V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
puheenvuoro.uusisuomi.fi
Mä olen myös kuullut tuosta terveydenhoitajien tavasta yrittää ujuttaa lapsille noita rokotteita vanhemmilta kysymättä, siitä viisastuneena olen myös tyttärelle sanonut että oli tilanne ja terkan painostus kuinka kova tahansa, niin mitään ei anna itseensä tuikkia ellemme me vanhemmat ole selvittäneen mistä on kyse ja antaneet lupaa.Joidenkin tutkimuksien mukaan ei ehkäise.
HPV- rokote aiheuttaa kyllä sivuoireena hedelmättömyyttä.
Muun muassa:
![]()
HPV-ROKOTTEET: LÄÄKÄRIT VAATIVAT ROKOTUSTEN LOPETTAMISTA | Uusi Suomi Puheenvuoro
Yli 200 lääkäriä eri puolilta Eurooppaa vaatii HPV-rokotusohjelmien keskeyttämistä, kunnes rokotteiden turvallisuus, tehokkuus ja riskit on kunnolla selvitetty. Ihmisen papilloomavirusta (HPV) vastaan…puheenvuoro.uusisuomi.fi
![]()
Tämä on kauheaa:
![]()
HPV-rokote tuhosi tytärtemme elämän
Haluamme tehdä parhaamme vanhempana, jotta elämän eväät rakkaimmillemme olisivat parhaat mahdolliset.ls24.fi
Olemme puhuneet lasten kanssa kotona, että mitään rokotteita ei anneta ilman vanhempien suostumusta! Tänä vuonna ei lupalappuja jaettu ja vaivihkaa hpv-rokotteita jaettiin koululla! Terkka sanoi tuttärelleni, että olet jo siinä iässä, että voit nyt tehdä itsekin päätöksen ottaa rokotteen. Tyttäreni neulakammoisena sanoi tiukasti, että hän ei voi tehdä sitä juttelematta siitä ensin vanhempiensa kanssa. Säästyi rokotteelta siis. Häikäilemätöntä toimintaa minusta - valitin asiasta!
Pojalle yritettiin muutama viikko sitten antaa rokotetta. Hän ilmoitti heti että ei laiteta, venhempien päätös. Asia oli sillä selvä.
Minä urpo kävin oikein neuvolan yhteydessä tuikkauttamassa sikapiikit molempiin lapsiin!Mä olen myös kuullut tuosta terveydenhoitajien tavasta yrittää ujuttaa lapsille noita rokotteita vanhemmilta kysymättä, siitä viisastuneena olen myös tyttärelle sanonut että oli tilanne ja terkan painostus kuinka kova tahansa, niin mitään ei anna itseensä tuikkia ellemme me vanhemmat ole selvittäneen mistä on kyse ja antaneet lupaa.
Silloin sikainfluenssarokotteen aikaanhan he tekivät tuota koululaisille. Painostivat vanhemmilta kysymättä.
Se rummutus ja painostus niiden piikkien puolesta oli kyllä ihan järkkyä silloin.Minä urpo kävin oikein neuvolan yhteydessä tuikkauttamassa sikapiikit molempiin lapsiin!
Luojalle kiitos, ei tullut narkolepsiaa tms!
Sikanuhahan on nyt (VASTA) todettu=paljastettu influenssaa huomattavasti vaarattomammaksi. Eli piikit oli pelkkää huuhaata. Kenenkään ei olisi moista tarvinut ottaa!
Mielenkiinnolla vartoon kuinka härskiksi menee.Samat rummutuksenoireet koronassakin:
![]()
001 Dr Reiner Fuellmich is Bold | CV-19 Crimes Against Humanity
The German expert on international law, corruption cases and medical law, Dr. Reiner Fuellmich, explains in this lecture why the so-called corona pandemic in his opinion is a gigantic political scanda...lbry.tv
Voihan sen ottaa, mutta ei siitä hyötyä ole. Idea on saada rokote ennen kuin saa viruksen.Voikohan tän ottaa yli kolmekymppisenä enää oon miettiny
Ihan kuten sikalentsukin. Oli oikea toisen ruton tuleminen ja piikki tehosi hienosti? Mitään sivuoireita ei ollut jne? Loistavaa - kaikki vaan ottamaan ihan kaikki rokotukset mitä vain keksivät tuputtaa?Joku älykääpiö väitti et rokotteet olis poistanu jotain sairauksia, mutta mammat täällä tietää, että salaliittohan se tämäkin. Tilastoista viis kun kummin kaiman kaverilla kuume kohos influenssarokotteesta.
Mitä ikinä päätätkään, niinMeillä rokotteen mahdollinen hankkiminen konkretisoitunee tämän lukuvuoden aikana. Hurjasti on rokotteesta vaikka ja mitä linkkiä, vaikea on tietää, mikä taho puhuu totta. Toki jokaisessa rokotteessa on riskinsä mutta niin on rokottamattomuudessakin.
Mietityttää kyllä kovasti...vaakakuppi päätöksien kanssa heiluu puolelta toiselle.
Niin,kiitos, kuten on tullut selväksikin - ei nämäkään jutut ole mitään tuosta noin vain tehtäviä. En katso lapseni olevan siinä iässä vielä, että itse voisi päätöstä tehdä, joten vanhempana on minun tehtävä punnita ja miettiä ratkaisuja sekä viime kädessä, olipa ratkaisu mikä tahansa, kantaa vastuukin. Ja sehän on iso, kyseessä kuitenkin lapseni terveys.Mitä ikinä päätätkään, niin
hienoa, että osaat kyseenalaistaa ja punnita tätä asiaa!