viinakset ostettu.. ja ruuat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
nyt odotellaan sitten että vieraat tulee jossain vaiheessa iltaan,jospa jo yhden lonkeron korkkaisi :)
raketit jäi kauppaan,niitä en viitsinyt ostaa tällä kertaa mutta boolit,oluet,lonkerot ja siiderit + ruuat tuli haettua tänään :)

[QUOTE="juoppo";22787416]Olet juoppo, hakeudu hoitoon.[/QUOTE]

miten sanot että ihminen on juoppo?jos vaikka juo uutena vuotena ja juhannuksena?
eikö juopot juo joka päivä?

[QUOTE="öö";22787426]miten sanot että ihminen on juoppo?jos vaikka juo uutena vuotena ja juhannuksena?
eikö juopot juo joka päivä?[/QUOTE]

älä välitä tällaisista. Juopoksi nimittelevälle, juoppo on sellainen, joka ei enää pysty hallitsemaan omaa viinan juontiaan..eikä olemaan ilman viinaa! TIEDÄ SE! Setäni joi joskus 7litraa viikossa viinaa ja ymmärsi hakeutua katkasuun, nyt hänellä on vaimo ja elämä muutenkin hyvin!

minä kävin kans ostamassa makaronisalaattiin, sekä hampurilaisiin ainekset. Hamppareihin pihvit pitäis alkaa paistamaan..siivoamaan ja pakkaamaan, sitten lähdemme siskon ja hänen miehensä luo! Skumppaa, lavallinen olutta miehille sekä itselle ostin myös sidua. Ilta kuluu ruokaa ja juomaa nauttiessa sekä illalla baariin! :))) En normaalisti tykkää baareilusta uutena vuotena ainakaan..mutta jospa sitä nyt tämän kerran lähtisi juhlimaan!!

multa jää baarit väliin,ihmisiä liikaa ja meteliä :)
siksi pidetään omat juhlat rivarikodissa,ei siis musaa soiteta kun hiljaa mut hyvää seuraa,syömistä ja juomista!

[QUOTE="jep";22787496]multa jää baarit väliin,ihmisiä liikaa ja meteliä :)
siksi pidetään omat juhlat rivarikodissa,ei siis musaa soiteta kun hiljaa mut hyvää seuraa,syömistä ja juomista![/QUOTE]

kuulostaa hyvältä! :) pitäkää hauskaa ja nauttikaa! tuo teidän ilta olisi ehkä enemmän minun mieleen, mutta ehkä minä selviän! :D Hyvää uutta vuotta! :)

Yhteistyössä