viimeisin kampaajalla käynti

Tänään kävin ostamassa pojan synttäreitä varten ilmapalloja yms rekvisiittaa ja kävelin sitten kiinalaisen parturin ohi (anopin kanssa olin liikenteessä). Sain siinä idean , että vois käydä vaikka leikauttamassa hiukset.

Leikkuuseen kuului pesu+leikkaus+kuivaus ja hieronta. Anoppi ei aluksi halunnut itselleen leikkausta.

Kun olin saannut päähieronnan pesun kera , anoppinikin halusi leikkaksen. Pesun jälkeen hierottiin hartiat käsivarrat ja kämmet+sormet ja sitten leikattiin hiukset.
OLihan muuten ihana kokemus ja hintakaan ei ollut paha 10 euroa 50 senttiä.

Taidan mennä seuraavalla kerralla samaan paikkaan. :D
 
wau.. leikkutitko minkä verran... muistelen et sulla oli aika pitkä hiukset?! Ois kyllä kiva tollasen hieronnan kanssa.
Itsekin viime reissulla Espanjassa ihailin kampaamon edessä yhtä hiusmallikuvaa... mut en sitten rohjennutkaan :/
 
Mie just mietin täs yks päivä, että kohta alkais olla jälleen hiukset leikkausta vailla... miullahan lyheni hiukset tosi radikaalisti alkuvuodesta ja otin samalla kahta eri väriä raitojakin! Hintaa tuolle lystille tuli, mutta nyt jos vain leikkuuttaisi, niin pääsis halvemmalla. Kateellinen kyllä oon siulle Tiitiäisen äiti, kun kympillä selvisit! Oispa täälläkin hinnat tuos tasos.
Eli eikun kalenteri esiin ja kattomaan sopivaa kampaamopäivää...... =)
 
Oi ihana kun tuollaiseen pääsisi. Ei tarvitsisi leikatakaan mitään, kun vain tuon muun hoidon saisi. Nyt kyllä alat käydä tuolla, kun noin halvalla pääset hellittäväksi!

Mulla viimeisin kampaajalla käynti joulukuulta ja kevääseen piti sillä pärjätä. Onkin alkanut tehdä tiukkaa, kun on niin ylipitkä tukka ja roikkuu vain. Ensi viikolle sain ajan enkä malta oikein edes odottaa. Ajattelin pätkäistä kerralla lyhyemmäksi. Jos kampaajalla olis vaik jotain hyviä ideoita.
 
amlo
Minulla on lahes sairas olo, kun joululomalla Suomessa laitetut raidat on jo pahasti kasvaneet pois ja oma tumma vari tunkee inhottavasti esiin :(

Olen kans miettinyt, etta jos uskaltaisi 'ravaista' ja leikkuuttaa niskan lyhyeksi ja sivusta jattaa vahan pidemmaksi siis uudistaa ilmetta ihan uudella hiusmallilla ja jattaa tama 'knipsuponnari' historiaan.

En vain millaan kehtaisi 'tuhlata' siihen 150-200 euroa taalla, mutta en kylla taida jaksaa olla talla paalla heinakuulle saakka, jolloin mennaan Suomeen seuraavan kerran :/
 
Pitkinä hiukset pysyivät tai lähtihän niistä ainakin se 10 senttiä pois. Ohensivat aika paljon ja leikkasivat otsatukan.
Mutta kyllä tuolla hinnalla voisi käydä siellä vaikka pari kertaa kuussa, jos ei nyt ihan leikkauttamassa, mutta pesettämässä hiukset ja hieronnassa ainakin.
Mutta ihmeessä kun käytte täällä Espanjassa niin vilkuilkaas noita kampaamoita kanssa.
 

Yhteistyössä