa sen toisen puolen.

Sitten varmaan se kompromissi löytyy.

Ja isä-. Oikeasti. Olet varmaan huomannut, että vähän väliä joku sanoo sua sovinistiksi. Kannattaisikohan oikeasti joko katsoa peiliin? Katsos it takes two to tango sun sanojas lainaten. Jos et itseäsi sovinistinä koe, niin kannattaa opetella toisenlaista ilmaisua..

Kyllähän tuota sovinistiksi nimittelyä esiintyy. Kumma juttu, että sitä ei lätkäistä samassa keskustelussa minun kanssani samaa mieltä olevan naisen otsaan...

Naisen omaa vastuuta omasta elämästään minä tässä perään kuulutan. Sitä sanotaan joissain yhteyksissä jopa aidoksi tasa-arvoksi, toisissa yhteyksissä taas sovinismiksi.

Kusipäitä löytyy niin miehistä kuin naisista. Pakkoko semmoisen kanssa on mennä yhteen ja vielä lapsiakin siihen tehdä? HÄ?

erota pitää vissiin

No iske miestäs samoilla aseilla takaisin!

jos sanoo, että on normaalia häipyä noin, koska ei käy töissä (ja oletan ettet sääkään käy...? ) niin olepa kerran aikaisempi kuin mies, jätä lapset miehen hoitoon ja lähde vaikka shoppaileen kavereiden kanssa. Mee takas sitten klo 20 vasta. Ja jos alkaa purnaan niin sano ihan samat asiat toiselle kuin toinenkin on sulle sanonut. Tee tuota viikko pari, niin ehkä mieskin tosiaan tajuaa sen toisen puolen.

Sitten varmaan se kompromissi löytyy.

No siis meillä ei nyt vielä ole lapsia mutta kovasti masussa kasvaapi:D
Muuten varmaan tota ideaasi olisin jo kokeillutkin..
Tässä tapauksessa hän olisi iloinen että lähden niin saapa hän rauhassa myös mennä sit kaverillensa.. ei hän kotiin jäisi

Kyllähän tuota sovinistiksi nimittelyä esiintyy. Kumma juttu, että sitä ei lätkäistä samassa keskustelussa minun kanssani samaa mieltä olevan naisen otsaan...

Naisen omaa vastuuta omasta elämästään minä tässä perään kuulutan. Sitä sanotaan joissain yhteyksissä jopa aidoksi tasa-arvoksi, toisissa yhteyksissä taas sovinismiksi.

Kusipäitä löytyy niin miehistä kuin naisista. Pakkoko semmoisen kanssa on mennä yhteen ja vielä lapsiakin siihen tehdä? HÄ?

Se johtuu siitä, että samassa keskustelussa oleva nainen ei välttämättä ajattele -jatkuvasti- sovinistisesti. En mäkään tajunnut sun sovinistisuutta aluksi, mutta kun sun tekstejä on seurannut enemmänkin, niin se paistaa loppuviimeksi jokaisessa viestissäsi. Kukaan nainen ei ole jäänyt tuollain sovinistisuudella mieleen muutamaa kommenttia lukuunottamatta. Mua kiinnostaa, että huomaatko itse sovinistisuutesi kirjoituksissa?

Sitten voisit myös miettiä omaa elämääsi. Kannattiko sun oikeesti valita exäs, jos ei edes kommunikaatio ikinä pelannut. HÄH? Taitaa tosiaan sunkin päässä hieman viirata, kun niin oot aikoinas tehnyt.

Sun ajatusmaailman perusteella tää maa olis täynnä sinkkuja vaan :D
Eli jos toinen vähän vastustaa niin sun mielestä parempi ottaa ero kuin sen toisen katsoa peiliin ja muuttaa hieman asennettansa nykyelämäänsä sopivammaksi??

Yhteistyössä